Dit staat nu op de site Huubke...quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
allemaal? en dan de dag erna de mensen de hele dag wakker moeten maken met een hele dag saaie streams tot gevolg? En dan niet te spreken dat naar mensen die wakker moeten blijven saai kijken is, (op het laatste kwartier dat ze in slaap sukkelen of de tijd afloopt na dan) Nee, vind het niet echt een goed idee
dat itt een feest dat NET op gang komt afkappen. Dat is werkelijk ge-ni-aal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
allemaal? en dan de dag erna de mensen de hele dag wakker moeten maken met een hele dag saaie streams tot gevolg? En dan niet te spreken dat naar mensen die wakker moeten blijven saai kijken is, (op het laatste kwartier dat ze in slaap sukkelen of de tijd afloopt na dan) Nee, vind het niet echt een goed idee
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bracht in t hemeltje toch aardig wat commotie
Nu in de bunker nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik stel ook voor dat iedereen die nog niet gestemd heeft nu even op die 36 uur niet slapen stemtquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit staat nu op de site Huubke.... Dus of jij niet slapen geen goed idee vindt of niet kan me eigenlijk neit zoveel schelen
.
KIES EEN WEEKUITDAGING
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: 36 uur niet slapen
»2000 km fietsen 22 Votes
»36 uur niet slapen 38 Votes
»36 uur zonder eten 10 Votes
»36 uur in de isolatie 19 Votes
Hou maar op, Huub is te dom om dat te begrijpen lijkt hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:15 schreef Danny het volgende:
[..]
dat itt een feest dat NET op gang komt afkappen. Dat is werkelijk ge-ni-aal.
toen je vanmorgen inschakelde was het gewoon ochtend.....oke, ja dat is wel vreemd ja...quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef Danny het volgende:
[..]
0:15 ging het licht uit. en toen ik vanmorgen inschakelde was het gewoon ochtend. Geen zak aan. De lol begon pas toen peter over de pis ging. Dan het zogenaamd kaal debacle (hij is NIET kaal). De belofte op een avond vol spelletjes en vuurwerk, die vroegtijdig wordt afgekapt. Mja. Als vanmiddag al geweldig was (het was niet meer dan redelijk trouwens) dan is dat vanavond compleet om zeep geholpen.
48 uur fietsen is langerquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stel ook voor dat iedereen die nog niet gestemd heeft nu even op die 36 uur niet slapen stemt
nou, een overgrote meerderheid als deze zul je niet heel snel meemaken. De verontwaardiging is nog groter dan met de creditshackquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
toen je vanmorgen inschakelde was het gewoon ochtend.....oke, ja dat is wel vreemd ja...
en ach, begin dan zelf een RLS Danny, je weet blijkbaar beter hoe het moet. Het was hier gewoon een beslissing en ik kon mij er wel in vinden, wat je vnvnd te lang had doorgegaan (op een doordeweekse avond na 1 uur) had je morgen weer moeten inboeten,
dus wat dat betreft is het vooral een kwestie van keuzes maken, en van fora weet ik ondertussen wel dat welke keuze er ook wordt gemaakt. Er zijn altijd wel mensen die het er niet mee eens zijn.
hoho, het is niet met mijn show, ik bedenk niet alles, ik vind het niet een bijster goede uitdaging,quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stel ook voor dat iedereen die nog niet gestemd heeft nu even op die 36 uur niet slapen stemt
Kansloze rukker ben je ook hé...sjezus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik stel ook voor dat iedereen die nog niet gestemd heeft nog even stemt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |