5 of 6 ondertussenquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:15 schreef PrintScreen het volgende:
BasOne je hebt volgens mij idd 2 punten.
Het is een leuke afleiding als je moet werken.quote:
Of als mijn lief nachtdienst heeftquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:24 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Het is een leuke afleiding als je moet werken.![]()
En deze keer blijven de punten staan.quote:
Schat ben jij het?quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of als mijn lief nachtdienst heeft
quote:
Hoe doe ik het voorkomen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:26 schreef PrintScreen het volgende:
Weet je... ik kan me niet voorstellen dat men hier zo denkt.
Ik ben weinig online, maar heb altijd wel fun hier in AKQ... je hersenen breken over een vraag die je moet opdiepen uit je hersenpan of je ziet een vraag waarvan je echt geen benul hebt...
Als het werkelijk zo gaat als je het nu doet voorkomen is er weinig leuks meer aan.
De beschuldigingen een beetje heel erg zatquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:51 schreef PrintScreen het volgende:![]()
Dat neemt de fun wel weg BasOne![]()
Zit je in je zuurpruimmodes?
Ik weet dat ik me er niets van aan moet trekken, maar keer op keer op keer op keer gaat je niet in doe koude kleren zitten :\quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk veel mensen hebben dit al moeten horen.Ik natuurlijk ook.Dit is denk ik niet te voorkomen bij een quiz wat op vertrouwen rust.Je moet je daar niets van aantrekken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Caterpillar
Ach duifje tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:59 schreef PrintScreen het volgende:
Heerlijk ook als je op het negeerbankje zit
En BasOne weer zijn punten niet meetelt![]()
Zie je niet dat dat gezeur de lol van het spel wegneemt?quote:
Barbiequote:Op woensdag 6 mei 2009 05:03 schreef Terpentin07 het volgende:
Welke Duitse oorlogsmisdadiger kreeg de bijnaam 'beul van Lyon' ?
Eigenlijk wel heftig als zo iemand Barbie heet.quote:
Ik dacht dat wij alleen waren daarom een vraag voor jouw interessegebied maar blijkbaar heeft Printscreen haar laptop mee naar bed genomen.quote:
Wat bederft de lol?quote:Op woensdag 6 mei 2009 05:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zie je niet dat dat gezeur de lol van het spel wegneemt?
Knuffelen is een beetje te laat
Ja lijkt er wel opquote:Op woensdag 6 mei 2009 05:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij alleen waren daarom een vraag voor jouw interessegebied maar blijkbaar heeft Printscreen haar laptop mee naar bed genomen.
Nope... ik kon het afsluitknopje niet vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 05:09 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij alleen waren daarom een vraag voor jouw interessegebied maar blijkbaar heeft Printscreen haar laptop mee naar bed genomen.
Ik kan naar bedquote:Op woensdag 6 mei 2009 05:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Ken
Zeiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 05:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wat bederft de lol?
...
laat maar, ik heb mijn punt gemaakt, lees de andere topics na.
Mijn gezeur
lol
Laatste wat ik erover zeg... voor het moment
Onze helden uit de jaren tachtig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 05:20 schreef BasOne het volgende:
Jason voorhees, freddy kreuger en micheal meyers
Ik heb niet zo bar lang geleden dezelfde vraag gesteldquote:Op woensdag 6 mei 2009 05:22 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Onze helden uit de jaren tachtig.
Tussenstand Deel 1538:
Ofyles2 2
Printscreen 3
Terpentin07 5
BasOne 6
Oké nu ben ik echt weg.Misschien tot vannacht weer.quote:
Dit weet niemandquote:Op woensdag 6 mei 2009 05:35 schreef BasOne het volgende:
Uit hoeveel Films bestaat de Hellraiser serie? en benoem alle films, ja haaa een pittige
![]()
Een paar welquote:
kloten zegquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:49 schreef BasOne het volgende:
Enige reden waarom ik dat weet is omdat ikzelf Crohn heb
Het is toch niets ernstigs hoop ik?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:07 schreef starla het volgende:
Nope, ik check de rest van de antwoorden later, moet nu naar het ziekenhuis![]()
ff checken en is correctquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Die italiaanse componist.Was een tijdje geleden al gevraagd.Corlione?
Ennio it is Basje +1quote:
Okilidokeliequote:Op woensdag 6 mei 2009 08:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Scarface?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |