Goeeeeeeeeeeeeeeede morgenquote:
Zeg dat welquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Wat lag mijn bed lekker vanmorgen
Weer aan het werk voor het eerst deze weekquote:
Mooi zo.. Ik heb wel vanaf maandag gewerkt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weer aan het werk voor het eerst deze weekén bjina weekend.
Mag niet klagen
Ik had gisteren een verplichte vrije dag. Dus had maandag er maar aan vastgeplakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi zo.. Ik heb wel vanaf maandag gewerkt.
Maar vind ik ook niet erg.. En ja het is weer bijna weekend..
Kan niet wachten![]()
Ik ben lekker thuisgebleven. Maar hoe was jouw feestje?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer op kantoor. En hoe is het hier? Iedereen gisteravond nog naar een bevrijdingsfestival geweest?
Je hebt groot gelijk.. Heb ik afgelopen vrijdag gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had gisteren een verplichte vrije dag. Dus had maandag er maar aan vastgeplakt.
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben lekker thuisgebleven. Maar hoe was jouw feestje?
Hahaha ook gezelligquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarDus was alweer vroeg thuis, wat niet erg was. Ben lekker op tijd naar bed gegaan voor de verandering.
Ik ook, 6 dagen vrijgehadquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk.. Heb ik afgelopen vrijdag gedaan.
Oeps...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vroegtijdig afgebroken. Een van mijn vrienden had de hele dag zitten zuipen en werd nou uhm, onwel op het plein zeg maarDus was alweer vroeg thuis, wat niet erg was. Ben lekker op tijd naar bed gegaan voor de verandering.
Je hebt dus ook een flinke discussie gemist, afgelopen weekend. Dus kom maar op met je ontopic weekendverhalen! Nog dates gehad? Leuke meiden ontmoet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:23 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben helemaal niet weggeweest gisteren, weekend was me al duur genoeg
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook een flinke discussie gemist, afgelopen weekend. Dus kom maar op met je ontopic weekendverhalen! Nog dates gehad? Leuke meiden ontmoet?
Ik moet eerlijk zeggen, geen idee. Ik heb niet meegedaan aan de discussie, alleen half meegekregen. Misschien kan iemand anders dat doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...![]()
Sounds good!quote:Vrijdagavond heb ik bezoek gehad maar word verder niets...
Kom wél steeds een stapje verder met een dame die ik wel zie zitten![]()
Tis allemaal kleine stapjes, maar ik ben weer back on track iig, lig weer fatsoenlijk in de markt![]()
Jammergenoeg dat een paar vrienden van mij en een paar vriendinnen van haar ons een beetje naar elkaar toe dringen, terwijl we lekker laid back ook wel bij elkaar komen
Daar baal ik ook van als dat gebeurt, lijkt het soms heel geforceerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb je een linkje of topicnummer voor me dan? Ben benieuwd...![]()
Vrijdagavond heb ik bezoek gehad maar word verder niets...
Kom wél steeds een stapje verder met een dame die ik wel zie zitten![]()
Tis allemaal kleine stapjes, maar ik ben weer back on track iig, lig weer fatsoenlijk in de markt![]()
Jammergenoeg dat een paar vrienden van mij en een paar vriendinnen van haar ons een beetje naar elkaar toe dringen, terwijl we lekker laid back ook wel bij elkaar komen
Waarover ging de discussie half?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, geen idee. Ik heb niet meegedaan aan de discussie, alleen half meegekregen. Misschien kan iemand anders dat doen?
[..]
Sounds good!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |