abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68724222
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik val niet af van 3 keer per week hardlopen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar mijn werk fietsen.
Ik val niet af van 3 keer per week naar de sportschool voor een les.
En ik eet ook niet iedere dag een zak chips of drop of een reep chocolade. Dus dat is het ook niet.

Nouja, het zal ooit wel weer goed komen.
Gelukkig heb ik wel een strakke kont.
Hoe lang zit je al op hetzelfde gewicht, dan?
Ik heb ook wel van die periodes van een maand of twee dat ik echt niet afval Lichamen zijn rare dingen
pi_68725489
Ik moet vaker op FOK komen, ik mis van alles omdat ik er zo lang niet ben. Het gaat bij mij gelukkig nog steeds hartstikke goed, alleen ontzettend veel blaren van het lopen steeds. Maar die prik ik elke avond door en dan loopt het ook een stuk prettiger.
Inmiddels is er al bijna vier kilo vanaf
pi_68734237
Net een half uur gesport, vanavond weer want ik vind het leuk.
Ik lijk wel gemotiveerd.
pi_68735763
Lekker DanseMacabre geen betere motivatie dan het leuk vinden!
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68741623
Eens slechte tvp vandaag als lunch hazelnoten met chocolade op
Vanavond wel dansen en morgen hardlopen
pi_68746350
ik moest daarnet nog aan je denken Miss_S, we hadden lang niets van je gehoord Welkom terug, ofzo

Zoals eerder in dit topic gezegd: hardlopen.

Vandaag weer begonnen met Evy les 19: 5,6,7 en 8 minuten. Dit vrij snel gelopen, met volgens mij een gemiddelde van zeker 11km per uur. Even flink doorgestapt!

Vrijdagochtend ga ik voor les 20, 4 keer 8 minuten. Misschien gaat Mr. MoBlo mee, misschien ook niet, maar ík ga in ieder geval.
Ja doei.
pi_68746632
Ik had al even gezwaait MoBlo

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_S op 06-05-2009 21:11:27 ]
pi_68748131
Zo, weer lekker een half uurtje gesport.
En straks weer even aan de studie. Was wel gezellig weer op de fontys, leuk een opleiding met alleen maar meiden.
pi_68763641
Wie of wat is Evy?
pi_68763757
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:37 schreef Pallas_Athena het volgende:
Wie of wat is Evy?
Evy is een Belgische radiopresentatrice en heeft een paar jaar geleden een podcast ingesproken met een trainingsschema om te gaan hardlopen. Kijk maar eens hier:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=evy+podcast&meta=
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_68763790
Evy is een Vlaamse hardloopcoach via je MP3speler

ze heeft een programma gemaakt van 10 weken met elk 3 keer hardlopen waarbij je aan het eind van die 10 weken 5km kunt hardlopen.

Je begint met stukjes van 1 minuut en eindigt met een half uur, ervanuitgaande dat je ongeveer 10km per uur loopt

Ze heeft ook een tweede serie gemaakt, van 5 naar 10km
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 mei 2009 @ 10:45:07 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68763907
Ik vraag me trouwens serieus af hoe snel ik loop... niet echt heel snel volgens mij
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68763954
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af hoe snel ik loop... niet echt heel snel volgens mij
Achteraf even een kaartje maken op mapmyrun.com?
pi_68765429
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:40 schreef Levitation het volgende:
Evy is een Belgische radiopresentatrice en heeft een paar jaar geleden een podcast ingesproken met een trainingsschema om te gaan hardlopen. Kijk maar eens hier:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=evy+podcast&meta=

Loopschema Evy
Download podcast Evy
Zie ook foktopic Hardloopschema op je MP3-speler - #15
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_68766052
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:45 schreef Sjeen het volgende:
Even een fiets met teller mee laten rijden ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 mei 2009 @ 11:49:18 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68766132
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Achteraf even een kaartje maken op mapmyrun.com?
Maar dan klopt het nog niet helemaal, want ik Evy... Dus lopen en rennen afgewisseld.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68766234
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Maar dan klopt het nog niet helemaal, want ik Evy... Dus lopen en rennen afgewisseld.
Ik ook! Ofwel onthouden welke stukken je rende en alleen die mappen (bijv bij 2x15 wel een goede optie), of een inschatting maken van je wandelsnelheid. In het laatste geval heb je een vrij okaye indicatie van je loopsnelheid.
pi_68766386
Ik kijk dan waar ik een loopstukje begin en eindig. Dan kijk ik thuis hoeveel km dat is op www.afstandmeten.nl !
pi_68766403
zesje:

http://www.smulweb.nl/135(...)illde-kip-en-paprika

dit is 'm iets meer. Doe alleen ipv de yoghurt zure room
Ja doei.
pi_68766907
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
zesje:

Die link heb ik meteen maar even opgeslagen.
***Levi was here***
pi_68768894
er is ook nog ergens een link, 'gewoon van Ainsley' zeg maar, maar die kan ik dus nergens meer vinden
Ja doei.
pi_68770307
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
zesje:

Thanks Heb ´m in mijn smulweb kookboek gezet en ga ik zeker maken, ben gek op tortilla´s-wraps
Ik denk dat ik de yoghurt erin hou (Griekse 0% vet van Total, altijd in huis ook voor dipsausjes samen met de 3% vet extra light mayo van Calve)
pi_68772421
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef zesje het volgende:

[..]

Thanks Heb ´m in mijn smulweb kookboek gezet en ga ik zeker maken, ben gek op tortilla´s-wraps
Ik denk dat ik de yoghurt erin hou (Griekse 0% vet van Total, altijd in huis ook voor dipsausjes samen met de 3% vet extra light mayo van Calve)
Zit te denken dat kwark misschien ook wel geschikt is. Maar dat moet ik nog wel ff testen.
***Levi was here***
pi_68772446
* motorbloempje is helemaal fan van zure room heerlijk!
Ja doei.
pi_68778915
Begonnen aan les 6... maar niet afgemaakt wegens pijn in mijn kuit... baal baal baal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')