Hoe wil je illegaal downloaden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:36 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb Nederland 3 nog aanstaan(heb net voetbal gekeken) en het 'Journaal op 3' kwam op. Zie ik ineens een 'bulletin' over dat Frankrijk mensen een jaar lang wil afsluiten als ze drie keer betrapt worden op het illegaal downloaden van films, games etc. Zonder dat de rechter ertussen komt. En er zijn blijkbaar mensen die dit in de hele EU willen invoeren.
Morgen wordt er over beslist. D66 is al tegen
Klacht: Wellicht internet-afsluiting bij illegaal downloaden(Eigen schuld natuurlijk maar toch......
)
Anti-klacht: Ik geloof niet dat t zal lukken aangezien internet te belangrijk is geworden in het dagelijks leven
Hier in Nederland is downloaden nog legaal ja maar als de EU het zegt dan luistert Nederland braaf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe wil je illegaal downloaden?
Bij muziek, boeken, films, foto's en kunst mag je zoveel downloaden als je maar wilt.
Niets illegaals aan...
Software kan een ander verhaal zijn...
Diequote:
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Zou dat niet een Privacy wet schenden? De provider moet dan immers meekijken wat je download.
Mijn nickname, jouw avatar.. Het komt helemaal goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
laten we rellen als dit doorgaat jongens!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er nu niet meegekeken wordt. Niet dat iemand constant op mij let maar dat als ik iets doe wat niet mag of opvallend is het op hun scherm kan komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Zou dat niet een Privacy wet schenden? De provider moet dan immers meekijken wat je download.
quote:Wel is vrij duidelijk dat de auteursrechtenlobby vermoedelijk een dikke vinger in de pap zal hebben bij het opstellen ervan. Vorig najaar bleek dat al toen de commissie bezwaren van het Europees Parlement van tafel veegde tegen een voorstel om up- en downloaders van beschermde content na drie waarschuwingen van het internet af te sluiten. Het lijkt dan ook goed mogelijk dat de Nederlandse thuiskopieregelgeving met de komende regelgeving niet overeind kan blijven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
laten we rellen als dit doorgaat jongens!!!![]()
![]()
![]()
![]()
fairiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mijn nickname, jouw avatar.. Het komt helemaal goed![]()
Dus Ziggo kan zien dat ik Backdoor Sluts 3 heb gedownload?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er nu niet meegekeken wordt. Niet dat iemand constant op mij let maar dat als ik iets doe wat niet mag of opvallend is het op hun scherm kan komen.
Ik denk dat deze er wel komen dan ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Koskesh het volgende:
Mag hopen dat er rellen komen als het internet steeds minder vrij wordt.
Bedankt voor je toevoegingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
[..]
Volgens mij kunnen ze dan het best het hele internet opdoeken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar geïnteresseerd in zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Dus Ziggo kan zien dat ik Backdoor Sluts 3 heb gedownload?
Dat is wel 100% zeker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
gewoon weer terug uploaden , dan komt de teller weer op 0quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar geïnteresseerd in zijn
Maar het zou wel betekenen dat jij dat nog 2 keer kan doen en dan een jaar zonder internet zit
Nee, die zijn nog in behandeling.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef RacerDKB het volgende:
Er zijn EU-wetten die die wet zouden tegengaan. Gaat voorlopig niet komen denk ik dus.
-Dus hebben zij ook weer redenen om de prijzen te verhogenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:10 schreef PirE het volgende:
-ISPs zullen waarschijnlijk ook wel lastig gaan doen omdat het hun geld gaat kosten als ze al die overtreders moeten afsluiten.
-Als dit ingevoerd wordt dan heeft niemand nog behoefte aan supersnelle verbindingen
Uploaden EN downloaden zijn dan verboden en tellen mee dus komt de teller op 2quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
gewoon weer terug uploaden , dan komt de teller weer op 0![]()
We worden er langzaam ingeluisd. Eerst die opslagplicht van een jaar, daarna file-sharing aanpakken en voordat we het weten veranderd Internet langzaam in een groot Intranet waarbij een paar instantie's bepalen wat wel en niet mag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog in behandeling.
Nu Frankrijk het doorgevoerd heeft, wordt het binnen de EU een 'EU versus Frankrijk', en gezien Frankrijk een dikke vinger in de pap heeft...
Ja, ik ben bang van wel. Dit zou zomaar Europees kunnen worden.
Ja, ik ben bang dat de Europese ministers zwichten, dat het dan over is. We zullen zien. Nu heerst er nog binnen elke Europese fractie verdeeldheid.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef PirE het volgende:
[..]
We worden er langzaam ingeluisd. Eerst die opslagplicht van een jaar, daarna file-sharing aanpakken en voordat we het weten veranderd Internet langzaam in een groot Intranet waarbij een paar instantie's bepalen wat wel en niet mag.![]()
Ik snap niet hoe we dit zomaar kunnen laten gebeuren. Als dit echt doorgaat dan kun je doei zeggen tegen je vrije internet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat is wel 100% zeker!
Er stond vandaag een mooi verhaaltje op torrentfreak over de echte plannen van de maffia industrie met het internet
http://torrentfreak.com/r(...)the-internet-090429/
[..]
gewoon weer terug uploaden , dan komt de teller weer op 0![]()
Maar als je t toch doet? Wat doen ze dan? Niks toch? (Sowieso nog geen jaar verbannen)quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:27 schreef whataboutit het volgende:
In zweden is het al illegaal, ik koop nog steeds netjes me cd's en dvd's dus mij boeit het niet echt
Volgens een Zweedse vriendin van mij zijn er al wel wat mensen opgepakt omdat ze wat gedownload hebben.Hoe het daar verder mee afgelopen is, is mij niet bekend. Sinds April is het nu verboden daar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar als je t toch doet? Wat doen ze dan? Niks toch? (Sowieso nog geen jaar verbannen)
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Diewas niet omdat het mijn partij is.. maar mooi dat ze er tegen zijn
Internet - Sponsor van mijn vwo-diploma![]()
De wet zegt dat providers verplicht zijn de IP-adressen vrij te geven, nu is het alleen zo dat providers niet verplicht zijn om deze op te slaan. Er is één provider die dit dus inmiddels niet meer doet, en zowat half Zweden is daar dus nu naar verhuisdquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en zweden was toch het land waar de meeste mensen internetten? Kan me het niet voorstellen dat het door kan gaan
Blijkbaar wel dus want de mensen zijn lam en zwak geworden, schapen die alle shit accepteren van de overheid.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en zweden was toch het land waar de meeste mensen internetten? Kan me het niet voorstellen dat het door kan gaan
Bedoelt ze niet die Piratebay-helden? Maar dat is heel anders.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Volgens een Zweedse vriendin van mij zijn er al wel wat mensen opgepakt omdat ze wat gedownload hebben.Hoe het daar verder mee afgelopen is, is mij niet bekend. Sinds April is het nu verboden daar.
First rule of copy/paste: you do not talk about copy/paste!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef beverlywijk het volgende:
[..]
![]()
de welbekende copy/paste van internet![]()
Jij ook hoop ik!? Je zei net dat je niet download maar zulke helden moet je gewoon financieel steunen!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef whataboutit het volgende:
[..]
De wet zegt dat providers verplicht zijn de IP-adressen vrij te geven, nu is het alleen zo dat providers niet verplicht zijn om deze op te slaan. Er is één provider die dit dus inmiddels niet meer doet, en zowat half Zweden is daar dus nu naar verhuisd
http://www.nu.nl/internet(...)ring-nieuwe-wet.htmlquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:40 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet die Piratebay-helden? Maar dat is heel anders.
Ik heb ook wel eens gehoord van mensen die gearresteerd zijn maar dat zijn vooral de originele uploaders aangezien zij het mogelijk maken.
Haha, prachtige oplossingquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Lkw het volgende:
Ach, met al die draadloze netwerken tegenwoordig moeten ze maar eens hard zien te maken dat jij het echt was die op de downloadknop klikte.
Vuile.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef whataboutit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)ring-nieuwe-wet.html
![]()
Hier zal dat dus nog moeilijker zijnquote:''We schatten dat er zo’n twee miljoen Zweedse computers data uitwisselen. Stel dat de overheid duizend mensen gaat vervolgen, dan is er voor de gewone gebruiker maar een heel klein risico om gepakt te worden.”
Sowieso werkt die wet dus niet, aangezien het gebasseerd is op iets wat helemaal niet verplicht is, namelijk het opslaan van ip adressenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Vuile.....![]()
![]()
[..]
Hier zal dat dus nog moeilijker zijn
Zie bovenste reactie/vraag op deze paginaquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:54 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Sowieso werkt die wet dus niet, aangezien het gebasseerd is op iets wat helemaal niet verplicht is, namelijk het opslaan van ip adressenMoet je natuurlijk wel naar die bepaalde provider over stappen, vooralsnog is het er nog maar 1, volgen er vast meer
![]()
Ik download sowieso nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:59 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zie bovenste reactie/vraag op deze pagina
Nostalgie of naïviteit?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:02 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Ik download sowieso nietAlleen dingen die ik echt niet in de winkel krijgen kan. Ik vind het leuk om te horen wat een artiest te zeggen heeft, en dat hoor je vind ik niet op 1 mp3-tje. Dat hoor en beleef je pas als je het echte plaatje in je handen gehad hebt
Nostalgie
Of zijn nick en jouw avatarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mijn nickname, jouw avatar.. Het komt helemaal goed![]()
sowieso, FunkyHomosapien + * = winquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of zijn nick en jouw avatar
FunkyHomosapien + Fries hart = Free Hugs
Ja hoor, en van usenetquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nostalgie of naïviteit?
Heb je nooit van torrents gehoord? Hele album binnen halen, of nog beter, alle albums![]()
Plus 3 series, 20 films en een spel. GRATIS
Dit gaan ze niet afpakken!!
Zo laat nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of zijn nick en jouw avatar
FunkyHomosapien + Fries hart = Free Hugs
Schijnt trouwens wel een grootte trend te zijn de laatste tijd...
Hebje nooit dat je eerst kijkt of je een album überhaupt goed vind voor je het koopt dan? Ik koop dan ook totaal niet, maar ik zou toch eerst willen weten of ik het album echt wil hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Ja hoor, en van usenetMaar ik verkies toch een écht album
Ja hoor dat wel vaker. Ook met films. Iedereen zijn eigen keuzesquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef whataboutit het volgende:
[..]
Films download ik altijd, en als ik ze echt verschrikkelijk goed vind koop ik ze, indien voor een lage prijs beschikbaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja hoor dat wel vaker. Ook met films. Iedereen zijn eigen keuzesAlleen moet ik die van mij gaan verdedigen
* Heeft gelukkig FunkyHomosapien en Siniti al aan z'n zijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
dat is nog geen 351 GB per maandquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:19 schreef PierreTT het volgende:
Wij zitten hier in huis volgens de teller gemiddeld op 350 GB per maand
hier rond de 250, maar ik denk dat er mensen zijn die nog meer downloadenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:19 schreef PierreTT het volgende:
Wij zitten hier in huis volgens de teller gemiddeld op 350 GB per maand
Dat geloof ik ook zeker welquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hier rond de 250, maar ik denk dat er mensen zijn die nog meer downloaden
Teller in Utorrentquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hoe weet je nou weer hoeveel je download?
Als iedereen verplicht wordt mee te werken hebben wij toch geen alternatief.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Internet Providers gaan hier niet aan meewerken. Ze WETEN dat 95% van al hun klanten illegaal downloaden. Zonder deze internetgebruikers verliezen zij hun bestaansrecht. Als deze wet erdoor zou komen, zou dit funest zijn voor vele internetproviders.
108 GB maar, maar heb wel pas geleden een nieuwe versie van Utorrent gedownload, heeft er wss wel mee te maken. Dan zou et 108 Gb in 2-3 weken zijnquote:
Het gaat altijd harder dan je denkt... vandaag ook alweer 5,4 GBquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
108 GB maar, maar heb wel pas geleden een nieuwe versie van Utorrent gedownload, heeft er wss wel mee te maken. Dan zou et 108 Gb in 2-3 weken zijn
Ik 2,8. Had stuk meer moeten zijn maar weinig seedsquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het gaat altijd harder dan je denkt... vandaag ook alweer 5,4 GB
En dat terwijl ik mijn films toch altijd in bestanden van 700MB of als het een grote film is 1.3 GB download, valt heel erg mee tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar kan je het per dag zien?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pff, 't was amper een uur later.quote:
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik 2,8. Had stuk meer moeten zijn maar weinig seeds(The King of Queens seizoenen
)
Geen idee, ik kijk gewoon wat het was gister en dan kijken wat erbij is gekomenquote:
Blijf er gezellig bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pff, 't was amper een uur later.
Kan ik er wat aan doen dat dit topic zo populair is
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef whataboutit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
Vandaag weer 20 gig.
Gemiddelde ligt op 250/maand.
Zodra ik verhuisd ben heb ik 20 mbit en dan ga ik heel erg hard 360 games downloaden
Ah okee. Ik download iets pas als ik het echt wil hebben. Maar jij download eerst en dan kijk je of je het wilt gebruiken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:34 schreef Japsnars het volgende:
Vandaag weer 20 gig.
Gemiddelde ligt op 250/maand.
Zodra ik verhuisd ben heb ik 20 mbit en dan ga ik heel erg hard 360 games downloaden
Heerlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NiceIk alleen een Bluray rip en 2 gewone films
Ik heb altijd een heel rijtje films klaar staanquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah okee. Ik download iets pas als ik het echt wil hebben. Maar jij download eerst en dan kijk je of je het wilt gebruiken?
Zo doe ik het ook jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ah okee. Ik download iets pas als ik het echt wil hebben. Maar jij download eerst en dan kijk je of je het wilt gebruiken?
Koop er een bij, die dingen zijn goedkoop tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb altijd een heel rijtje films klaar staan
Jammer genoeg heb ik voor BlueRay rips enzo te weinig ruimte op mijn pc. Een schamele 80 Gb harddisk
Kga binnenkort een totaal nieuwe PC kopen, dus om nu nog een externe schijf te kopen is een beetje geldverspillingquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Koop er een bij, die dingen zijn goedkoop tegenwoordig.
Vorige week een 1tb hd voor 75¤ gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Koop er een bij, die dingen zijn goedkoop tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |