quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:17 schreef Chocobo het volgende:
http://www.break.com/inde(...)-at-hammer-game.html
Oh ik ook. Maar als betaalde reviewer dien je een MMO wel iets langer te spelen dan twee uur. Zeker als je het grootste deel daarvan ook nog eens aan de character creation besteedtquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Owned! Alhoewel ik ook in 2 uur kan bepalen of een game sucked of niet
Ja,.. zo eens,.... dat is best erg van Eurogamer!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ik ook. Maar als betaalde reviewer dien je een MMO wel iets langer te spelen dan twee uur. Zeker als je het grootste deel daarvan ook nog eens aan de character creation besteedt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:20 schreef Chocobo het volgende:
http://www.break.com/index/theif-gets-one-punched.html
Die dief,.... maar zo moet het wel!!
OMG... rillingen bij die laatste gewoon... fuck hee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.break.com/user(...)failures-714495.html
Zo mooi al die filmpjesWat een hoop domme mensen
Die slowmo van die gozer in die bandquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.break.com/user(...)failures-714495.html
Zo mooi al die filmpjesWat een hoop domme mensen
WOP PLONSquote:
Gijs die man is geniaal,... heb hier tranen gehad. Zijn compilaties zijn het beste!!quote:
leuk, not.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
1. You're reading my comment
2. Now you're saying/thinking thats a stupid fact.
4. You didnt notice that i skipped 3.
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
7. Your still reading my comment.
8. You know all you have read is true.
10. You didnt notice that i skipped 9.
11. Your checking it now.
12. You didnt notice there are only 10 facts
Sad but truequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
Ik let bij opsomposts eigenlijk nooit op de cijfers. Het was me niet opgevallen dat er twee cijfers misten bijvquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
Je hebt wel eens leukere dingen gepost Gijs.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:35 schreef Chocobo het volgende:
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
Ja onwijs coolquote:
Ok.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja onwijs cool![]()
echt een aanrader zoiets.
Die Martine Kleinsma, wat een dijk van een stem zeg! En wat een respect voor Anthonie Kamerling, wat een tekst had die gast die heeft gewoon 2 en half uur lopen praten en zingen.
Maar het verhaal zelf ook, boeiend verteld en dat swingende decor.. heb er zeker van genoten en gaan we zeker nog een keertje doen
Tam was ook helemaal onder de indruk, was dr eerste musical en heeft er echt van genoten.
90 tijdens wegwerkzaamheden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
Prachtig theater ook dat nieuwe Luxor, en perfekt managment/personeel daar. Wij waren iets te laat.. show begon om 2000 en kwamen 2005 binnen, keurig wachten tot eerste scene beetje bedaard was waarna we naar onze plek werden gebracht.
Druk man gisteren op de snelwegen, niet normaal.. A20 was afgesloten. Ben misschien nog ergens geflitst met 130 waar je 90 mochtmaar dat weet ik niet zeker of dat kan.
Klinkt duur!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
Nee geen werkzaamheden, slecht wegdek.
Maar het is 2baans snelweg links en rechts, en als de flitspaal aan de andere kant staat van de weg, dus 2 wegen en een vangrail er tussen, kan toch niet mn nummerbord er op komen
Als de paal in de middenberm zou staan zou ik nog denken, ok, flitsen van voren.
Red Faction was het eerste spel die ik op de PS2 kocht,.... gevecht op Mars ofzo. Die was best cool,... alles kon kapot. Deze laat ik echter mooi liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:04 schreef Bastard het volgende:
Strol: http://www.xboxonly.nl/ni(...)demo_van_Red_Faction:_Guerrilla_op_komst/
De lessen zijn zeg maar sandbox,... dat hoef je niet te doen, maar het behalen van lessen geeft je wel vele extra's. Concentreer je op wat lesjes en raak bekend met de controls,... ga dan eens een missie doen. Het verhaal komt dan lekker op gang,.... na chapter 1 begrijp je een beetje wat je kan en hoe het moet. Er zit echt een verhaal is,... verwacht alleen geen Emmy ofzo. Vond het een vermakelijk spel, met leuke achievementsquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah Sjo! Ik ben nu net begonnen met Bully, maar ik vind het nogal onsamenhangendIk probeer wat lessen te doen, maar er zijn ook missies. Qua verhaal is er nog niet echt iets gebeurd, alles lijkt willekeurig. Gaat dat nog veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |