Van plezier krijgen ze ook energie anders. Als ik bv op vakantie ben drink ik ook elke dag, kom ik weinig aan eten toe en slaap ik gemiddeld 3 a 4 uur... en barst dan van de energie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
bullshit, we draaien hier gewoon als het moet 24 uur per dag,
deelnemers die overdag niet mogen slapen lopen morgen anders echt de hele dag te gapen en geen flikker uit te voeren. Ze gaan het nu al zwaar hebben met al die drank en morgenochtend gewoon om 8 uur al weer op
He, volgens mij waren er vanaf vanmorgen 8 uur tot 1 uur vannacht leuke streams, maar goed, het kan altijd beter I guessquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:07 schreef Danny het volgende:
'we krijgen vuurwerk vanavond'
ik hoor het je nog tikken
coïtus interruptus extremis...
ik dus ook niet, het zit standaard op mijn macquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
webcammen bedoel je ?![]()
nah..... ben ik niet echt zo'n Fan van .......
er zijn een aantal drukke streammomenten bij RLS, en smorgens is er daar zeker 1 van, na elf uur s avonds op een doordeweekse dag zakt het aardig inquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk om acht uur op? Zijn er dan al streamers? En zijn er dan meer dan nu?
Dat moet van de regie, die dat natuurlijk ook als poll neer hadden kunnen zetten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk om acht uur op?
Ik meestal wel, maar vanaf morgen niet meer.quote:Zijn er dan al streamers?
highly unlikelyquote:En zijn er dan meer dan nu?
haal alle kleren weg.......quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zit al een tijdje in de tv wereld, thnx voor de tip.
idd, net alsof je op het punt staat te komen en ze stoptquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:07 schreef Danny het volgende:
Schijnbaar was het wel leuk, want er is vandaag, voor het eerst deze week, weer eens enorm gestemd. Zoveel dat ik weer aan een hacker dachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
He, volgens mij waren er vanaf vanmorgen 8 uur tot 1 uur vannacht leuke streams, maar goed, het kan altijd beter I guess
Huub's idee van vuurwerk:quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:07 schreef Danny het volgende:
Op zijn minst relatief leuke streamsquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
He, volgens mij waren er vanaf vanmorgen 8 uur tot 1 uur vannacht leuke streams, maar goed, het kan altijd beter I guess
Camera's weg, dat zal ze doen kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
haal alle kleren weg.......kijken wat er gebeurd......
dan zou ik gewoon geen feestjes meer geven in de bunker. het is toch zinloos. Wordt nooit afgemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er zijn een aantal drukke streammomenten bij RLS, en smorgens is er daar zeker 1 van, na elf uur s avonds op een doordeweekse dag zakt het aardig in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |