Nou gelukkig maarquote:
Zwolle had echt zo'n ubber toffe line-up! Maar dat is trouwens een bijzonder leuk lijstje zeg. Hit Me TV was al groots toen ze op de Grote Markt stonden tijdens de SR 2008 (3FM Surprisetruck). Super energierijk! Ook qua weer heb je het volgens mij wel goed gehad. In Groningen begon het pas rond 19:00 te regenen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben naar Zwolle geweest: Voicst, Ilse, Wombats, Drive Like Maria, Hit Me TV, Johan, Bertolf en Guus Meeuwis gezien. Was top! Hit Me TV is sinds ik ze vorig jaar zag enorm vooruit gegaan. Heul veel beter dan van een cd ook. Johan daarentegen viel een beetje tegen, maar die werden in de steek gelaten door de techniek. Ik denk dat ik daar dan ook mn piepende oren heb opgelopen, want verder was het geluidsniveau niet bijzonder hard (maw: alleen bij Johan was het onmogelijk om met je buurman of buurvrouw te praten).
Eet zequote:
Tijdens Wombats stonden we al in de regen, maar DLM, HMTV en Johan stonden in een tent dus dat was lekker droog. Vervolgens nat geregend bij Bertolf en Guus. Op zich viel de regen nog wel mee, maar dan denken veel mensen dat het handig is om je paraplu open te klappen, zodat je vervolgens vrij weinig kunt zien en je wordt de hele tijd in je hoofd geprikt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwolle had echt zo'n ubber toffe line-up! Maar dat is trouwens een bijzonder leuk lijstje zeg. Hit Me TV was al groots toen ze op de Grote Markt stonden tijdens de SR 2008 (3FM Surprisetruck). Super energierijk! Ook qua weer heb je het volgens mij wel goed gehad. In Groningen begon het pas rond 19:00 te regenen..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef Briggy het volgende:
Kijk Michiel eens genieten van de Mega(s)hit![]()
[ afbeelding ]
Dan zijn poncho's toch wel freaking handig! Maar zo te lezen heb je verder wel een leuke dag gehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens Wombats stonden we al in de regen, maar DLM, HMTV en Johan stonden in een tent dus dat was lekker droog. Vervolgens nat geregend bij Bertolf en Guus. Op zich viel de regen nog wel mee, maar dan denken veel mensen dat het handig is om je paraplu open te klappen, zodat je vervolgens vrij weinig kunt zien en je wordt de hele tijd in je hoofd geprikt.
Bij Guus was het aanvankelijk ook verschrikkelijk. Eerste half uur verschrikkelijk veel last gehad van mensen die doorgangen zochten waar ze niet waren om op plekken te komen waar geen ruimte was. Iemand heeft ook 20 minuten lang geprobeerd door mij heen te lopen voordat ze op zoek ging naar een andere doorgang.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zijn poncho's toch wel freaking handig! Maar zo te lezen heb je verder wel een leuke dag gehad.
Dat zeker! Gezelschap was ook goed (lees: veel dames)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zijn poncho's toch wel freaking handig! Maar zo te lezen heb je verder wel een leuke dag gehad.
Hej cool ! je hebt 'm dus nog gevonden. Ik zocht dat plaatje ook maar kon 'm niet vindenquote:
Oeh! dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zeker! Gezelschap was ook goed (lees: veel dames)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |