Goeeeeeeeeeeeeeeede morgenquote:
Zeg dat welquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Wat lag mijn bed lekker vanmorgen
Weer aan het werk voor het eerst deze weekquote:
Mooi zo.. Ik heb wel vanaf maandag gewerkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weer aan het werk voor het eerst deze weekén bjina weekend.
Mag niet klagen
Ik had gisteren een verplichte vrije dag. Dus had maandag er maar aan vastgeplakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi zo.. Ik heb wel vanaf maandag gewerkt.
Maar vind ik ook niet erg.. En ja het is weer bijna weekend..
Kan niet wachten![]()
Ik ben lekker thuisgebleven. Maar hoe was jouw feestje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer op kantoor. En hoe is het hier? Iedereen gisteravond nog naar een bevrijdingsfestival geweest?
Je hebt groot gelijk.. Heb ik afgelopen vrijdag gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had gisteren een verplichte vrije dag. Dus had maandag er maar aan vastgeplakt.
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben lekker thuisgebleven. Maar hoe was jouw feestje?
Hahaha ook gezelligquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarDus was alweer vroeg thuis, wat niet erg was. Ben lekker op tijd naar bed gegaan voor de verandering.
Ik ook, 6 dagen vrijgehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk.. Heb ik afgelopen vrijdag gedaan.
Oeps...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarDus was alweer vroeg thuis, wat niet erg was. Ben lekker op tijd naar bed gegaan voor de verandering.
Je hebt dus ook een flinke discussie gemist, afgelopen weekend. Dus kom maar op met je ontopic weekendverhalen! Nog dates gehad? Leuke meiden ontmoet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:23 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben helemaal niet weggeweest gisteren, weekend was me al duur genoeg
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook een flinke discussie gemist, afgelopen weekend. Dus kom maar op met je ontopic weekendverhalen! Nog dates gehad? Leuke meiden ontmoet?
Ik moet eerlijk zeggen, geen idee. Ik heb niet meegedaan aan de discussie, alleen half meegekregen. Misschien kan iemand anders dat doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...![]()
Sounds good!quote:Vrijdagavond heb ik bezoek gehad maar word verder niets...
Kom wél steeds een stapje verder met een dame die ik wel zie zitten![]()
Tis allemaal kleine stapjes, maar ik ben weer back on track iig, lig weer fatsoenlijk in de markt![]()
Jammergenoeg dat een paar vrienden van mij en een paar vriendinnen van haar ons een beetje naar elkaar toe dringen, terwijl we lekker laid back ook wel bij elkaar komen
Daar baal ik ook van als dat gebeurt, lijkt het soms heel geforceerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...![]()
Vrijdagavond heb ik bezoek gehad maar word verder niets...
Kom wél steeds een stapje verder met een dame die ik wel zie zitten![]()
Tis allemaal kleine stapjes, maar ik ben weer back on track iig, lig weer fatsoenlijk in de markt![]()
Jammergenoeg dat een paar vrienden van mij en een paar vriendinnen van haar ons een beetje naar elkaar toe dringen, terwijl we lekker laid back ook wel bij elkaar komen
Waarover ging de discussie half?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, geen idee. Ik heb niet meegedaan aan de discussie, alleen half meegekregen. Misschien kan iemand anders dat doen?
[..]
Sounds good!
Een keer tijdens het uitgaan, wat sjans met een donkere jongen (R&B zaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Daar baal ik ook van als dat gebeurt, lijkt het soms heel geforceerd
Gelukkig laten we ons beiden daardoor niet van de wijs brengen, ik moest afgelopen weekend van haar vriendinnen persé mee stappen (naar een discotheek), enzo...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Daar baal ik ook van als dat gebeurt, lijkt het soms heel geforceerd
Dat het meer ontopic moet, niet teveel ons-kent-ons, maar gewoon single stellingen, single verhalen enz.quote:
Dat is inderdaad een goed gevoelquote:Het klinkt inderdaad lekker, maar we zijn allebeide een beetje van "de kat uit de boom kijken" en we verwachten eigenlijk helemaal niets van elkaar. Maar juist dat ongeforceerde voelt wel lekker, en daardoor spreken we elkaar ook vrij regelmatig.
Dat is echt waardeloosquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een keer tijdens het uitgaan, wat sjans met een donkere jongen (R&B zaal)
Zegt m'n vriendin eens terwijl ik bij die jongen sta: Zoenen! Zoenen!!
Jah sfeertje weg
alles lekker op zijn gemak toch!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:39 schreef Rauw. het volgende:
Het klinkt inderdaad lekker, maar we zijn allebeide een beetje van "de kat uit de boom kijken" en we verwachten eigenlijk helemaal niets van elkaar. Maar juist dat ongeforceerde voelt wel lekker, en daardoor spreken we elkaar ook vrij regelmatig.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gelukkig laten we ons beiden daardoor niet van de wijs brengen, ik moest afgelopen weekend van haar vriendinnen persé mee stappen (naar een discotheek), enzo...
Ben gewoon bij m'n vrienden blijven zitten HJtjes doen in m'n stamtent, ze waren er al vroeg weer van het stappen en zo hebben we alsnog een beetje kunnen "sjansen" aangezien ik nog in de hangkroeg zat.![]()
Och, volgens mij ben is het altijd wel vrij ontopic, af en toe een afdwaler maar dat moet kunnen toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat het meer ontopic moet, niet teveel ons-kent-ons, maar gewoon single stellingen, single verhalen enz.![]()
[..]
Dat is inderdaad een goed gevoel
Ik had echt even het gevoel alsof we weer terug waren in onze tienerdaagjesquote:
Soms kan het ook een leuke ijsbreker zijn, je verontschuldigen voor je vrienden en je bent in gesprekquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had echt even het gevoel alsof we weer terug waren in onze tienerdaagjes
Laatste keer dat ik die hoorde was ik een jaar of 15 volgens mijquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had echt even het gevoel alsof we weer terug waren in onze tienerdaagjes
Ik heb nog niet echt bepaald een meerwaarde gevormd voor 'r leven, dus echt aan het lijntje houden doet ze me niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef dawg het volgende:
Nu moet het weer op je gemak, als het te lang duurt houdt diegene je aan het lijntje, het is ook nooit goed lees ik al.
Haha, jammer is dat...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah sfeertje weg
Nee, sommigen komen hier om anderen uit te lokken, anderen weer om te verkondigen hoe labiel en emotioneel vrouwen zijn tov mannen, of frustraties die worden geuit over het incrowd-gedoe in dit topic, niets dan diverse onderwerpen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, volgens mij ben is het altijd wel vrij ontopic, af en toe een afdwaler maar dat moet kunnen toch?
T gaat hier iig altijd over dingen wat Singles bezighoud toch?
Ik denk dat ze bedoelen dat anderen zich erbuiten moeten laten. Kijk als ze om elkaar heen blijven draaien niet maar als ze zien dat het vanzelf gaat lekker vanzelf laten gaan dus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef dawg het volgende:
Nu moet het weer op je gemak, als het te lang duurt houdt diegene je aan het lijntje, het is ook nooit goed lees ik al.
Hij was ook niet specifiek aan jou gericht. Ik borduur slechts voort op mijn heldere inzicht van gisteren dat er bijna geen normale en emotioneel stabiele vrouwen bestaan. Behalve dan in Afrika omdat ze daar dus andere dingen aan hun hoofd hebben dan het hoofd van menig man op hol te brengen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt bepaald een meerwaarde gevormd voor 'r leven, dus echt aan het lijntje houden doet ze me niet.
Zou wel zijn dat ik zelf een beetje van het chaotische ben dat ik me d'r niet aan ergerquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, sommigen komen hier om anderen uit te lokken, anderen weer om te verkondigen hoe labiel en emotioneel vrouwen zijn tov mannen, of frustraties die worden geuit over het incrowd-gedoe in dit topic, niets dan diverse onderwerpen!
klopt wel wat je zegt in principe.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef dawg het volgende:
Maar als je al in gesprek bent (beetje dan) en misschien al half op het punt staat te zoenen.. tja dan houdt het juist op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Soms kan het ook een leuke ijsbreker zijn, je verontschuldigen voor je vrienden en je bent in gesprek
Ja, weken, maar geen maanden toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
klopt wel wat je zegt in principe.
maar het is toch wel van de persoon afhankelijk....
Bij mij duurt het normaal gesproken ook zeker weken voordat ik concreet wordt, omdat ik de kat nog uit de boom aan het kijken ben
Ik was eens gaan stadten met gasten en toen bracht ik ze naar de trein aan het einde van dag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah sfeertje weg
Och, bij ons gaat het ook pas "sjanserig" vanaf de week voor Pasen ongeveer. En stukje bij beetje gaat t wel wat worden... Moet gewoon niet te geforceerd worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
klopt wel wat je zegt in principe.
maar het is toch wel van de persoon afhankelijk....
Bij mij duurt het normaal gesproken ook zeker weken voordat ik concreet wordt, omdat ik de kat nog uit de boom aan het kijken ben
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was eens gaan stadten met gasten en toen bracht ik ze naar de trein aan het einde van dag.
Nam afscheid van ze met 3 zoenen. Maar eentje nam daar geen genoegen mee en zoende me plat op de bek.
Geen tong er tussen of wat dan ook gewoon een lieve zoen op mijn mond..
Roept de ander op eens keihard in de stationshal: HIJ IS VERLIEFD!!! HIJ IS VERLIEHIEFD!!!
Ook al zo kansloosquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was eens gaan stadten met gasten en toen bracht ik ze naar de trein aan het einde van dag.
Nam afscheid van ze met 3 zoenen. Maar eentje nam daar geen genoegen mee en zoende me plat op de bek.
Roept de ander op eens keihard in de stationshal: HIJ IS VERLIEFD!!! HIJ IS VERLIEHIEFD!!!
Ah duidelijkquote:
je moet altijd van de nood een deugd maken, dus dan zou je bv kunnen zeggen....quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als je al in gesprek bent (beetje dan) en misschien al half op het punt staat te zoenen.. tja dan houdt het juist op.
Tenminste in dit geval wel
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Met iemand anders was dat ook wel gebeurd, maar toen was ik nog wat verlegener en als ik mij niet vergist sprak ie ook nog eens engels. Was gewoon niet het juiste momentquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
je moet altijd van de nood een deugd maken, dus dan zou je bv kunnen zeggen....
tsjaDan kunnen we het net zo goed gaan doen
What did she said?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met iemand anders was dat ook wel gebeurd, maar toen was ik nog wat verlegener en als ik mij niet vergist sprak ie ook nog eens engels. Was gewoon niet het juiste moment
Dat zei ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
What did she said?
well that you have to kiss me!
je was gewoon te verlegeneen moment is niet juist, die maak je juist
Steenkool engelsquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef rival het volgende:
What did she said?
well that you have to kiss me!
je was gewoon te verlegeneen moment is niet juist, die maak je juist
Niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zei ik
Maargoed toen werkte het gewoon niet. Op commando zoenen hoeft natuurlijk niet erg te zijn
Absoluut, maar het kan soms net helpen.quote:
Kunnen we je op 1 of andere manier helpen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
Vandaag is een dieptepunt in het geen zin hebben in je werk.![]()
Soms kan het net helpen inderdaad.. Maar ik ken mezelf, spontaan is beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Absoluut, maar het kan soms net helpen.
Op die manier ook net over het streepje geholpen om met een meisje te zoenen. Het was al bekend dat het ging gebeuren en waren toch al close aan het dansen
Kloptquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen het said is fout volgens mij hoor
Ik kreeg een smsje dat ik lief ben enzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Haha die kerel bij Tally durft van schik nooit meer wat te proberen bij haar
Succes dan maar!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
en als ik het zou uitspreken zou ik daar net het volume laten zakken dus dan zou niemand de fout horenquote:
Ik had er geen problemen mee toen, het heeft namelijk toen voor meer (wel spontane) momenten gezorgdquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Soms kan het net helpen inderdaad.. Maar ik ken mezelf, spontaan is beterDat beeld speelt zich toch nog 100x af in mijn hoofd, dus helemaal als het niet spontaan gebeurt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
Ik zit weer de hele dag naar laadbalkjes te kijken dus ik vermaak me welquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
Wat is de leeftijd? 15?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje dat ik lief ben enzoEn ik heb hem daarna ook niet meer gezien alleen vaak gesproken
Dus ik ben benieuwd de volgende keer
"je bent lief enzo"quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje dat ik lief ben enzoEn ik heb hem daarna ook niet meer gezien alleen vaak gesproken
Dus ik ben benieuwd de volgende keer
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:21 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Blegh, om dit moment heb ik géén zin om vanmiddag te gaan werken
Hoezo herken je het?quote:
Nee was een lief smsjequote:
Ik moet om 14.30 aanwezig zijn, dus mijzelf kennende ben ik daar al heeél vroegquote:
Oow wacht, ineens gaat er een belletje rinkelen!! Komt vast goed! Succes alvastquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet om 14.30 aanwezig zijn, dus mijzelf kennende ben ik daar al heeél vroegHaha. Ik weet ook niet waar ik meer tegenop zie; die pubers of het eten...?
![]()
Komt wel goed!
&![]()
![]()
terug
Hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow wacht, ineens gaat er een belletje rinkelen!! Komt vast goed! Succes alvast
Oeps... Dit mag dus nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ooo jawel! Maar ik ben een ster in mijzelf druk maken over dingen
& dat heb ik van geen vreemde...Haha
![]()
In mijn Single leven kan ik mijzelf ook erg druk makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Die is echt lullig!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
maar werd gewoon om 7:00 wakker gebeld door een vriend...
Ik druk hem weg zodat ik verder kon slapen...
Das een dikke vette fail van jouw kantquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In mijn Single leven kan ik mijzelf ook erg druk maken
Ik denk dat, als ik een partner had, hij mij wel op m'n gemak kan stellen, maar "helaas" die heb ik niet.Waar kunnen we solliciteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen, begin eens met een PM, naar auto_.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:01 schreef hardromacore het volgende:
Ok, ik ben wel een doorzetter hoor.. ik heb alle tijd
Waarom denk je dat er zo`n lange wachtrij is dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:01 schreef hardromacore het volgende:
Ok, ik ben wel een doorzetter hoor.. ik heb alle tijd
Zegiklekkerniet, ben jij al bijna aan de buurt?![]()
you don't know, you don't knowquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Murmeli het volgende:
Mogge allemaal....daar zijn we weer! toch niet gaan feesten in Rotterdam gisteren. Maar goed ook, blijkt dat om 8 uur 's avonds en daarna nog ene keer om 10 uur de pleuris is uitgebroken. Wij waren wel even wezen kijken om half 8 maar de sfeer was zo zwaar ongezellig...dus die rellen verbaasden me niks. Kutstad!
gelukkig dit weekend weer gezellig stappen in Eindhoven![]()
En vanavond Milow!!!
Goedemorgen! Verbaast me niets, die rellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef Murmeli het volgende:
Mogge allemaal....daar zijn we weer! toch niet gaan feesten in Rotterdam gisteren. Maar goed ook, blijkt dat om 8 uur 's avonds en daarna nog ene keer om 10 uur de pleuris is uitgebroken. Wij waren wel even wezen kijken om half 8 maar de sfeer was zo zwaar ongezellig...dus die rellen verbaasden me niks. Kutstad!
gelukkig dit weekend weer gezellig stappen in Eindhoven![]()
En vanavond Milow!!!
Omdat jou sollicitatie stroef liep?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zo`n lange wachtrij is dan?![]()
Gaat dat zo snel hier ja?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, begin eens met een PM, naar auto_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |