Er zijn dus echt mensen die dagelijks om 12 uur zitten te F5'en op iBood en pas daarna naar bed toe gaanquote:damn, daarvoor wakker gebleven... wanneer komt er nu nog eens een microgolf of een stofzuiger?
Ja de meesten f5-en Fok! om de 2 minquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:54 schreef Zaith het volgende:
Ik snap het punt niet echt.
Dus ze falen omdat ze om 12 uur een page refreshen? Nou, echt... wat een falers...
...
Is toch het zelfde als je mail checken. Check je even die site om 12 uur. No point at all.
Die excessief refreshende users zijn wel falers though. Die zitten uren na 12 uur op dat ding tijdens zo'n 'sale'.
De klacht (waar ik het helemaal mee eens ben) is mensen die blijkbaar opblijven tot 12 uur en dus niet dan sowieso al achter hun pc-tje zitten. Komt er dan rotzooi, zoals 9 van de 10 keer, gaan ze zeiken over dat ze voor niks zijn opgeblevenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:54 schreef Zaith het volgende:
Dus ze falen omdat ze om 12 uur een page refreshen? Nou, echt... wat een falers...
...
Is toch het zelfde als je mail checken. Check je even die site om 12 uur. No point at all.
Die excessief refreshende users zijn wel falers though. Die zitten uren na 12 uur op dat ding tijdens zo'n 'sale'.
Eens! Alleen door je avaquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:54 schreef Zaith het volgende:
...
Dat ben ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eens! Alleen door je avaWie is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef Zaith het volgende:
[..]
Dat ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o...
Ik had mijn liefdesverklaring PM van 5 a4'tjes al klaar staan
ROFL Zit ik net ff die reacties te lezen ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Mistahlilg het volgende:
Zeeeeer terechte klacht.
Af en toe kom ik ook op iBood en zie dan die reacties van mensen die van iBood verwachten dat ze alleen
PC onderdelen op de site zetten. Krijg je zulke irritante reacties;
"Zit ik gvd 3 uur te wachten voor een STOFZUIGER??
een STOFZUIGER?? Opdonderen met die meuk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |