Hoe wil je illegaal downloaden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:36 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb Nederland 3 nog aanstaan(heb net voetbal gekeken) en het 'Journaal op 3' kwam op. Zie ik ineens een 'bulletin' over dat Frankrijk mensen een jaar lang wil afsluiten als ze drie keer betrapt worden op het illegaal downloaden van films, games etc. Zonder dat de rechter ertussen komt. En er zijn blijkbaar mensen die dit in de hele EU willen invoeren.
Morgen wordt er over beslist. D66 is al tegen
Klacht: Wellicht internet-afsluiting bij illegaal downloaden(Eigen schuld natuurlijk maar toch......
)
Anti-klacht: Ik geloof niet dat t zal lukken aangezien internet te belangrijk is geworden in het dagelijks leven
Hier in Nederland is downloaden nog legaal ja maar als de EU het zegt dan luistert Nederland braaf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe wil je illegaal downloaden?
Bij muziek, boeken, films, foto's en kunst mag je zoveel downloaden als je maar wilt.
Niets illegaals aan...
Software kan een ander verhaal zijn...
Diequote:
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Zou dat niet een Privacy wet schenden? De provider moet dan immers meekijken wat je download.
Mijn nickname, jouw avatar.. Het komt helemaal goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
laten we rellen als dit doorgaat jongens!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er nu niet meegekeken wordt. Niet dat iemand constant op mij let maar dat als ik iets doe wat niet mag of opvallend is het op hun scherm kan komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef Bredewout92 het volgende:
Zou dat niet een Privacy wet schenden? De provider moet dan immers meekijken wat je download.
quote:Wel is vrij duidelijk dat de auteursrechtenlobby vermoedelijk een dikke vinger in de pap zal hebben bij het opstellen ervan. Vorig najaar bleek dat al toen de commissie bezwaren van het Europees Parlement van tafel veegde tegen een voorstel om up- en downloaders van beschermde content na drie waarschuwingen van het internet af te sluiten. Het lijkt dan ook goed mogelijk dat de Nederlandse thuiskopieregelgeving met de komende regelgeving niet overeind kan blijven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
laten we rellen als dit doorgaat jongens!!!![]()
![]()
![]()
![]()
fairiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Mijn nickname, jouw avatar.. Het komt helemaal goed![]()
Dus Ziggo kan zien dat ik Backdoor Sluts 3 heb gedownload?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er nu niet meegekeken wordt. Niet dat iemand constant op mij let maar dat als ik iets doe wat niet mag of opvallend is het op hun scherm kan komen.
Ik denk dat deze er wel komen dan ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Koskesh het volgende:
Mag hopen dat er rellen komen als het internet steeds minder vrij wordt.
Bedankt voor je toevoegingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
[..]
Volgens mij kunnen ze dan het best het hele internet opdoeken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-voor-hele-eu.html
[..]
Ik denk niet dat ze daar geïnteresseerd in zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Dus Ziggo kan zien dat ik Backdoor Sluts 3 heb gedownload?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |