abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:15:27 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716272
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:12 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

allemaal? en dan de dag erna de mensen de hele dag wakker moeten maken met een hele dag saaie streams tot gevolg? En dan niet te spreken dat naar mensen die wakker moeten blijven saai kijken is, (op het laatste kwartier dat ze in slaap sukkelen of de tijd afloopt na dan) Nee, vind het niet echt een goed idee
Dit staat nu op de site Huubke... . Dus of jij niet slapen geen goed idee vindt of niet kan me eigenlijk neit zoveel schelen .

KIES EEN WEEKUITDAGING
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: 36 uur niet slapen
»2000 km fietsen 22 Votes
»36 uur niet slapen 38 Votes
»36 uur zonder eten 10 Votes
»36 uur in de isolatie 19 Votes
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:15:30 #197
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716276
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:12 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

allemaal? en dan de dag erna de mensen de hele dag wakker moeten maken met een hele dag saaie streams tot gevolg? En dan niet te spreken dat naar mensen die wakker moeten blijven saai kijken is, (op het laatste kwartier dat ze in slaap sukkelen of de tijd afloopt na dan) Nee, vind het niet echt een goed idee
dat itt een feest dat NET op gang komt afkappen. Dat is werkelijk ge-ni-aal.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68716279
Jullie kunnen ook de pot gel van Peter even terug zetten.
pi_68716280
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

bracht in t hemeltje toch aardig wat commotie

Ja, misschien had het beter gewerkt met 6 Volendammers in de Bunker.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:16:02 #200
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716284
quote:

[..]

Nu in de bunker nog
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:16:07 #201
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716286
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit staat nu op de site Huubke... . Dus of jij niet slapen geen goed idee vindt of niet kan me eigenlijk neit zoveel schelen .

KIES EEN WEEKUITDAGING
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: 36 uur niet slapen
»2000 km fietsen 22 Votes
»36 uur niet slapen 38 Votes
»36 uur zonder eten 10 Votes
»36 uur in de isolatie 19 Votes
ik stel ook voor dat iedereen die nog niet gestemd heeft nu even op die 36 uur niet slapen stemt
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:16:39 #202
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_68716289
Check!
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:16:46 #203
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716290
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:15 schreef Danny het volgende:

[..]

dat itt een feest dat NET op gang komt afkappen. Dat is werkelijk ge-ni-aal.
Hou maar op, Huub is te dom om dat te begrijpen lijkt het
pi_68716299
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef Danny het volgende:

[..]

0:15 ging het licht uit. en toen ik vanmorgen inschakelde was het gewoon ochtend. Geen zak aan. De lol begon pas toen peter over de pis ging. Dan het zogenaamd kaal debacle (hij is NIET kaal). De belofte op een avond vol spelletjes en vuurwerk, die vroegtijdig wordt afgekapt. Mja. Als vanmiddag al geweldig was (het was niet meer dan redelijk trouwens) dan is dat vanavond compleet om zeep geholpen.
toen je vanmorgen inschakelde was het gewoon ochtend.....oke, ja dat is wel vreemd ja...

en ach, begin dan zelf een RLS Danny, je weet blijkbaar beter hoe het moet. Het was hier gewoon een beslissing en ik kon mij er wel in vinden, wat je vnvnd te lang had doorgegaan (op een doordeweekse avond na 1 uur) had je morgen weer moeten inboeten,

dus wat dat betreft is het vooral een kwestie van keuzes maken, en van fora weet ik ondertussen wel dat welke keuze er ook wordt gemaakt. Er zijn altijd wel mensen die het er niet mee eens zijn.
pi_68716304
36 uur niet slapen is trouwens een waardeloze opdracht. Dat wordt saaiheid troef, want je valt gewoon om na een uur of dertig. Ik tenminste wel
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:18:02 #206
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716311
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:16 schreef Danny het volgende:

[..]

ik stel ook voor dat iedereen die nog niet gestemd heeft nu even op die 36 uur niet slapen stemt
48 uur fietsen is langer
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:18:23 #207
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716317
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

toen je vanmorgen inschakelde was het gewoon ochtend.....oke, ja dat is wel vreemd ja...

en ach, begin dan zelf een RLS Danny, je weet blijkbaar beter hoe het moet. Het was hier gewoon een beslissing en ik kon mij er wel in vinden, wat je vnvnd te lang had doorgegaan (op een doordeweekse avond na 1 uur) had je morgen weer moeten inboeten,

dus wat dat betreft is het vooral een kwestie van keuzes maken, en van fora weet ik ondertussen wel dat welke keuze er ook wordt gemaakt. Er zijn altijd wel mensen die het er niet mee eens zijn.
nou, een overgrote meerderheid als deze zul je niet heel snel meemaken. De verontwaardiging is nog groter dan met de creditshack Maar ik begrijp dat 'de kijker bepaalt' inmiddels plaats heeft gemaakt voor 'Huub bepaalt en die vindt dat de kijkers geen aars te vertellen hebben en dom zijn'.
Goeie instelling
pi_68716320
quote:

[..]

hoho, het is niet met mijn show, ik bedenk niet alles, ik vind het niet een bijster goede uitdaging,

nogmaals, ik post hier op persoonlijke titel, en hoef het toch ook niet overal mee eens te zijn?
pi_68716326
quote:

[..]

Kansloze rukker ben je ook hé...sjezus.

Maar als jij denkt tv-maken te snappen en dit al niet snapt dan wens ik je je tijdverspillende mislukte carriere toe. Hoe krijg je nou meer kijkers zonder wat nieuwswaardigs... als je was doorgegaan dan had ik misschien morgen het voor het eerst met anderen over TBO gehad. Mond tot mond reclame krijg je dan. Al deze halfbakken shit is niet bepaald noemenswaardig. Maar nee 8 uur slaap ipv 6.5 uur slaap is echt belangrijker. Zodat ze morgen met volle aandacht zeker weer naar die ei van een Robert kunnen gaan luisteren ofzo, of hoe die psych ook heette.
pi_68716328
quote:

[..]

ik stel ook voor dat iedereen die nog niet gestemd heeft nog even stemt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')