*AHUM* nu ik trug ben ik ook nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans is de enige die het topic nog in leven houdt nu Roel in België zit
een afwachtend procesquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Piles het volgende:
Hoe is het met Maricha eigenlijk bedenk ik nu opeens![]()
De hele omzending was natuurlijk qua grappen/muziek aangepast vanwege het gebeuren in Apeldoorn.quote:
Sja ok dat was toch overal op de radio/tvquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De hele omzending was natuurlijk qua grappen/muziek aangepast vanwege het gebeuren in Apeldoorn.
Die zit samen met Antiroos in Griekenland.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Piles het volgende:
Hoe is het met Maricha eigenlijk bedenk ik nu opeens![]()
Tja, wie niet!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Michiel ik ben verliefd op Tamara van Gerard
Marc ! Na het basketballen heb ik een stuk van de Ting Tings gezien/gehoord. Was echt top! Lekker up-tempo. Wombats heb ik niet gezien omdat het steeds harder begon te regenen. 't was in elk geval wel erg drukquote:
Michielquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:11 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Jup en terechtquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Sja ok dat was toch overal op de radio/tv
Ben naar Zwolle geweest: Voicst, Ilse, Wombats, Drive Like Maria, Hit Me TV, Johan, Bertolf en Guus Meeuwis gezien. Was top! Hit Me TV is sinds ik ze vorig jaar zag enorm vooruit gegaan. Heul veel beter dan van een cd ook. Johan daarentegen viel een beetje tegen, maar die werden in de steek gelaten door de techniek. Ik denk dat ik daar dan ook mn piepende oren heb opgelopen, want verder was het geluidsniveau niet bijzonder hard (maw: alleen bij Johan was het onmogelijk om met je buurman of buurvrouw te praten).quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Marc ! Na het basketballen heb ik een stuk van de Ting Tings gezien/gehoord. Was echt top! Lekker up-tempo. Wombats heb ik niet gezien omdat het steeds harder begon te regenen. 't was in elk geval wel erg druk. En jij dan?
Huh? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel![]()
Psssst. deze plaat van Bob Sinclar is de favo plaat van Marc63. Niet doorvertellen hoor
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben naar Zwolle geweest: Voicst, Ilse, Wombats, Drive Like Maria, Hit Me TV, Johan, Bertolf en Guus Meeuwis gezien. Was top! Hit Me TV is sinds ik ze vorig jaar zag enorm vooruit gegaan. Heul veel beter dan van een cd ook. Johan daarentegen viel een beetje tegen, maar die werden in de steek gelaten door de techniek. Ik denk dat ik daar dan ook mn piepende oren heb opgelopen, want verder was het geluidsniveau niet bijzonder hard (maw: alleen bij Johan was het onmogelijk om met je buurman of buurvrouw te praten).
Nou gelukkig maarquote:
Zwolle had echt zo'n ubber toffe line-up! Maar dat is trouwens een bijzonder leuk lijstje zeg. Hit Me TV was al groots toen ze op de Grote Markt stonden tijdens de SR 2008 (3FM Surprisetruck). Super energierijk! Ook qua weer heb je het volgens mij wel goed gehad. In Groningen begon het pas rond 19:00 te regenen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben naar Zwolle geweest: Voicst, Ilse, Wombats, Drive Like Maria, Hit Me TV, Johan, Bertolf en Guus Meeuwis gezien. Was top! Hit Me TV is sinds ik ze vorig jaar zag enorm vooruit gegaan. Heul veel beter dan van een cd ook. Johan daarentegen viel een beetje tegen, maar die werden in de steek gelaten door de techniek. Ik denk dat ik daar dan ook mn piepende oren heb opgelopen, want verder was het geluidsniveau niet bijzonder hard (maw: alleen bij Johan was het onmogelijk om met je buurman of buurvrouw te praten).
Eet zequote:
Tijdens Wombats stonden we al in de regen, maar DLM, HMTV en Johan stonden in een tent dus dat was lekker droog. Vervolgens nat geregend bij Bertolf en Guus. Op zich viel de regen nog wel mee, maar dan denken veel mensen dat het handig is om je paraplu open te klappen, zodat je vervolgens vrij weinig kunt zien en je wordt de hele tijd in je hoofd geprikt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwolle had echt zo'n ubber toffe line-up! Maar dat is trouwens een bijzonder leuk lijstje zeg. Hit Me TV was al groots toen ze op de Grote Markt stonden tijdens de SR 2008 (3FM Surprisetruck). Super energierijk! Ook qua weer heb je het volgens mij wel goed gehad. In Groningen begon het pas rond 19:00 te regenen..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef Briggy het volgende:
Kijk Michiel eens genieten van de Mega(s)hit![]()
[ afbeelding ]
Dan zijn poncho's toch wel freaking handig! Maar zo te lezen heb je verder wel een leuke dag gehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens Wombats stonden we al in de regen, maar DLM, HMTV en Johan stonden in een tent dus dat was lekker droog. Vervolgens nat geregend bij Bertolf en Guus. Op zich viel de regen nog wel mee, maar dan denken veel mensen dat het handig is om je paraplu open te klappen, zodat je vervolgens vrij weinig kunt zien en je wordt de hele tijd in je hoofd geprikt.
Bij Guus was het aanvankelijk ook verschrikkelijk. Eerste half uur verschrikkelijk veel last gehad van mensen die doorgangen zochten waar ze niet waren om op plekken te komen waar geen ruimte was. Iemand heeft ook 20 minuten lang geprobeerd door mij heen te lopen voordat ze op zoek ging naar een andere doorgang.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zijn poncho's toch wel freaking handig! Maar zo te lezen heb je verder wel een leuke dag gehad.
Dat zeker! Gezelschap was ook goed (lees: veel dames)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zijn poncho's toch wel freaking handig! Maar zo te lezen heb je verder wel een leuke dag gehad.
Hej cool ! je hebt 'm dus nog gevonden. Ik zocht dat plaatje ook maar kon 'm niet vindenquote:
Oeh! dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zeker! Gezelschap was ook goed (lees: veel dames)
welkequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar zijn de nieuwe jingles al!Hoorde ze vanmiddag pas voor het eerst bij audiovormgeving.
Is wel even wennen, maar klinkt toch best goed.
Meestal een dag of 2 van tevoren maar, als de voorbereidingen op de website getroffen gaan worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welkezeg hoelang van tevoren weet jij voor welke festivals ze kaarten weggeven
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat een herrie zeg...
Gelukkig nu Mika! Mika! Mika!
Ik was even etenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg, was mijn opmerking zo schrikbarend dat iedereen is flauwgevallen?
... met paaseieren, kerstkransjes en chocoladeletters?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik was even eten![]()
o.a. aardappelpaasfiguurtjes
Vergeet de pepernoten nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... met paaseieren, kerstkransjes en chocoladeletters?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... met paaseieren, kerstkransjes en chocoladeletters?
... en Giel had vanochtend oliebollen in de studio.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
zit net paaseitjes te eten wat toevallig
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en Giel had vanochtend oliebollen in de studio.
Op Utrecht CS staat ook hele jaar een kraampje met uitgedroogde oliebollenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en Giel had vanochtend oliebollen in de studio.
Ik herinner me ineens dat ik met pasen een grote doos Ferrero Rocher heb gekregen en...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tot nuquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens dat ik met pasen een grote doos Ferrero Rocher heb gekregen en...
die staat onaangebroken op me te wachten in de kast![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk dat nu.nl de dvd van FotC bespreekt, maarreh... "Jermaine"?!
O, en goedenavond!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef Sersjee het volgende:
Hartstikke leuk dat nu.nl de dvd van FotC bespreekt, maarreh... "Jermaine"?!
O, en goedenavond!
ik zou zeggen gaat ook zendingswerk voor andere cd'squote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Sersjee het volgende:
Mijn zendingswerk begint trouwens vruchten af te werpen, er zijn al minstens 3 exemplaren van "4" extra verkocht door mijn toedoen.
Eerst even via de torrent boer beluisteren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef Sersjee het volgende:
Mijn zendingswerk begint trouwens vruchten af te werpen, er zijn al minstens 3 exemplaren van "4" extra verkocht door mijn toedoen.
jij had toch nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef borisz het volgende:
Statistiek af
Morgen pas om 13.30 weer beginnen. 'Meivakantie' zit er nu echt op
.
Maak ons even lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:41 schreef naatje_1 het volgende:![]()
![]()
Little Boots
![]()
net weer gehoord tijdens patat halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |