Goeeeeeeeeeeeeeeede morgenquote:
Zeg dat welquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Wat lag mijn bed lekker vanmorgen
Weer aan het werk voor het eerst deze weekquote:
Mooi zo.. Ik heb wel vanaf maandag gewerkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weer aan het werk voor het eerst deze weekén bjina weekend.
Mag niet klagen
Ik had gisteren een verplichte vrije dag. Dus had maandag er maar aan vastgeplakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi zo.. Ik heb wel vanaf maandag gewerkt.
Maar vind ik ook niet erg.. En ja het is weer bijna weekend..
Kan niet wachten![]()
Ik ben lekker thuisgebleven. Maar hoe was jouw feestje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer op kantoor. En hoe is het hier? Iedereen gisteravond nog naar een bevrijdingsfestival geweest?
Je hebt groot gelijk.. Heb ik afgelopen vrijdag gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had gisteren een verplichte vrije dag. Dus had maandag er maar aan vastgeplakt.
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben lekker thuisgebleven. Maar hoe was jouw feestje?
Hahaha ook gezelligquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarDus was alweer vroeg thuis, wat niet erg was. Ben lekker op tijd naar bed gegaan voor de verandering.
Ik ook, 6 dagen vrijgehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk.. Heb ik afgelopen vrijdag gedaan.
Oeps...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarDus was alweer vroeg thuis, wat niet erg was. Ben lekker op tijd naar bed gegaan voor de verandering.
Je hebt dus ook een flinke discussie gemist, afgelopen weekend. Dus kom maar op met je ontopic weekendverhalen! Nog dates gehad? Leuke meiden ontmoet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:23 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben helemaal niet weggeweest gisteren, weekend was me al duur genoeg
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook een flinke discussie gemist, afgelopen weekend. Dus kom maar op met je ontopic weekendverhalen! Nog dates gehad? Leuke meiden ontmoet?
Ik moet eerlijk zeggen, geen idee. Ik heb niet meegedaan aan de discussie, alleen half meegekregen. Misschien kan iemand anders dat doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...![]()
Sounds good!quote:Vrijdagavond heb ik bezoek gehad maar word verder niets...
Kom wél steeds een stapje verder met een dame die ik wel zie zitten![]()
Tis allemaal kleine stapjes, maar ik ben weer back on track iig, lig weer fatsoenlijk in de markt![]()
Jammergenoeg dat een paar vrienden van mij en een paar vriendinnen van haar ons een beetje naar elkaar toe dringen, terwijl we lekker laid back ook wel bij elkaar komen
Daar baal ik ook van als dat gebeurt, lijkt het soms heel geforceerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...![]()
Vrijdagavond heb ik bezoek gehad maar word verder niets...
Kom wél steeds een stapje verder met een dame die ik wel zie zitten![]()
Tis allemaal kleine stapjes, maar ik ben weer back on track iig, lig weer fatsoenlijk in de markt![]()
Jammergenoeg dat een paar vrienden van mij en een paar vriendinnen van haar ons een beetje naar elkaar toe dringen, terwijl we lekker laid back ook wel bij elkaar komen
Waarover ging de discussie half?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, geen idee. Ik heb niet meegedaan aan de discussie, alleen half meegekregen. Misschien kan iemand anders dat doen?
[..]
Sounds good!
Een keer tijdens het uitgaan, wat sjans met een donkere jongen (R&B zaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Daar baal ik ook van als dat gebeurt, lijkt het soms heel geforceerd
Gelukkig laten we ons beiden daardoor niet van de wijs brengen, ik moest afgelopen weekend van haar vriendinnen persé mee stappen (naar een discotheek), enzo...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Daar baal ik ook van als dat gebeurt, lijkt het soms heel geforceerd
Dat het meer ontopic moet, niet teveel ons-kent-ons, maar gewoon single stellingen, single verhalen enz.quote:
Dat is inderdaad een goed gevoelquote:Het klinkt inderdaad lekker, maar we zijn allebeide een beetje van "de kat uit de boom kijken" en we verwachten eigenlijk helemaal niets van elkaar. Maar juist dat ongeforceerde voelt wel lekker, en daardoor spreken we elkaar ook vrij regelmatig.
Dat is echt waardeloosquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een keer tijdens het uitgaan, wat sjans met een donkere jongen (R&B zaal)
Zegt m'n vriendin eens terwijl ik bij die jongen sta: Zoenen! Zoenen!!
Jah sfeertje weg
alles lekker op zijn gemak toch!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:39 schreef Rauw. het volgende:
Het klinkt inderdaad lekker, maar we zijn allebeide een beetje van "de kat uit de boom kijken" en we verwachten eigenlijk helemaal niets van elkaar. Maar juist dat ongeforceerde voelt wel lekker, en daardoor spreken we elkaar ook vrij regelmatig.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gelukkig laten we ons beiden daardoor niet van de wijs brengen, ik moest afgelopen weekend van haar vriendinnen persé mee stappen (naar een discotheek), enzo...
Ben gewoon bij m'n vrienden blijven zitten HJtjes doen in m'n stamtent, ze waren er al vroeg weer van het stappen en zo hebben we alsnog een beetje kunnen "sjansen" aangezien ik nog in de hangkroeg zat.![]()
Och, volgens mij ben is het altijd wel vrij ontopic, af en toe een afdwaler maar dat moet kunnen toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat het meer ontopic moet, niet teveel ons-kent-ons, maar gewoon single stellingen, single verhalen enz.![]()
[..]
Dat is inderdaad een goed gevoel
Ik had echt even het gevoel alsof we weer terug waren in onze tienerdaagjesquote:
Soms kan het ook een leuke ijsbreker zijn, je verontschuldigen voor je vrienden en je bent in gesprekquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had echt even het gevoel alsof we weer terug waren in onze tienerdaagjes
Laatste keer dat ik die hoorde was ik een jaar of 15 volgens mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had echt even het gevoel alsof we weer terug waren in onze tienerdaagjes
Ik heb nog niet echt bepaald een meerwaarde gevormd voor 'r leven, dus echt aan het lijntje houden doet ze me niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef dawg het volgende:
Nu moet het weer op je gemak, als het te lang duurt houdt diegene je aan het lijntje, het is ook nooit goed lees ik al.
Haha, jammer is dat...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah sfeertje weg
Nee, sommigen komen hier om anderen uit te lokken, anderen weer om te verkondigen hoe labiel en emotioneel vrouwen zijn tov mannen, of frustraties die worden geuit over het incrowd-gedoe in dit topic, niets dan diverse onderwerpen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, volgens mij ben is het altijd wel vrij ontopic, af en toe een afdwaler maar dat moet kunnen toch?
T gaat hier iig altijd over dingen wat Singles bezighoud toch?
Ik denk dat ze bedoelen dat anderen zich erbuiten moeten laten. Kijk als ze om elkaar heen blijven draaien niet maar als ze zien dat het vanzelf gaat lekker vanzelf laten gaan dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef dawg het volgende:
Nu moet het weer op je gemak, als het te lang duurt houdt diegene je aan het lijntje, het is ook nooit goed lees ik al.
Hij was ook niet specifiek aan jou gericht. Ik borduur slechts voort op mijn heldere inzicht van gisteren dat er bijna geen normale en emotioneel stabiele vrouwen bestaan. Behalve dan in Afrika omdat ze daar dus andere dingen aan hun hoofd hebben dan het hoofd van menig man op hol te brengen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt bepaald een meerwaarde gevormd voor 'r leven, dus echt aan het lijntje houden doet ze me niet.
Zou wel zijn dat ik zelf een beetje van het chaotische ben dat ik me d'r niet aan ergerquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, sommigen komen hier om anderen uit te lokken, anderen weer om te verkondigen hoe labiel en emotioneel vrouwen zijn tov mannen, of frustraties die worden geuit over het incrowd-gedoe in dit topic, niets dan diverse onderwerpen!
klopt wel wat je zegt in principe.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef dawg het volgende:
Maar als je al in gesprek bent (beetje dan) en misschien al half op het punt staat te zoenen.. tja dan houdt het juist op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Soms kan het ook een leuke ijsbreker zijn, je verontschuldigen voor je vrienden en je bent in gesprek
Ja, weken, maar geen maanden toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
klopt wel wat je zegt in principe.
maar het is toch wel van de persoon afhankelijk....
Bij mij duurt het normaal gesproken ook zeker weken voordat ik concreet wordt, omdat ik de kat nog uit de boom aan het kijken ben
Ik was eens gaan stadten met gasten en toen bracht ik ze naar de trein aan het einde van dag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah sfeertje weg
Och, bij ons gaat het ook pas "sjanserig" vanaf de week voor Pasen ongeveer. En stukje bij beetje gaat t wel wat worden... Moet gewoon niet te geforceerd worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
klopt wel wat je zegt in principe.
maar het is toch wel van de persoon afhankelijk....
Bij mij duurt het normaal gesproken ook zeker weken voordat ik concreet wordt, omdat ik de kat nog uit de boom aan het kijken ben
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was eens gaan stadten met gasten en toen bracht ik ze naar de trein aan het einde van dag.
Nam afscheid van ze met 3 zoenen. Maar eentje nam daar geen genoegen mee en zoende me plat op de bek.
Geen tong er tussen of wat dan ook gewoon een lieve zoen op mijn mond..
Roept de ander op eens keihard in de stationshal: HIJ IS VERLIEFD!!! HIJ IS VERLIEHIEFD!!!
Ook al zo kansloosquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was eens gaan stadten met gasten en toen bracht ik ze naar de trein aan het einde van dag.
Nam afscheid van ze met 3 zoenen. Maar eentje nam daar geen genoegen mee en zoende me plat op de bek.
Roept de ander op eens keihard in de stationshal: HIJ IS VERLIEFD!!! HIJ IS VERLIEHIEFD!!!
Ah duidelijkquote:
je moet altijd van de nood een deugd maken, dus dan zou je bv kunnen zeggen....quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als je al in gesprek bent (beetje dan) en misschien al half op het punt staat te zoenen.. tja dan houdt het juist op.
Tenminste in dit geval wel
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Met iemand anders was dat ook wel gebeurd, maar toen was ik nog wat verlegener en als ik mij niet vergist sprak ie ook nog eens engels. Was gewoon niet het juiste momentquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
je moet altijd van de nood een deugd maken, dus dan zou je bv kunnen zeggen....
tsjaDan kunnen we het net zo goed gaan doen
What did she said?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met iemand anders was dat ook wel gebeurd, maar toen was ik nog wat verlegener en als ik mij niet vergist sprak ie ook nog eens engels. Was gewoon niet het juiste moment
Dat zei ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
What did she said?
well that you have to kiss me!
je was gewoon te verlegeneen moment is niet juist, die maak je juist
Steenkool engelsquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef rival het volgende:
What did she said?
well that you have to kiss me!
je was gewoon te verlegeneen moment is niet juist, die maak je juist
Niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zei ik
Maargoed toen werkte het gewoon niet. Op commando zoenen hoeft natuurlijk niet erg te zijn
Absoluut, maar het kan soms net helpen.quote:
Kunnen we je op 1 of andere manier helpen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
Vandaag is een dieptepunt in het geen zin hebben in je werk.![]()
Soms kan het net helpen inderdaad.. Maar ik ken mezelf, spontaan is beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut, maar het kan soms net helpen.
Op die manier ook net over het streepje geholpen om met een meisje te zoenen. Het was al bekend dat het ging gebeuren en waren toch al close aan het dansen
Kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen het said is fout volgens mij hoor
Ik kreeg een smsje dat ik lief ben enzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Haha die kerel bij Tally durft van schik nooit meer wat te proberen bij haar
Succes dan maar!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
en als ik het zou uitspreken zou ik daar net het volume laten zakken dus dan zou niemand de fout horenquote:
Ik had er geen problemen mee toen, het heeft namelijk toen voor meer (wel spontane) momenten gezorgdquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Soms kan het net helpen inderdaad.. Maar ik ken mezelf, spontaan is beterDat beeld speelt zich toch nog 100x af in mijn hoofd, dus helemaal als het niet spontaan gebeurt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
Ik zit weer de hele dag naar laadbalkjes te kijken dus ik vermaak me welquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
Wat is de leeftijd? 15?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje dat ik lief ben enzoEn ik heb hem daarna ook niet meer gezien alleen vaak gesproken
Dus ik ben benieuwd de volgende keer
"je bent lief enzo"quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje dat ik lief ben enzoEn ik heb hem daarna ook niet meer gezien alleen vaak gesproken
Dus ik ben benieuwd de volgende keer
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Blegh, om dit moment heb ik géén zin om vanmiddag te gaan werken
Hoezo herken je het?quote:
Nee was een lief smsjequote:
Ik moet om 14.30 aanwezig zijn, dus mijzelf kennende ben ik daar al heeél vroegquote:
Oow wacht, ineens gaat er een belletje rinkelen!! Komt vast goed! Succes alvastquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet om 14.30 aanwezig zijn, dus mijzelf kennende ben ik daar al heeél vroegHaha. Ik weet ook niet waar ik meer tegenop zie; die pubers of het eten...?
![]()
Komt wel goed!
&![]()
![]()
terug
Hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow wacht, ineens gaat er een belletje rinkelen!! Komt vast goed! Succes alvast
Oeps... Dit mag dus nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ooo jawel! Maar ik ben een ster in mijzelf druk maken over dingen
& dat heb ik van geen vreemde...Haha
![]()
In mijn Single leven kan ik mijzelf ook erg druk makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Die is echt lullig!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
maar werd gewoon om 7:00 wakker gebeld door een vriend...
Ik druk hem weg zodat ik verder kon slapen...
Das een dikke vette fail van jouw kantquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In mijn Single leven kan ik mijzelf ook erg druk maken
Ik denk dat, als ik een partner had, hij mij wel op m'n gemak kan stellen, maar "helaas" die heb ik niet.Waar kunnen we solliciteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen, begin eens met een PM, naar auto_.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:01 schreef hardromacore het volgende:
Ok, ik ben wel een doorzetter hoor.. ik heb alle tijd
Waarom denk je dat er zo`n lange wachtrij is dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:01 schreef hardromacore het volgende:
Ok, ik ben wel een doorzetter hoor.. ik heb alle tijd
Zegiklekkerniet, ben jij al bijna aan de buurt?![]()
you don't know, you don't knowquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Murmeli het volgende:
Mogge allemaal....daar zijn we weer! toch niet gaan feesten in Rotterdam gisteren. Maar goed ook, blijkt dat om 8 uur 's avonds en daarna nog ene keer om 10 uur de pleuris is uitgebroken. Wij waren wel even wezen kijken om half 8 maar de sfeer was zo zwaar ongezellig...dus die rellen verbaasden me niks. Kutstad!
gelukkig dit weekend weer gezellig stappen in Eindhoven![]()
En vanavond Milow!!!
Goedemorgen! Verbaast me niets, die rellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Murmeli het volgende:
Mogge allemaal....daar zijn we weer! toch niet gaan feesten in Rotterdam gisteren. Maar goed ook, blijkt dat om 8 uur 's avonds en daarna nog ene keer om 10 uur de pleuris is uitgebroken. Wij waren wel even wezen kijken om half 8 maar de sfeer was zo zwaar ongezellig...dus die rellen verbaasden me niks. Kutstad!
gelukkig dit weekend weer gezellig stappen in Eindhoven![]()
En vanavond Milow!!!
Omdat jou sollicitatie stroef liep?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zo`n lange wachtrij is dan?![]()
Gaat dat zo snel hier ja?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, begin eens met een PM, naar auto_.
rotterdam lijkt mij in iedergeval niet geweldig om in te wonen. Zijn nog genoeg andere leuke stedenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
waarom verbazen die rellen je niks? jij bent zeker anti rotterdam? Ik begin het hier ook een beetje zat te raken.... als kwaak en ik later groot zijn willen we in breda wonen hebben we beslotendaar komt ie vandaan en is best een gezellig durp volgens mij. sowieso zijn brabanders wel gezellig (als ze zich niet teveel met je leven bemoeien want dat kunnen ze ooit wel doen)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
als kwaak en ik later groot zijn willen we in breda wonen hebben we beslotendaar komt ie vandaan en is best een gezellig durp volgens mij.
Nee ik ben absoluut niet anti-Rotterdam. Maar ik vind het ook geen fijne stadquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
waarom verbazen die rellen je niks? jij bent zeker anti rotterdam? Ik begin het hier ook een beetje zat te raken.... als kwaak en ik later groot zijn willen we in breda wonen hebben we beslotendaar komt ie vandaan en is best een gezellig durp volgens mij. sowieso zijn brabanders wel gezellig (als ze zich niet teveel met je leven bemoeien want dat kunnen ze ooit wel doen)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:11 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel hier ja?
Moet ik alvast dingen kopen ofzo?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:11 schreef rival het volgende:
rellen en feestvieren zijn toch synoniemen in rotterdam?
ja zag er inderdaad uit als dat ze daar wel bier schenken ja....quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
breda is een erg gezellige stad met uitgaan
Ja sinds hij hier weg is hebben we in amsterdam geen rellen meer gehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]ja blijkbaar. het is een hele tijd goedgegaan.... ze hadden zelfs waarschuwingsschoten gelost
is toch nie normaal meer. waren ook een hele hoop van die kutmarrokaantjes... komt vast door die burgemeester van ons
Heb er ook nog eens 2 keer carnaval gevierd, was topquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja zag er inderdaad uit als dat ze daar wel bier schenken ja....
kijk dat is het. wil je hem terug hebben? ik vind het ook echt niet kunnen een amsterdammer hier als burgemeesterquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sinds hij hier weg is hebben we in amsterdam geen rellen meer gehad
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef Murmeli het volgende:
Haha, zo erg is het ook weer nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:11 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel hier ja?
Moet ik alvast dingen kopen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
klinkt goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Heb er ook nog eens 2 keer carnaval gevierd, was top
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]Breda is inderdaad leuk
Veel plezier bij Milow!
[..]
Haha, zo erg is het ook weer nietgeen kadootjes toch? jij wilde toch een man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Hij heeft het over dingen kopen & dan denk ik meteen aan cadeautjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen kadootjes toch? jij wilde toch een man?
Ja hij doet zich voor als amsterdammer maar het is gewoon een Marokkaan hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kijk dat is het. wil je hem terug hebben? ik vind het ook echt niet kunnen een amsterdammer hier als burgemeester
hebberd!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft het over dingen kopen & dan denk ik meteen aan cadeautjes
dan nog.... je gaat niet eerst voor de ene stad werken en dan voor de anderequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hij doet zich voor als amsterdammer maar het is gewoon een Marokkaan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
neequote:
Je bent knap snel in het trekken van conclusies, als je dat binnen 2 dagen al denkt te wetenquote:
is dat een probleem?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan nog.... je gaat niet eerst voor de ene stad werken en dan voor de andereHij was van de pvda ergens in een stadsdeel ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noujah, je kan best voor de 1 werken en dan voor een ander...
maar amsterdam ruilen voor rotterdam. dat doe je toch niet![]()
Soms welquote:
Wat een snelle analyse!quote:
Tssk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Hij was van de pvda ergens in een stadsdeel ofzo
noujah, je kan best voor de 1 werken en dan voor een ander...
maar amsterdam ruilen voor rotterdam. dat doe je toch niet![]()
jij zou dezelfde keuze maken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tssk!![]()
ik dacht dat we elkaar begrepen...
we posten hier elke minuut 24 uur per dag?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:30 schreef lichtekooi het volgende:
In die 2 dagen staan jullie de hele tijd bovenaan.
en ik kijk al langer en toen stonden jullie ook boven.
ik heb nu ook even geen leven, maar volgende week weer wel.
Bepaal jij zelf wanneer je een leven hebt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:30 schreef lichtekooi het volgende:
Speciaal geregistreerd om hier te kunnen posten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:30 schreef lichtekooi het volgende:
Nee kijken naar singles die boven aan de topic lijst staat is een lekker leven hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:30 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb je gemist! Maar ik heb wel lekker geslapenquote:
P.I.C.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Speciaal geregistreerd om hier te kunnen posten?
Oh, en wat is je leeftijd, je maten, lengte, gewicht, seksuele voorkeur, en ben je single?
samequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb je gemist! Maar ik heb wel lekker geslapen![]()
En jij?
quote:
Goedemorgen!quote:
Wow, wat goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef Murmeli het volgende:
oh....ik heb het trouwens overleefd hoor buiten, compleet met mensen en al
Ik ben echt een bikkel... straks gaan we ook nog de stad in maar dan heb ik een man bij me he ;-)
doe mij maar thee... met stroopwafelsquote:
Een Latte Macchiato voor sletje nr 4quote:
En een goedemorgen/ middagquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe mij maar thee... met stroopwafelsdie heb ik hier
mogge Ado!! alles goed met je?
nee nee dat is niet mijn truc want net was ik alleenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow, wat goed!
Oow dat is je truc! Weet je zeker dat je niet binnen blijft, bij je internetvrienden?
Wat houd ik toch van mijn nieuwe bijnaamquote:
nouk is geen sletjequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een Latte Macchiato voor sletje nr 4![]()
[..]
En een goedemorgen/ middagAlles prima hier, alleen werkt het weer niet echt mee
Nog beter!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
nee nee dat is niet mijn truc want net was ik alleen![]()
Man zegt dat je de volgende keer wel meemag naar buiten met ons, kan hij jou én mij beschermen
maar ik ga jullie wel missen hoor.... internetvrienden zijn zo fijn!! (en ook zo 2009!)
ja handig he zo'n stoere man die ons kan beschermenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog beter!
Oow tof! Ik wil graag door jouw man beschermd worden, samen met jou![]()
Eindelijk iets gevonden dat 2009 is!
kijk daarom kan deze man ons dus beschermenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik denk dat ik hier even in moet gaan grijpen, het wordt tijd dat jullie gaan ontdekken dat er meer is dan je scherm. Het raam in je kamer, kijk er door en zie daar een buiten. Met echte mensen, en die zijn niet eng. Tenminste niet allemaal, zolang je beetje weg blijft van enge mannen met snoepjes (met een mitsubitshi logo erop bijv.) dan komt het wel goed hoor. Kom op, pak je zelf bij de hand en ga er op uit
Maar ik heb hier geen ramen. De kelder is donkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik denk dat ik hier even in moet gaan grijpen, het wordt tijd dat jullie gaan ontdekken dat er meer is dan je scherm. Het raam in je kamer, kijk er door en zie daar een buiten. Met echte mensen, en die zijn niet eng. Tenminste niet allemaal, zolang je beetje weg blijft van enge mannen met snoepjes (met een mitsubitshi logo erop bijv.) dan komt het wel goed hoor. Kom op, pak je zelf bij de hand en ga er op uit
heet jij in het echt elisabeth?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb hier geen ramen. De kelder is donker
In dat geval, er zit een trap die naar een deur toe gaat, en met een beetje geluk is je ketting net lang genoeg(let je op murmel zonder T) om in ieder geval de deur te kunnen halen zodat je kunt zien hoe daglicht er ook al weer uit zag!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb hier geen ramen. De kelder is donker
Ik denk dat mijn ketting dat net moet redden!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:17 schreef kwaakvaak het volgende:
In dat geval, er zit een trap die naar een deur toe gaat, en met een beetje geluk is je ketting net lang genoeg(let je op murmel zonder T) om in ieder geval de deur te kunnen halen zodat je kunt zien hoe daglicht er ook al weer uit zag!
er zit hier nu iemand tegenover mij muhahahaha te roepen omdat ie zichzelf grappig vindtquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ketting dat net moet redden!
Foto!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
In het kader van single-zijn; er loopt hier nu een glazenwasser rondDamn!
in een mooie spoiler.quote:
Dat gaat verder dan vinden, het is een kwestie van geduld rustig wachten op de dag dat John de Mol mij gaat bellen, en in mij het nieuwe komische talent ziet, Mij een eigen show aanbiedt in ik binnen 1 jaar Jay Leno van de troon stoot in de US. Ik bedoel als zelfs die aap uit diemen zuid van een lange Frans een eigen show kan krijgen op de tv.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er zit hier nu iemand tegenover mij muhahahaha te roepen omdat ie zichzelf grappig vindt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:21 schreef Murmeli het volgende:
er zit hier nu iemand tegenover mij muhahahaha te roepen omdat ie zichzelf grappig vindt
Werk, geen foto's uploaden enz..quote:
Ik kon het zelf niet beter zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:00 schreef Murmeli het volgende:
rotterdam is altijd nog iets beter in rellen dan amsterdam ;-)
Hopen op mooi weer.. Ik heb een meet.. En uitkijken naar de week ernaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tentamens maken. daarna hopen op mooi weer. en jij?
Met hoeveel mensen zijn jullie ongeveer/eigenlijk?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Hopen op mooi weer.. Ik heb een meet.. En uitkijken naar de week erna
you bitch!!!quote:
Lekker! Een weekje er tussenuit is altijd fijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
you bitch!!!![]()
Weeeehoooo kwaak en ik gaan naar Porto toe de 16e!!! lekker weekie chillen, hopen op mooi weer en een vriendinnetje van mij opzoeken. net geboekt.... kost een paar centen maar dan heb je ook wat he
blijblijblijblij!!!!
Weet ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen zijn jullie ongeveer/eigenlijk?
ben in de buurt van Utrecht. kom misschien langs.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
de singles meet? of een andere?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
you bitch!!!![]()
Weeeehoooo kwaak en ik gaan naar Porto toe de 16e!!! lekker weekie chillen, hopen op mooi weer en een vriendinnetje van mij opzoeken. net geboekt.... kost een paar centen maar dan heb je ook wat he
blijblijblijblij!!!!
ja dan had jij mij sneller moeten versieren dan dat kwaak dat gedaan heeft, hahahahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Lekker hoor. en zo snel al. binnen 2 weken.... *jaloers is*
Nog sneller?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dan had jij mij sneller moeten versieren dan dat kwaak dat gedaan heeft, hahahaha
ik heb d'r wel zin in, was toch al 3 maanden terug van mijn vorige vakantie dus het werd weer tijd
Hej leuk! Dan zie ik jequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ben in de buurt van Utrecht. kom misschien langs.
Een andere maar valt gelijk met de Singles meet. Dus ik kon in ieder geval langs om B. te knuffelen.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dan had jij mij sneller moeten versieren dan dat kwaak dat gedaan heeft, hahahaha
ik heb d'r wel zin in, was toch al 3 maanden terug van mijn vorige vakantie dus het werd weer tijd
en mij te knuffelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej leuk! Dan zie ik je
[..]
Een andere maar valt gelijk met de Singles meet. Dus ik kon in ieder geval langs om B. te knuffelen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Een andere maar valt gelijk met de Singles meet. Dus ik kon in ieder geval langs om B. te knuffelen.
ehhh ik denk dat ik vanaf december op singles zat, in januari ging ik op vakantie de hele maand en eig vond ik hem voor de vakantie al leuk maar hadden elkaar nog niet gezien. direct na mijn vakantie gemeet en toen was het met een weekje toch wel al soort van iets....quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ehhh ik denk dat ik vanaf december op singles zat, in januari ging ik op vakantie de hele maand en eig vond ik hem voor de vakantie al leuk maar hadden elkaar nog niet gezien. direct na mijn vakantie gemeet en toen was het met een weekje toch wel al soort van iets....
dus vrij snel
liefde op de eerste post van mijn kant
Het kan na één meet raak zijnquote:
Zal wel weer lunchpauze zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:25 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
This stil aan de overkant
this stil aan de overkant
enz..
Die is als het goed is wel geweest.quote:
Vreemd en onlogisch ook.. Maar zo lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk is het als het gelijk zo klikt. .
Beetje schrikken ook wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Vreemd en onlogisch ook.. Maar zo lekker
Het overvalt je he.. Helemaal als je niets verwacht hadquote:
het gaat niet over murm en kwaak he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Het overvalt je he.. Helemaal als je niets verwacht had
Dat zijn twee dingen die ff niet wil doen. Zit goed brak op de bank en dank dat ik zo maar weer mn bed induik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
was ik weer!
eerst half uur gelunched en toen nog drie kwartier gelopenZo gaat de dag wel snel
Goedemorgenquote:
Goed idee!quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:47 schreef halfbearad het volgende:
Dat zijn twee dingen die ff niet wil doen. Zit goed brak op de bank en dank dat ik zo maar weer mn bed induik.
Iemand de vrijheid nog gevierd gisteren/vanacht?quote:
*knuffel dan maar*quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat zijn twee dingen die ff niet wil doen. Zit goed brak op de bank en dank dat ik zo maar weer mn bed induik.
Iets met bier, feest en kroegen. De precieze details ontgaan me een beetje, maar heb wel lekker gegeten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed idee!Hoe was het?
[..]
Wat heb je gedaan?
Ja, het was heel erg leuk! Eerst tot 12 uur het dijktheater, en daarna een aantal kroegen af.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed idee!Hoe was het?
[..]
Wat heb je gedaan?
Vast welquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Iemand de vrijheid nog gevierd gisteren/vanacht?
Haha okéquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:52 schreef halfbearad het volgende:
Iets met bier, feest en kroegen. De precieze details ontgaan me een beetje, maar heb wel lekker gegeten.
Mooi zo! Nog iets ontopics te melden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:53 schreef djayzz het volgende:
Ja, het was heel erg leuk! Eerst tot 12 uur het dijktheater, en daarna een aantal kroegen af.
Ik heb het goed naar mijn zin gehad
quote:
quote:
quote:
Ga zelf eens typen, luie dondersquote:
DKtje!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga ergens anders zeurenquote:
Nou, vandaag heb ik een officiële baaldag!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
DKtje!
Gaat het goed vandaag?
[..]
Ga ergens anders zeuren
Officieel nogwel. Klinkt serieus. Vertel!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, vandaag heb ik een officiële baaldag!
Als het gaat waarover ik denk dat het gaat, dan moet je niet balenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou, vandaag heb ik een officiële baaldag!
Ach, echt vrolijk stemt het mij ook niet!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het gaat waarover ik denk dat het gaat, dan moet je niet balen
Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd trouwens
Ik hoop dat je minder voor je kiezen hebt gehad als ik afgelopen weekendquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, echt vrolijk stemt het mij ook niet!
Prima, jij wint.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop dat je minder voor je kiezen hebt gehad als ik afgelopen weekend
Ik zou zeggen verzuip in je verdriet gek..quote:
Vertelquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef Belsezar het volgende:
Mijn dag begon als een giga baaldag maar is omgeslagen naar een fijne dag
Goed om te horenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef Belsezar het volgende:
Mijn dag begon als een giga baaldag maar is omgeslagen naar een fijne dag
Wat is er afgelopen weekend gebeurd, Tally?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop dat je minder voor je kiezen hebt gehad als ik afgelopen weekend
Niet veel bijzonders hoor. Zaten gewoon wat dingen tegen en die zijn uit de weg geruimdquote:
In een notendop. De vader van mijn maatje overleden.. Mijn oom slechte uitslag gekregen van ziekenhuisonderzoeken.. Mijn man een motorongeluk gehad.. En mijn 3de IUI poging mislukt..quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is er afgelopen weekend gebeurd, Tally?
Een en al liefde zo te horen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verzuip in je verdriet gek..
Heel goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef Belsezar het volgende:
Niet veel bijzonders hoor. Zaten gewoon wat dingen tegen en die zijn uit de weg geruimd
Damn Tally, dat is niet niks.. Sterkte!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Tally het volgende:
In een notendop. De vader van mijn maatje overleden.. Mijn oom slechte uitslag gekregen van ziekenhuisonderzoeken.. Mijn man een motorongeluk gehad.. En mijn 3de IUI poging mislukt..
Zaterdag krijg je een hele flinke knuffel van mequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
In een notendop. De vader van mijn maatje overleden.. Mijn oom slechte uitslag gekregen van ziekenhuisonderzoeken.. Mijn man een motorongeluk gehad.. En mijn 3de IUI poging mislukt..
Op blauwe plekken, een gekneusde arm en een trauma na weinig.. Tenminste zo ver ze kunnen zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn Tally, dat is niet niks.. Sterkte!![]()
Met je man is niets aan de hand, toch?
Dat is je geraden want daar kom ik voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zaterdag krijg je een hele flinke knuffel van me
Hij is wel gewoon thuis?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:46 schreef Tally het volgende:
Op blauwe plekken, een gekneusde arm en een trauma na weinig.. Tenminste zo ver ze kunnen zien
Komt helemaal goed lieverdquote:
Ja.. Hij zit vandaag op school (als het goed is)..quote:
Oké.. Ik hoop dat volgend weekend beter is voor jou en je manquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Hij zit vandaag op school (als het goed is)..
Er zijn altijd mensen die het slechter treffen. Ik heb mijn man nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Ik hoop dat volgend weekend beter is voor jou en je man
Preciesquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Tally het volgende:
Er zijn altijd mensen die het slechter treffen. Ik heb mijn man nog
Nee, aan het werkquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:50 schreef hardromacore het volgende:
Nouk, vrije dag ofzo?
Wat zorgzaam trouwens allemaal!
Hey, dan zie ik de buurman weer eens fietsenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
Mijn dag word maar beter en beter
Van Basten stapt op bij Ajax
ik werd daar niet echt vrolijk vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
Mijn dag word maar beter en beter
Van Basten stapt op bij Ajax
PSV hequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik werd daar niet echt vrolijk van
Jij bent er blij mee dus?
het enige dat er nu veranderd is dat we volgend jaar waarschijnlijk een goede coach hebben, daar wordt je blij van?quote:
Ik vind het ook erg zwak van hem. Weinig karakter Marco, ga maar weer golfen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
het enige dat er nu veranderd is dat we volgend jaar waarschijnlijk een goede coach hebben, daar wordt je blij van?![]()
Ik had graag gezien dat MvB was gebleven. je begint aan een missie, er was geen doelstelling om eerste te worden dit seizoen, hij ging opbouwen....
en dan verlies je van sparta en de gehele visie is weg.....
ik verwachtte wel dat hij de boel aan de praat zou krijgen uiteindelijk....
Achja aan de andere kant, de nieuwe trainer kan alleen maar beter zijn dus
Tja, maar om de haverklap het team omgooien en er telkens een nieuwe trainer voor plakken werkt denk ik ook niet. Volgens mij worden de selecties te vaak en te veel uit elkaar gerukt. Iedere speler verdwijnt zo gauw er ergens anders meer geld te halen valt. Ieder seizoen zijn er teveel nieuwe gezichten te zien binnen de teams.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
het enige dat er nu veranderd is dat we volgend jaar waarschijnlijk een goede coach hebben, daar wordt je blij van?![]()
Ik had graag gezien dat MvB was gebleven. je begint aan een missie, er was geen doelstelling om eerste te worden dit seizoen, hij ging opbouwen....
en dan verlies je van sparta en de gehele visie is weg.....
ik verwachtte wel dat hij de boel aan de praat zou krijgen uiteindelijk....
Achja aan de andere kant, de nieuwe trainer kan alleen maar beter zijn dus
ik had het ook graag anders gezien, zo begon ik mijn postquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, maar om de haverklap het team omgooien en er telkens een nieuwe trainer voor plakken werkt denk ik ook niet. Volgens mij worden de selecties te vaak en te veel uit elkaar gerukt. Iedere speler verdwijnt zo gauw er ergens anders meer geld te halen valt. Ieder seizoen zijn er teveel nieuwe gezichten te zien binnen de teams.
Dan zijn we het eens. Gisteren CL gekeken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik had het ook graag anders gezien, zo begon ik mijn post
ik wist niet wat te verwachten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:17 schreef Tally het volgende:
Had je anders verwacht dan rival? Wat heeft hij tot nu toe goed afgerond?
Misschien niet helemaal zijn eigen schuld hij is overal wel in het diepe gegooid..
Maar hij had ook kunnen roepen dat het hem niet ging lukken i.p.v. geld verspillen.
Gisteren geen tijd, druk in de garage bezig geweestquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. Gisteren CL gekeken?
Beetje jammer dat hij niets afmaakt. Maar hij heeft zijn naam ook niet mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik wist niet wat te verwachten!
en ging er zeker niet van uit dat we dit jaar iets zouden presteren....
maar ik hoopte wel dat hij dit jaar aan iets zou beginnen wat volgend jaar zijn vruchten af zou werpen.... maar hij gooit de handdoek al in de ring...
dus volgend seizoen beginnen we weer van voor af aan
Maarja, namen die genoemd zijn, Co en Frank, niks te klagen
Na de eerste 15 minuten was het al duidelijk wie ging winnen. De andere 75 was eigenlijk opvulling.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren geen tijd, druk in de garage bezig geweest
Vanavond de catalaanse sneltrein![]()
Zo issie beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Na de eerste 15 minuten was het al duidelijk wie ging winnen. De andere 75 was eigenlijk opvulling.
Misschien vanavond meer spektakel.
als guus Chelsea nu laat voetballen kan het een mooie pot worden. als hij zoals vorige week speelt is het weer niks....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Na de eerste 15 minuten was het al duidelijk wie ging winnen. De andere 75 was eigenlijk opvulling.
Misschien vanavond weer spektakel.
Stom onderwerp hèquote:
Voetbal.quote:
Switching sides?quote:
Gelukkig wel!quote:
Bovenste 5 te blijven?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef lichtekooi het volgende:
Ik neem het terug.
het is hier kennelijk niet altijd een sport om altijd bij de bovenste 5 te blijven.
Top 5 topics denk ikquote:
In de ATquote:
Not my cup of tea.quote:
like we care!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef lichtekooi het volgende:
Ik neem het terug.
het is hier kennelijk niet altijd een sport om altijd bij de bovenste 5 te blijven.
Ik natuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef Belsezar het volgende:
Hey Ang3l, wie heeft nou die bitchfight laatst gewonnen en is de Queen?
En ik drink dan weer geen koffiequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
Je hebt toch gezien wat er met de auto van dreamer is gebeurd?
People should NOT try to take my crown.
Jij loeder!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
Oeh, paars!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij loeder!
Uitermate geschikt dus als zonnekoningin hehe.
Here you go:
[ afbeelding ]
waar staan die foto's?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
Vorige topic geloof ikquote:
Hey, als zonnekoning hoor ik op de hoogte te zijn van alles natuurlijk.quote:
koning en queen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, als zonnekoning hoor ik op de hoogte te zijn van alles natuurlijk.
Geen stel joh. Wat een gekke dingen roep jij nou weer. Iedereen weet dat Ang3l zit te wachten op zijn mexicaantje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
koning en queen...
dus jullie zijn nu een stelletje?
Wat is de andere kleur dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, als zonnekoning hoor ik op de hoogte te zijn van alles natuurlijk.
Pciiieees! Wij doen alleen samen verschijneen in publieke en officiele situaties en zo!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen stel joh. Wat een gekke dingen roep jij nou weer. Iedereen weet dat Ang3l zit te wachten op zijn mexicaantje.
Ik zeg rood!quote:
quote:
Pcies. Zoals her ridderen van mensen, lintjes doorknippen en de borrels natuurlik!quote:Juist, je snapt het. We komen alleen op officiele gelegenheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |