quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Mijn tante is wel relaxt.Eigenlijk mijn hele familie.....behalve die vrouw van mijn vader kuthoer heks bitch.
Oh ja heb je nog wat hints?
Rebus,krijg je dat niet van die schuimbekkende honden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
![]()
Deze vraag kan alleen met rebus techniek worden opgelost. Volgende vraag dus
Valt mee, nog ruim 40 posts, maar niemand weet die W denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:39 schreef BasOne het volgende:
We gaan richting post 300, het word stiller
I got a question, but you aint gonna like it
Euh, dan heb jij toch het punt verdiend? Jij kwam met Wolbloed en had Stamboek goed, ik had alleen vereniging en de letters 'arm'quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:54 schreef BasOne het volgende:
Sorry roof
http://www.kwpn.nl/
Warmbloed paarden
Ja, maar jij was het eerste met warmbloed, dus jij hebt het afgemaakt, punt is voor jou, hoe graag ik em had willen hebben want de vraag die ik heb is een pittigequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh, dan heb jij toch het punt verdiend? Jij kwam met Wolbloed en had Stamboek goed, ik had alleen vereniging en de letters 'arm'
We laten hem nog wel even aan de vragenstellerquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja, maar jij was het eerste met warmbloed, dus jij hebt het afgemaakt, punt is voor jou, hoe graag ik em had willen hebben want de vraag die ik heb is een pittige
Mark Twain?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
We laten hem nog wel even aan de vragensteller
Ondertussen een nieuwe, voor de voortgang:
If there is ever another war in Europe, it will come out of some damned silly thing in the Balkans.
Wie sprak deze profetische woorden in of rond 1898?
Nee. Hij sprak ze zeer waarschijnlijk ook niet in het Engels, trouwens.quote:
Dus ook niet Woodrow Wilson.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. Hij sprak ze zeer waarschijnlijk ook niet in het Engels, trouwens.
Bismarkquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:08 schreef BasOne het volgende:
meeeeeeehhhh....
Er is een schip naar hem vernoemd, en een zeppelin........
ik weet het maar iik ben bang dat mensen beginnen te zeuren
quote:
Ik weet niet welke je bedoelde, maar geen van allen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Dus ook niet Woodrow Wilson.
Tsaar Romanov?
Ah, inderdaad.quote:
Nee, sterker nog > was al bezig om je de punten te geven voor Sundance en Butch. Was gezien mijn vraagstelling ook een goed antwoord namelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:17 schreef BasOne het volgende:
als ik paul en robert eerst had gezegd, had je dan naar de namen van de karakters gevraagd?
Wat bedoel je met haar??quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:33 schreef BasOne het volgende:
1 film heb ik nog niet hehoord, maar terpi maakte het rijtje af dus puntje gaat naar haar
mmmm manboobsquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met haar??Ik heb een piemel jah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |