Dan zul je wel een verstandig mens zijn. Ik vind het ook niet respectvol maar het lijkt alsof 99% van de vrouwen graag minderwaardig behandeld wil worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef lichtekooi het volgende:
Wat een stom woord dat geen respect inhoud.
Ik wil niet chick of chickie genoemd worden en ik snap niet dat andere meisjes er dom om giechelen.
Seventeenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Chick
Samen met de Tuc de beste literatuur ever !
Dat is een grapje. En niemand noemt me zo in het echt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:44 schreef padlarf het volgende:
Nee, lichtekooi daarentegen...
http://www.chick.com/default.aspquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Chick
Samen met de Tuc de beste literatuur ever !
Ik heb daar een zweetband van (zoene voor om de kop) die ik af en toe opdoe als ik ga rennenquote:
LOLquote:
Oh ja, dan is het ineens een grapje. Lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is een grapje. En niemand noemt me zo in het echt.
chick wel.
Lees mijn sig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lichtekooi ... is dat gewoon een koe die niet veel weegt ?
lichte = spreekt voor zichzelf
Kooi = koe in het Maastrichts
Vandaar mijn vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
Dus als ik jou op straat vies dik mormel noem, mag jij daar ook niks van zeggen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het ineens een grapje. Lekker geloofwaardig.
Als je jezelf lichtekooi noemt moet je gewoon niet zeuren.
Preciesquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dus als ik jou op straat vies dik mormel noem, mag jij daar ook niks van zeggen?
Dan hoop ik jou nooit tegen te komen. Want ik vind dat dus niet respectvol.quote:
Dat wist ik al voor ik op invoeren klikte ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef BELASTING het volgende:
Je vraagt er om om tegengesproken te worden met zo'n naam hoor.
En chick moet kunnen vind ik.. Waarom zou je dat niks vindenVoel je je net een kip ofzo?
Van mij mag je. Alleen verzin dan wel iets leukers dan 'doggie' ..quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat wist ik al voor ik op invoeren klikte ja.
ik wil inderdaad niet voor dier uitgemaakt worden. Ik ga toch ook niet tegen jongens doggie roepen op straat?
HAHAHAHquote:
Mag ik je wel "mokkel" noemen? Dat is tenslotte geen dier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat wist ik al voor ik op invoeren klikte ja.
ik wil inderdaad niet voor dier uitgemaakt worden. Ik ga toch ook niet tegen jongens doggie roepen op straat?
wtfquote:
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Van mij mag je. Alleen verzin dan wel iets leukers dan 'doggie' ..
Dat vind ik minder erg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag ik je wel "mokkel" noemen? Dat is tenslotte geen dier.
Wat is er niet respectvol aan chick dan? Het is juist een compliment, want tegen lelijke wijven hoor je mij niet chick zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:27 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee.
Doggie houd in dat je moet luisteren en komen als ik roep, ook niet respectvol dus. Als ik tiger roep, kan je dat als compliment zien.
Als ik chick tegen jou zeg betekent 't toch ook niet dat je moet komen en luisteren?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:27 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee.
Doggie houd in dat je moet luisteren en komen als ik roep, ook niet respectvol dus. Als ik tiger roep, kan je dat als compliment zien.
Mokkel minder erg dan chickquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:29 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat vind ik minder erg.
Al moet ik aan schelpen denken.
Dat heb ik al uitgelegt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:24 schreef Xandrar het volgende:
TS, waarom klagen over chick als je nickname hoer betekend?
Nee, dat betekent: geil wijf, ik wil je kaal plukken en in de pan gooien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:30 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Als ik chick tegen jou zeg betekent 't toch ook niet dat je moet komen en luisteren?
Grapje of niet, je heb gewoon het recht niet om te klagen als je jezelf zo als 'grapje' noemt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat heb ik al uitgelegt.
dat is een grapje en zo noemen mensen me niet in het echt.
Lekker wijf is ook niet respectvol, maar wel een compliment.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er niet respectvol aan chick dan? Het is juist een compliment, want tegen lelijke wijven hoor je mij niet chick zeggen.
Ahh, en hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee, dat betekent: geil wijf, ik wil je kaal plukken en in de pan gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel. En ik ben vrouwelijk, dus niet altijd logisch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Mokkel minder erg dan chick.
Uit welk milieu kom jij?.
"Heey mokkel, ken je me ff de mayo doorgefuh?"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef BigKahuna het volgende:
Een echte baas zegt mooi meisje ipv iets in de trant van geile chick of lekker wijf..
Mensen die tegen mij over mijn vriendin beginnen en over haar praten als 'je chick' kunnen de tering krijgen.
Respect swa.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ja verschuil je daar maar achter nu je beseft dat je een waardeloos kuttopic hebt geopendquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel. En ik ben vrouwelijk, dus niet altijd logisch.
Ik vind het best een leuk topic. Juist omdat TS denkt iets te vinden terwijl ze zelf eigenlijk gewoon een garpje is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef fathank het volgende:
[..].
[..]
Ja verschuil je daar maar achter nu je beseft dat je een waardeloos kuttopic hebt geopend.
Hoezo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef fathank het volgende:
[..].
[..]
Ja verschuil je daar maar achter nu je beseft dat je een waardeloos kuttopic hebt geopend.
Ik ben geen grapje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk topic. Juist omdat TS denkt iets te vinden terwijl ze zelf eigenlijk gewoon een garpje is.
Dat betekent dat jouw internetheldenstatus (leuk woord voor galgjequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik ben geen grapje.
de nick lichtekooi is een grapje.
Ik zeg altijd " Hey bitch, check me do, me do is me alles, ik geef geen fok om bitches zoals jij. Kruip op mijn pik vuile slet en berijd me als de beemer in me wijk. "quote:
Goede pickup line.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd " Hey bitch, check me do, me do is me alles, ik geef geen fok om bitches zoals jij. Kruip op mijn pik vuile slet en berijdt me als de beemer in me wijk. "
Ik ga met mijn chickie naar... Klinkt helemaal erg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:51 schreef Lastpost het volgende:
Vind het geen negatief woord in ieder geval, chick staat hier in de regio in ieder geval gelijk aan een mooie meid.
Tevens beter als figuren die hiermee op de proppen komen, "Ik ga met m'n meisje naar ..", dat klinkt pas stupide.
Jouw OP was toch wel het ergste hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:55 schreef lichtekooi het volgende:
Het word wel steeds erger wat jullie zeggen.
Kun je dat onderbouwen?quote:
joh, dikkerdje, maak je niet drukquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:55 schreef lichtekooi het volgende:
Het word wel steeds erger wat jullie zeggen.
Als ik dat nodig had gevonden, zou ik dat meteen wel gedaan hebben.quote:
ik zal het niet meer doen puistenkop.quote:
Je mag niet liegen he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:12 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Als ik dat nodig had gevonden gekund, zou ik dat meteen wel gedaan hebben.
Ik zie jouw anders ook niks onderbouwen.quote:
Wat valt aan mijn antwoord te onderbouwen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik zie jouw anders ook niks onderbouwen.
Waarom mijn op erger is dan wat sommige mensen hier zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat valt aan mijn antwoord te onderbouwen?
Vanwege je nick natuurlijk. Dat is al vaak genoeg gezegt dacht ik zo. En waarom vanwege je nick? Dat staat ook allemaal in de reacties.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Waarom mijn op erger is dan wat sommige mensen hier zeggen.
ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:23 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vanwege je nick natuurlijk. Dat is al vaak genoeg gezegt dacht ik zo. En waarom vanwege je nick? Dat staat ook allemaal in de reacties.
Het past er ook niet bij.. Of het als grap bedoelt is of niet, door je nick spit je gewoon het onderdelf.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ja.
dat klinkt logiesch. Mensen aanspreken op hun nick als ze een topic openen dat er volgens sommige niet bij past
verder kijken als je neus lang is, is moeilijk.
Jij bent wel van de dooddoeners zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:50 schreef lichtekooi het volgende:
Dat het niet bij elkaar past, wil niet zeggen dat het niet kan.
Het kan ook niet. Je gaat er aan onderdoor door je nick. Of je opent dit topic niet, of je neemt een andere nick.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:50 schreef lichtekooi het volgende:
Dat het niet bij elkaar past, wil niet zeggen dat het niet kan.
Tegen onzinnige opmerkingen kun je toch alleen maar onzinnige opmerkingen inbrengen?quote:
Tegen een onzinnig topic ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:58 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Tegen onzinnige opmerkingen kun je toch alleen maar onzinnige opmerkingen inbrengen?
ik ben in elk geval niet kortzichtig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:57 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Het kan ook niet. Je gaat er aan onderdoor door je nick. Of je opent dit topic niet, of je neemt een andere nick.
Helaasch is voor beide al te laat.
Ik kwam klagen. Dat is gelukt.quote:
Jammer, je hebt het nu verprutst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kwam klagen. Dat is gelukt.
ik vroeg niet of iedereen het met me eens wilde zijn.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:59 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik ben in elk geval niet kortzichtig.
Alleen al waar óver je klaagt. Dat is al onzinnig genoeg. Kun je het niet tegen die mensen zeggen die chick tegen je roepen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kwam klagen. Dat is gelukt.
ik vroeg niet of iedereen het met me eens wilde zijn.
Jawel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Alleen al waar óver je klaagt. Dat is al onzinnig genoeg. Kun je het niet tegen die mensen zeggen die chick tegen je roepen?
Wat is er?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Quir het volgende:
TS
Waaraan?quote:
Dit is pagina 5 (voor mij dan)quote:
Ik ook niet.quote:
Dat laatste doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef lichtekooi het volgende:
Ik moet vaak lachen om reakties als: je zal er wel niet uitzien.
En dan roepen dat ik niet met argumenten kom
Zeikwijfquote:
wtf, de rest vd mensen in het filmpje zijn net zo ziek als haar...quote:
Wat goed van jou! Wil je nu een mooi stickertje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:01 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dit is pagina 5 (voor mij dan)
Ik vind dat best goed.
Nee je bent een zeikwijf omdat je gaat zeiken over een positief woord. Alsof het een woord is dat mannen gebruiken om vrouwen als minder aan te wijzen ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef lichtekooi het volgende:
Als ik zeg dat ik het geen leuk woord vind, ben ik een zeikwijf want andere meisjes vinden het wel een leuk woord.
Ja, dat klinkt logiesch.
ik hou ook niet van kaas.
Ben ik dan ook een zeikwijf?
Ja want de gewone nederlandse termen zijn immers uitverkocht dus moet je je wel aan die rare woorden houdenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
Ik zeg nooit chickies trouwens, om ontopic te gaan. Gewoon chicks, smatjes, chimeids.
Taal blijft niet hetzelfde. Stel je niet aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ja want de gewone nederlandse termen zijn immers uitverkocht dus moet je je wel aan die rare woorden houden
Welke 'gewone' termen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Ja want de gewone nederlandse termen zijn immers uitverkocht dus moet je je wel aan die rare woorden houden
Zal ik voor je doorgaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Welke 'gewone' termen?![]()
1:' Meisjes'
2: 'Vrouwen'
3: 'Lekker ding'
Nou dit klinkt mij toch meer als termen die vers met de aapjes op de bananen boot zijn mee gekomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Taal blijft niet hetzelfde. Stel je niet aan.
Hoe voelt het nou, zo keihard falen?quote:
Chica is dan ook een normaal woord in het Spaans. Chick heeft gewoon een denigrerende lading (dwz alsof het alleen maar om een stuk vlees gaat).quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lekker dingDat is pas een gaar woord. Chica's is het cutest
Zie!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lekker dingDat is pas een gaar woord. Chica's is het cutest
Of mokkel.quote:
Ach jee, het jongetje is op z'n teentjes getrapt omdat ie zelf die woorden niet kon verzinnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou, zo keihard falen?![]()
![]()
Een vrouw is toch geen ander woord voor meisje?En niet elk meisje is een lekker ding.
Chick?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Nou dit klinkt mij toch meer als termen die vers met de aapjes op de bananen boot zijn mee gekomen.
Het zijn gewoon geen synoniemen voor het woord 'meisje'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ach jee, het jongetje is op z'n teentjes getrapt omdat ie zelf die woorden niet kon verzinnen.
En speciaal voor jou: een vrouw is een volwassener (qua leeftijd niet altijd gedrag) persoon dan een meisje. En het ging er toch om dat het woord naar een 'chick, meisje, sma, chica, chimeid' gezegd werd als ze dr goed uitzag?
Was jij niet die gast die in een ander topic zijn msn aanbood aan een meisje om te neuken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ach jee, het jongetje is op z'n teentjes getrapt omdat ie zelf die woorden niet kon verzinnen.
En speciaal voor jou: een vrouw is een volwassener (qua leeftijd niet altijd gedrag) persoon dan een meisje. En het ging er toch om dat het woord naar een 'chick, meisje, sma, chica, chimeid' gezegd werd als ze dr goed uitzag?
Sssst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die in een ander topic zijn msn aanbood aan een meisje om te neuken?
Nou, lichte, spreek ons toe!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lichtekooi ... is dat gewoon een koe die niet veel weegt ?
lichte = spreekt voor zichzelf
Kooi = koe in het Maastrichts
Vandaar mijn vraag
Denk je dat ik die paupertaal aan ga leren of zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het zijn gewoon geen synoniemen voor het woord 'meisje'.![]()
En je onwetendheid is bijna net zo groot als je faal, er bestaan namelijk zat lelijke smatjes
Je noemt het paupertaal en niet denigerend?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:04 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Denk je dat ik die paupertaal aan ga leren of zo.
hai kinderkip.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef lichtekooi het volgende:
Wat een stom woord dat geen respect inhoud.
Ik wil niet chick of chickie genoemd worden en ik snap niet dat andere meisjes er dom om giechelen.
Ja ik noem het paupertaal (dat is het namelijk ook). En denigrerend vind ik het niet. Je bent gewoon te bekrompen omdat je geen chick genoemd wil worden. Dat jij het nou zo kut vind is het nog niet nodig hom het met ons te delen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Je noemt het paupertaal en niet denigerend?
Hahaha, ik spel het dan ook nooit, ik zeg het alleenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:52 schreef Lakitu het volgende:
Het is trouwens wel chica, en niet chicka, BT
edit; ninja-edit
Dat geld voor alle klachten hier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ja ik noem het paupertaal (dat is het namelijk ook). En denigrerend vind ik het niet. Je bent gewoon te bekrompen omdat je geen chick genoemd wil worden. Dat jij het nou zo kut vind is het nog niet nodig hom het met ons te delen.
Dat ik niet snap wáárom je je zo gekleineerd voelt omdat je chick genoemd zou worden..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:29 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat geld voor alle klachten hier.
Je punt is?
Dat zegt ze toch niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat ik niet snap wáárom je je zo gekleineerd voelt omdat je chick genoemd zou worden..
Nee, ik zeg dat ik het een stom woord vind, niet dat ik me zooooo erg beledigd voel, maar ik denk wel: Flikker op met je chick, eikel !quote:
uhuquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het zijn gewoon geen synoniemen voor het woord 'meisje'.![]()
En je onwetendheid is bijna net zo groot als je faal, er bestaan namelijk zat lelijke smatjes
quote:ik liep weg, je liep me na want je had het nog niet door.
want die sma die bleef maar komen, ja ze ging ervoor.
ze vroeg: vind je me knap??
ik zei dit is het geval, vind je het goed dat ik me fiets in je
tandspleet stal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |