quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:17 schreef Chocobo het volgende:
http://www.break.com/inde(...)-at-hammer-game.html
Oh ik ook. Maar als betaalde reviewer dien je een MMO wel iets langer te spelen dan twee uur. Zeker als je het grootste deel daarvan ook nog eens aan de character creation besteedtquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Owned! Alhoewel ik ook in 2 uur kan bepalen of een game sucked of niet
Ja,.. zo eens,.... dat is best erg van Eurogamer!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ik ook. Maar als betaalde reviewer dien je een MMO wel iets langer te spelen dan twee uur. Zeker als je het grootste deel daarvan ook nog eens aan de character creation besteedt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:20 schreef Chocobo het volgende:
http://www.break.com/index/theif-gets-one-punched.html
Die dief,.... maar zo moet het wel!!
OMG... rillingen bij die laatste gewoon... fuck hee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.break.com/user(...)failures-714495.html
Zo mooi al die filmpjesWat een hoop domme mensen
Die slowmo van die gozer in die bandquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.break.com/user(...)failures-714495.html
Zo mooi al die filmpjesWat een hoop domme mensen
WOP PLONSquote:
Gijs die man is geniaal,... heb hier tranen gehad. Zijn compilaties zijn het beste!!quote:
leuk, not.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
1. You're reading my comment
2. Now you're saying/thinking thats a stupid fact.
4. You didnt notice that i skipped 3.
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
7. Your still reading my comment.
8. You know all you have read is true.
10. You didnt notice that i skipped 9.
11. Your checking it now.
12. You didnt notice there are only 10 facts
Sad but truequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
Ik let bij opsomposts eigenlijk nooit op de cijfers. Het was me niet opgevallen dat er twee cijfers misten bijvquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
Je hebt wel eens leukere dingen gepost Gijs.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
Ja onwijs coolquote:
Ok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja onwijs cool![]()
echt een aanrader zoiets.
Die Martine Kleinsma, wat een dijk van een stem zeg! En wat een respect voor Anthonie Kamerling, wat een tekst had die gast die heeft gewoon 2 en half uur lopen praten en zingen.
Maar het verhaal zelf ook, boeiend verteld en dat swingende decor.. heb er zeker van genoten en gaan we zeker nog een keertje doen
Tam was ook helemaal onder de indruk, was dr eerste musical en heeft er echt van genoten.
90 tijdens wegwerkzaamheden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
Prachtig theater ook dat nieuwe Luxor, en perfekt managment/personeel daar. Wij waren iets te laat.. show begon om 2000 en kwamen 2005 binnen, keurig wachten tot eerste scene beetje bedaard was waarna we naar onze plek werden gebracht.
Druk man gisteren op de snelwegen, niet normaal.. A20 was afgesloten. Ben misschien nog ergens geflitst met 130 waar je 90 mochtmaar dat weet ik niet zeker of dat kan.
Klinkt duur!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Nee geen werkzaamheden, slecht wegdek.
Maar het is 2baans snelweg links en rechts, en als de flitspaal aan de andere kant staat van de weg, dus 2 wegen en een vangrail er tussen, kan toch niet mn nummerbord er op komen
Als de paal in de middenberm zou staan zou ik nog denken, ok, flitsen van voren.
Red Faction was het eerste spel die ik op de PS2 kocht,.... gevecht op Mars ofzo. Die was best cool,... alles kon kapot. Deze laat ik echter mooi liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:04 schreef Bastard het volgende:
Strol: http://www.xboxonly.nl/ni(...)demo_van_Red_Faction:_Guerrilla_op_komst/
De lessen zijn zeg maar sandbox,... dat hoef je niet te doen, maar het behalen van lessen geeft je wel vele extra's. Concentreer je op wat lesjes en raak bekend met de controls,... ga dan eens een missie doen. Het verhaal komt dan lekker op gang,.... na chapter 1 begrijp je een beetje wat je kan en hoe het moet. Er zit echt een verhaal is,... verwacht alleen geen Emmy ofzo. Vond het een vermakelijk spel, met leuke achievementsquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah Sjo! Ik ben nu net begonnen met Bully, maar ik vind het nogal onsamenhangendIk probeer wat lessen te doen, maar er zijn ook missies. Qua verhaal is er nog niet echt iets gebeurd, alles lijkt willekeurig. Gaat dat nog veranderen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De lessen zijn zeg maar sandbox,... dat hoef je niet te doen, maar het behalen van lessen geeft je wel vele extra's. Concentreer je op wat lesjes en raak bekend met de controls,... ga dan eens een missie doen. Het verhaal komt dan lekker op gang,.... na chapter 1 begrijp je een beetje wat je kan en hoe het moet. Er zit echt een verhaal is,... verwacht alleen geen Emmy ofzo. Vond het een vermakelijk spel, met leuke achievements
Ik vind het ook best aardig, alleen wat willekeurig nog. Daardoor weet ik niet of het lang genoeg boeiend blijft, maar dat zit wel goed dus blijkbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Het begin kan inderdaad overigens wat vreemd en nieuw overkomen. Het is een spel wat net wat anders is dan anderen,... bij mij pakte dat goed uit. Overigens vind ik het wel jammer dat de dagen zo snel gaan. Ik had de interne klok wat langzamer geprogrammeerd als ik Rockstar was.
Gijs als dat je appartement is wil ik serieus weten waar dat isquote:
Huisje in de heuvels boven Ste Maxime.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs als dat je appartement is wil ik serieus weten waar dat is![]()
WAANZINNIG,... ben echt serieus jaloers!
Respect hoorJe zit precies zoals ik momenteel droom van mijn pensioen!!
Ik zit te wachten op mijn broodje ei met kaas en salami, die Cho voor mij en Daan zal maken. Maar ik krijg hem niet achter de computer vandaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef Bastard het volgende:
Ik heb hier naast me een heerlijk verse baquette, dik gevuld met kaas, ham en plakjes ei, om het af te maken ligt er een kleine tube mayo bij.
Even de stop er uit draaien in de meterkastquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op mijn broodje ei met kaas en salami, die Cho voor mij en Daan zal maken. Maar ik krijg hem niet achter de computer vandaan
Geloof me hij red eerst zijn pc, dan pas de maag van zijn vrouwquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Even de stop er uit draaien in de meterkast
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Resident Evil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren wel weer heerlijkquote:
Zijn er daar in de buurt vakantieparken en of huisjes te huur? Heb je wat links voor me?quote:
Vast wel. Het departement heet Var. Je zou eens moeten googlen op huisjes in de buurt van Ste Maxime, Ste Tropez, (Port) Grimaud, Plan de la Tour. Waarschuwing, het kan hier 's zomers wel druk zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:59 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er daar in de buurt vakantieparken en of huisjes te huur? Heb je wat links voor me?
Wat is echt een mooie plaats om eens heen te gaan Gijs,... of te verblijven,... met heuvels en stokbrood en shit. Dichtbij leuke parken voor de kids?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vast wel. Het departement heet Var. Je zou eens moeten googlen op huisjes in de buurt van Ste Maxime, Ste Tropez, (Port) Grimaud, Plan de la Tour. Waarschuwing, het kan hier 's zomers wel druk zijn.
De hele kuststrook van Cannes t/m Hyeres is wel goed te doen hoor Gijs. Veel plaatsjes, sommige wat toeristischer dan anderen. Maar veel natuurparken, wandelgebieden, oude steden, aquaparken. Gebied waar ik nu zit, rond Ste Maxime, vind ik zelf het leukst. Maar dat ken ik ook het beste. Kustplaatsen zijn allemaal wat toeristischer, maar als je even in het binnenland gaat zit je al in oude pitoreske dorpjes. Grimaud, Fresjus zijn leuke plaatsen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:12 schreef Chocobo het volgende:
Wat is echt een mooie plaats om eens heen te gaan Gijs,... of te verblijven,... met heuvels en stokbrood en shit. Dichtbij leuke parken voor de kids?
Nou wil ik naar Frankrijk toe....En dit jaar kunnen we niet....quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De hele kuststrook van Cannes t/m Hyeres is wel goed te doen hoor Gijs. Veel plaatsjes, sommige wat toeristischer dan anderen. Maar veel natuurparken, wandelgebieden, oude steden, aquaparken. Gebied waar ik nu zit, rond Ste Maxime, vind ik zelf het leukst. Maar dat ken ik ook het beste. Kustplaatsen zijn allemaal wat toeristischer, maar als je even in het binnenland gaat zit je al in oude pitoreske dorpjes. Grimaud, Fresjus zijn leuke plaatsen.
Je zou ook eens kunnen kijken rond Lac Sainte Croix du Verdon. Enorm stuwmeer rond de Georges du Verdon (Grand Canyon van Frankrijk). Ongeveer een uur van de kust en ook erg mooi.
Nee hoor. Voor mij behoort vakantie naar (Zuid) Frankrijk inmiddels ook tot mijn basisbehoeften.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:32 schreef Quinny het volgende:
Nou wil ik naar Frankrijk toe....En dit jaar kunnen we niet....Volgend jaar ook niet.....
.
Wat verwend klinkt dit eigenlijk he!
Must have.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:03 schreef Bastard het volgende:
Gijsje: http://www.xboxonly.nl/videos/3239/Operation_Flashpoint_2:_Dragon_Rising_-_Welcome_to_Skira/
Als het zomervakantie is sta ik op knappen. En volgend jaar gaan we verhuizen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor mij behoort vakantie naar (Zuid) Frankrijk inmiddels ook tot mijn basisbehoeften.
Waarom kunnen jullie niet? Vanwege de zwangerschap?
Spannend zeg!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Quinny het volgende:
Als het zomervakantie is sta ik op knappen. En volgend jaar gaan we verhuizen.
We zijn deze meivakantie wel even weggeweest naar Belgie, was ook heel erg leuk. Dus mag niet klagen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spannend zeg!Wel veel tijd om te plannen dan!
Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis? Hier gaat het nog voor geen meter. Nog niet eens kijkers gehad en de buren heb deze week ook het huis te koop gezet.
Ik zie die van jouw welquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:42 schreef Scarface2004 het volgende:
chocobo had hem al gepost
alleen zag ik zijn plaatje niet, dus dacht : dan post ik em
long story short : i failed
Ruilen voor een DSi?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spannend zeg!Wel veel tijd om te plannen dan!
Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis? Hier gaat het nog voor geen meter. Nog niet eens kijkers gehad en de buren heb deze week ook het huis te koop gezet.
Nee hoor, als het niet lukt blijf ik gewoon zitten waar ik zit tot deze crisis is overgewaaid.quote:
Zeker. Zon schijnt al! Ik kan vandaag wel nergens heen. Sarkozy komt naar Ste Maxime vandaag en de hele kust is hermetisch afgesloten.quote:
Gijs schei toch uit met die flauwekul!quote:
Dat vond ik wel raar aan de Nespresso. Niet aangeven dat het water op is en dat hij geen genoeg koffie kan zetten. Dat kan de Senseo zelfsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:19 schreef Bastard het volgende:
Anyways, goeie service van nespresso zeg!
Apparaat bij ons was een beetje ontregeld gisteren, hij vind het niet zo leuk als ineens zijn water op is terwijl hij nog moet zetten.
Dus als je de 40 ml knop daarna indrukte kwam er nog maar 10 uit... storing ofzo dus.
Dus ik denk eens even kijken bij die club.. duidelijk telefoonnummer erbij, prima service hoe de storing op te lossen is.
Vanavond eens proberen, als het niet opgelost is komen ze het apparaat per koerier ophalen en krijg je een vervangend apparaat. Komen ze na een week je apparaat weer terug omruilen bij je
Ow, gebeurt mij ook wel eens. Dan verneuk ik zo een paar cupjes voor hij weer een fatsoenlijk kopje zet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:19 schreef Bastard het volgende:
Anyways, goeie service van nespresso zeg!
Apparaat bij ons was een beetje ontregeld gisteren, hij vind het niet zo leuk als ineens zijn water op is terwijl hij nog moet zetten.
Dus als je de 40 ml knop daarna indrukte kwam er nog maar 10 uit... storing ofzo dus.
Dus ik denk eens even kijken bij die club.. duidelijk telefoonnummer erbij, prima service hoe de storing op te lossen is.
Vanavond eens proberen, als het niet opgelost is komen ze het apparaat per koerier ophalen en krijg je een vervangend apparaat. Komen ze na een week je apparaat weer terug omruilen bij je
Ik heb dat gehad met de gemeente Delft, had een aanvraag ingediend voor de sloeber-eindejaarsuitkering maar ik hoorde maar niets. Bleek dat ze iets misten en dit gestuurd hadden naar mijn oude huis. Terwijl op de aanvraag duidelijk het nieuwe adres stondquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:28 schreef Bastard het volgende:
En mn xbox is terug
Op mn oude huisadres afgeleverd
Een week geleden al
Bij mij ging het dus fout toen ik het cupje wat net werd gebruikt terug te plaatsen (hollander he).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, gebeurt mij ook wel eens. Dan verneuk ik zo een paar cupjes voor hij weer een fatsoenlijk kopje zet.
Ja Gijsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dat gehad met de gemeente Delft, had een aanvraag ingediend voor de sloeber-eindejaarsuitkering maar ik hoorde maar niets. Bleek dat ze iets misten en dit gestuurd hadden naar mijn oude huis. Terwijl op de aanvraag duidelijk het nieuwe adres stond
Ik ben daar met school een week geweest; is een zusterstad van Den Bosch geloof ik en heeft flink wat Romeinse zooi. De school vond dat dus interessanter dan Rome denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef Magneet het volgende:
Volgende weekend ( dus niet morgen) met de baas naar Trier
Zal wel weer helemaal volgieten worden denk ik
Oh links van Portugal zeg maarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Magneet het volgende:
Duitsland, rechts van Luxemburg
sgoed, geen idee hope laat ik online ben. Double exp weekend is wel niks, allemaal free for alls en dara suck ik inquote:
Ik ook, maar tis altijd lachen.. misschien dit weekend wel weer zombie!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
sgoed, geen idee hope laat ik online ben. Double exp weekend is wel niks, allemaal free for alls en dara suck ik in
gister was hij al actief, allemaal rumble pit achtigen op mythic mapsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook, maar tis altijd lachen.. misschien dit weekend wel weer zombie!
Las het net op de playlist, veelal BR's.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
gister was hij al actief, allemaal rumble pit achtigen op mythic maps
yup maar ook al een keer rockets gehad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Las het net op de playlist, veelal BR's.
Ja klopt http://www.bungie.net/online/playlists.aspx in 11% van de games.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup maar ook al een keer rockets gehad.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
De school vond dat dus interessanter goedkoper dan Rome denk ik
Is het waard.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Plants vs Zombies is wel relaxed ja, alleen 20 euro is wel duur
Hopelijk komt tie ook op XBLA
Een XBLA versie zal ik ws ook wel gaan spelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het waard.
Ik verwacht op termijn een iPhone, DS, XBLA, PSN, PSP, Wii, etc versie.
Tja Gijs, ieder zijn ding toch?quote:
Dat is inderdaad wat telt!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja Gijs, ieder zijn ding toch?Ik hoor mijn hele leven al dat ik slechte/kiddy/suffe games speel. Who cares. Ik vermaak me prima
Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het waard.
Ik verwacht op termijn een iPhone, DS, XBLA, PSN, PSP, Wii, etc versie.
9/10 van Eurogamer, 9/10 van Edge. Zou ik geen slechte game willen noemen.quote:
Geen idee. Ik zit nu in 4-3 en heb de helft van de zombiers/plants geunlocked. Daarnaast pas 4 mini-games geunlocked.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik twijfel nog steeds
hoeveel levels zijn er?
ben zo gewend aan die achievements, dat ik gewoon baal dat ze er nu niet bij zitten.
al 3 keer de trial gedaan en ben te laat voor een afspraak
Wat is dat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef Chocobo het volgende:
![]()
http://thehuntforgollum.s3.amazonaws.com/index.html
Een film van fans die zich afspeelt tussen de Lord of the Rings films. Strider gaat op zoek naar Gollum... volgens mij speelt dit verhaal zich af ergens in deel 2,... Erg goed gedaan zeg!!quote:
Prachtig,..... maar ik schrok wel van de third person Mirror's Egde gameplay in dit filmpje,.... sfeer klopt echter wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
BG&E2?![]()
http://kotaku.com/5246177/is-this-new-beyond-good--evil-2-footage
Cyberia postte de waarschijnlijke trailer, ik heb erop gereageerd in het 360 topic. Verder heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Is wel grappig dat bijna niemand reageert op dat BG&E2 post van Strol in gam,..... weinig kennen de titel zo te zien. Zooo zonde,.... geweldig spel!
Ik ga het origineel zeker nog eens spelen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Is wel grappig dat bijna niemand reageert op dat BG&E2 post van Strol in gam,..... weinig kennen de titel zo te zien. Zooo zonde,.... geweldig spel!
Ik kom daar niet meer,.... is alleen voor de elitequote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Hier wat meer reacties
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=361068
Je kunt toch wel lezen? Ik post ook zelden hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer,.... is alleen voor de elite
Als je niet vaak genoeg post wordt je gebanned las ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel lezen? Ik post ook zelden hoor.
http://www.break.com/inde(...)ilds-potato-gun.htmlquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:29 schreef Chocobo het volgende:
OMG!
http://www.break.com/holy(...)ture-commercial.html
Inteelt!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.break.com/inde(...)ilds-potato-gun.html
Whahaha, die chick die erbij komtquote:
Ik zou dr doenquote:
Drukke tijden voor de boeg. Maar over 2 maanden mag ik weer.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
Adventure mode van Plants vs. Zombies uitgespeeld!
Nu een schat aan mini-games en een survival-mode geunlocked.
Wel waar voor je 19,95 euro hoor!
[ afbeelding ]
Raak je gehyped Gijs? Stap in dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Public enemies lijkt me zo goed!!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/terminatorsalvation/large3.html
http://www.apple.com/trailers/universal/publicenemies/
Wordt een mooie filmzomer
Ik ben die door Photobucket verwijderde fotoquote:
Awesomequote:Op maandag 11 mei 2009 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben die door Photobucket verwijderde foto
Ik heb een A656 en ben er qua beeldkwaliteit onwijs tevreden over.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Awesome
Ben van plan een nieuwe tv te kopen, alleen budget is dan niet super hoog, is dit wat?
SAMSUNG LE40A552
Men mag ik dan wel je kaarsen tv kopenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een A656 en ben er qua beeldkwaliteit onwijs tevreden over.De 552 lijkt me verder prima ook.
Die kaarsen TV is overleden enkele jaren geledenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Men mag ik dan wel je kaarsen tv kopen
Inclusief kaarsvet svp. Heb je die foto nog ergens?
Ik ben er eigenlijk vanaf gestapt toen ik een Wii had, de Wiimote kan er niet zo goed mee overwegquote:Op maandag 11 mei 2009 00:46 schreef Wessiej het volgende:
Overleden, no shit, kaarsvet dat er elke dag indruipt
Al lijkt het mij wel geniaal om bijvoordeeld Dead Space te doen met wat kaarsen erop, maarja kan niet hé met die dunne tv's van tegenwoordig
Lijkt me een heerlijke film,...quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=55321
Ik trek Jake Gyllenhaal in die rol niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=55321
Gijs ik weet niet eens wie dat is?quote:Op maandag 11 mei 2009 06:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik trek Jake Gyllenhaal in die rol niet.
Ja he, viel niets tegen he.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
Gisteren Body of lies gekeken, over goede films gesproken.
Oh ja, zal het zo even nalezen hoe het was.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
Je hebt niets gemist met de F1.
Begin wel een mooie crash, 4 man eruit.
Brawn GP.Mooi voor ze weer 1 en 2.
Ok.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, zal het zo even nalezen hoe het was.
Gisterenmiddag nog ff in de zon gezeten toen ik thuis kwam, en daarna eten en film gekeken, rustig aan.
Ja was zeker gezellig ondanks alles... nou ja van de week weer dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Wij nog gezeten tot een uurtje of half 8 bij me ouders.
Was gezellig.
Gisteravond verder wat rondjes gereden.
quote:Massa moest noodgedwongen in de slotfase afhaken. De vice-kampioen had niet voldoende brandstof aan boord om volgas richting de finish te rijden. Hierdoor kon eerst Vettel hem makkelijk inhalen en in de laatste ronde ging Fernando Alonso voor eigen publiek buitenom de Ferrari voorbij.
Ik ben eindelijk begonnen aan de Bourne trilogie. Gister Identity gekeken. Goeie film en ik ga zeker de andere twee ook kijken!quote:Op maandag 11 mei 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
Gisteren Body of lies gekeken, over goede films gesproken.
Die films heb ik nog niet liggen maar wel alle 3 gekeken, goeie filmsquote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk begonnen aan de Bourne trilogie. Gister Identity gekeken. Goeie film en ik ga zeker de andere twee ook kijken!
Idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:25 schreef Bastard het volgende:
Die films heb ik nog niet liggen maar wel alle 3 gekeken, goeie films
Ik doe er niet aan mee vooralsnogquote:Op maandag 11 mei 2009 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idd.
In de V.S. is een mooie Blue-Ray pack verschenen met alle 3 de films voor een redelijke prijs. Hier moeten we ze uiteraard weer los kopen voor de volle mep.
Ja ik zou je deze week wel weer zien.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was zeker gezellig ondanks alles... nou ja van de week weer dan.
Lekker volgende week heerlijk vrij
Ik ook niet. Ik vind die schijfjes nog veels te duur.quote:
Ik heb er een aantal gekocht toen ik nog een PS3 van FOK! had, via Amazon.com zijn er regelmatig acties en de dollar was toen geen ruk waard. Via sites kun je opzoeken welke BRD regiovrij is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind die schijfjes nog veels te duur.
Beetje internet uitspitten en je hebt ze inclusief Nederlandse ondertiteling voor 9 euro per filmquote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Play.com heeft geweldige BR's voor lage prijzen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
BoB op BR,... Waar heb jij die gekocht?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beetje internet uitspitten en je hebt ze inclusief Nederlandse ondertiteling voor 9 euro per film
En boxes zijn ook niet duur, laatst Band of Brothers blu-ray en Planet Earth blu-ray gekocht, waren even duur als de dvd-versie
http://www.amazon.co.uk/Band-Brothers-HBO-Complete-Blu-ray/dp/B001DEAAIY/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=dvd&qid=1242032271&sr=8-3quote:Op maandag 11 mei 2009 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BoB op BR,... Waar heb jij die gekocht?![]()
Ja ff lachen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ik zou je deze week wel weer zien.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef kepler het volgende:
Net weer online na een trek van 3 dagen in de Jungle van Laos
Oh ik was in Veendamquote:Op maandag 11 mei 2009 13:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Net weer online na een trek van 3 dagen in de Jungle van Laos
heb je daar ook getrokken Gijs?quote:
Ook niet verkeerd! Goede vakantie gehad?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe gaat t'ie Gijs? Geniet je nog?
Ik was aan de Cote d'Azur.
Ja, heerlijk! Beetje yupperig, maar dat past wel bij me.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:52 schreef kepler het volgende:
Ook niet verkeerd! Goede vakantie gehad?
Waar ga je nog allemaal naartoe? Maak je nog een tussenstop in Japan?quote:Ik geniet zeker nogOp dit moment zit ik in Thailand en heb nog 6 weken te reizen hierin Azie voor ik doorvlieg naar Australie
Jawel, is zn broertjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef Magneet het volgende:
Cho is Seb een echt gijsje?
Gereageerd en beide boeken alvast besteldquote:
Wat een triest beeld.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze hadden geen schijn van kans, heb gewoon een boekje zitten lezen
[ afbeelding ]
Wat een legerquote:Op maandag 11 mei 2009 15:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze hadden geen schijn van kans, heb gewoon een boekje zitten lezen
[ afbeelding ]
Stap nou maar gewoon in de hypetrainquote:
Drumt ie nog Gijs?quote:
Ja dat weet ik nog wel ja. Nee hij drumt het laatste jaar niet meer,... hij mist het wel. Heeft ook een gehoorprobleem rechts geloof ik,... hoop lawaai tijdens de puberjaren. Na Instant Mix werd de band Sound of Zest dacht ik. Wegens het verlaten van de gitarist,... later is Sebas ook weg gegaan,....quote:Op maandag 11 mei 2009 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Drumt ie nog Gijs?
Was toen een coole avond, die competitieavond weet je nog?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Stap nou maar gewoon in de hypetrain
Wat nou als tie straks op XBLA komt...wat dan?
Dan vind je het wel opeens vet, dan ben je te laat jongen.
Ik heb hier Resident Evil 4 wii-edition en Odin Sphere PS2 liggen. Lijkt me iets leukerquote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Stap nou maar gewoon in de hypetrain
Wat nou als tie straks op XBLA komt...wat dan?
Dan vind je het wel opeens vet, dan ben je te laat jongen.
Nopequote:Op maandag 11 mei 2009 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb hier Resident Evil 4 wii-edition en Odin Sphere PS2 liggen. Lijkt me iets leuker
Ok Gijs,.... omdat jij het bent,.... en omdat er een trial is,... ben NU aan het downenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope
Gijs, download de demo anders. Just give it a chance!
http://www.popcap.com/
Ik moest wel...ik heb een mac.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Strolie en ik zijn trouwens wel noobs
Koop hem via Steam (daar is tie een 10tje MET achievements)
Wij hebben er 20 euro voor betaald
quote:
Best leuk Gijs, maar hier ga je toch geen 20 euro voor betalen Gijs,..... serieus hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]maar niks voor jou dus?
Ik ben nu Persona 4 aan het spelen. En godver! Dit is er een Gijs. Ik ga nu verder spelen en je morgen hypen!
Ik vind van wel. Spel wordt echt uitdagend, en ontelbare mini-games, unlocks, etc. Zombiesquote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Best leuk Gijs, maar hier ga je toch geen 20 euro voor betalen Gijs,..... serieus hoor
Serieus, heb het nu een uurtje of twee gespeeld! En het is fantastisch! Nog niet echt veel gedaan qua gameplay, het is meer een uitgebreide intro tot nu toe. Erg aparte setting, realistische hedendaagse setting, maar wel in Japan waardoor het toch een beetje onwerkelijk aanvoelt. Verhaal ontwikkelt zich tot nu toe een beetje Silent Hill-achtig met mysterieuze moorden en een mist die het stadje onthuld. Graphics zijn erg mooi, 3D voor een vaste achtergrond. Bij gespreken krijg je de gezichten van de personages te zien. Cut-scenes zijn in anime-stijl en erg mooi gemaakt, en passen prima in het spel! Tenslotte zit erg veel humor in het spel, gesprekken vervelen tot nu toe niet!quote:Oh nee he,.... nee geen hype post Gijs,..... ik dacht dat mijn PS2 collectie nu al aardig compleet was
http://www.dumpert.nl/med(...)te._lach._evah_.htmlquote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Spel wordt echt uitdagend, en ontelbare mini-games, unlocks, etc. Zombies![]()
[..]
Serieus, heb het nu een uurtje of twee gespeeld! En het is fantastisch! Nog niet echt veel gedaan qua gameplay, het is meer een uitgebreide intro tot nu toe. Erg aparte setting, realistische hedendaagse setting, maar wel in Japan waardoor het toch een beetje onwerkelijk aanvoelt. Verhaal ontwikkelt zich tot nu toe een beetje Silent Hill-achtig met mysterieuze moorden en een mist die het stadje onthuld. Graphics zijn erg mooi, 3D voor een vaste achtergrond. Bij gespreken krijg je de gezichten van de personages te zien. Cut-scenes zijn in anime-stijl en erg mooi gemaakt, en passen prima in het spel! Tenslotte zit erg veel humor in het spel, gesprekken vervelen tot nu toe niet!Zoals gezegd, nog weinig gameplay. Slechts 1 gevechtsscene kunnen doen maar die voelde FF-achtig aan met standaard attacks en special skills. Ook enkele locaties gezien (tankstation, winkels, huis, school), maar het spel heeft zich nog niet volledig geopend. Maar volgens mij heb ik slecht het topje van de ijsberg mogen aanschouwen.
Maar de "feel" zit erin! Ik weet niet of je weet wat ik bedoel, maar ik heb hetzelfde gevoel van bij FFX, Skies of Arcadia en Chrono Trigger. Dat gevoel dat je aan de vooravond van een hele bijzondere JRPG zit.Dat gevoel heb ik bij de next-gen consoles nog niet gehad, ook niet bij LO (al was het een toffe game). PS2 blijft koning van de JRPG's!
[ afbeelding ]
Burnout kloon?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:25 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Split second
Ik ben ook de enige die het in zijn agenda op heeft geschreven natuurlijk, what was I thinkingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:22 schreef Bastard het volgende:
Ik ga het niet redden Zondag as.. Tam moet werken
ik ook, ben alleen in Trier danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige die het in zijn agenda op heeft geschreven natuurlijk, what was I thinking
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
1. Ik ben zondag ergens in de Ardennen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil me voor zondag even afmelden. Ik moet naar de Kerk.
Als enige is hij er wel!quote:
Doe het recept eens postenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:02 schreef Banaaan het volgende:
[ afbeelding ]
Over lekkere pasta gesproken
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige die het in zijn agenda op heeft geschreven natuurlijk, what was I thinking
Omschrijvingquote:
quote:- 1 zak Bertolli Pastasaus Kruidig
Zag en zie geen kruisje,... moest lachen om je opmerking!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach als je 1 kruisje hebt gezien heb je ze allemaal wel gezien.
"Pasta saus is heel gemakkelijk zelf te maken"quote:
Ik heb ook maar even een bijdrage geleverd aan het afzeiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Delano in het PS3/inFamous topicDie baalt dat hij hier op FOK! begonnen is over het verkopen van die demo
![]()
Ik wist niet wat ik las,... dacht een grapje dus vroeg ik of hij het ook gratis kon doen. Heb nog normaal gereageerd over principes ofzo daarna, maar toen was het kwaad al gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Delano in het PS3/inFamous topicDie baalt dat hij hier op FOK! begonnen is over het verkopen van die demo
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:18 schreef Quinny het volgende:
Ik vraag een euro voor een foto van Cho z'n piemeltje
Wie oh wie maak ik er gelukkig . Heb er veel moeite voor moeten doen.
Ja leuke post.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:25 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Split second
Britse trotsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Ken Lally (voice-actor van Wesker in Resident Evil 5) verzorgt een stem.
Holy shit, zeg me dat dit nep is?!?quote:
Nee,.... ik dacht het ook. Het spijt me!quote:
quote:
quote:
Ik was niet echt geinteresseerd tot ik hoorde dat ze eindelijk afstappen van die eeuwig respawnende vijanden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:00 schreef Bastard het volgende:
Kheb de trailer al 6 x gezien, maar niet met dat uitgepluis in beeld
De SP boeit me kont, doorheenlopen op easy en dan heb ik het wel gezienquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was niet echt geinteresseerd tot ik hoorde dat ze eindelijk afstappen van die eeuwig respawnende vijanden.![]()
Ik speel hem altijd op Hard, dan is het best uitdagend!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:
De SP boeit me kont, doorheenlopen op easy en dan heb ik het wel gezien
Ja ik hou ook van pittige SP's. CoD4 moet ik echter nog spelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik speel hem altijd op Hard, dan is het best uitdagend!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik hou ook van pittige SP's. CoD4 moet ik echter nog spelen.
Ik weet dat de SP kort maar krachtig is, maar ik vind hem nog te duur zeg maar. Persona heb ik nog niet besteld neequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Echt? Spel is fantastisch Gijs!
![]()
Persona 4 al besteld?
Gister weer verder gegaan. Nu 2,5 uur bezig. De tutorial begint langzaam op zijn einde te komen, zo heb ik eindelijk mogen vechten. ik verwacht dat het spel zich nu snel gaat openen!
Heb je het spel nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van pittige SP's. CoD4 moet ik echter nog spelen.
Ik wil de SP nog eens opnieuw gaan spelen.. maar ik heb ook nog wel meer SP's die ik nog eens wil verder spelen, Orange Box bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik speel hem altijd op Hard, dan is het best uitdagend!
Okquote:
Orange Box,....quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil de SP nog eens opnieuw gaan spelen.. maar ik heb ook nog wel meer SP's die ik nog eens wil verder spelen, Orange Box bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |