quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef Danny het volgende:
nou vooruit, ik zal me van m'n beste kant laten zien en keihard liegen.
Welkom Renate. Je hebt het fantastisch gedaan en we balen er allemaal van dat je het daar zo moeilijk had met al die peuken die je bij anderen loschanteerde uit vrije wil van iedereen kreeg toegeworpen. Ze hadden allemaal wel wat beter hun best mogen doen om je in de watten te leggen vind ik.
Maar meid, je hebt je kranig gedragen. Je bent een toppertje!
en je nagels geknipt ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
bedankr voor het aanpassen, had al gemeld dat de ongediertebestrijding is langsgeweest toch?
ff serieus ik heb me wel degelijk gedouched maar wel discreet wilde de vetfetisjisten niet triggeren
1x inderdaad. En dat is ook meer dan genoeg als je (naar je eigen zeggen) ENORM ongesteld bent, beneden een oerwoud aan haar hebt en maandverband gebruikt. Elke dag douchen is in zulke gevallen soooo overratedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
bedankr voor het aanpassen, had al gemeld dat de ongediertebestrijding is langsgeweest toch?
ff serieus ik heb me wel degelijk gedouched maar wel discreet wilde de vetfetisjisten niet triggeren
Trek het je niet aan joh, het is eigenlijke een verkapte liefdesverklaring van Danny.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |