Ik zou haar vol voor haar bek slaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Chai het volgende:
Zeg 'perongeluk' iets te hard zodat hij het net hoort: 'Ik ben zó ontzettend geil'' en kijk dan heeel toevallig zijn kant uit.![]()
Probeer het zelf maar eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAR?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik laat altijd mijn tas vallen voor die jongen en ga dan uitgebreid bukken. Dan maar hopen dat die jongen me checkt, weet je wel...
Dus open je gelijk NU een topic, inclusief pics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Jotcha het volgende:
Hoe een meisje het net probeerde: ze stuurde "per ongeluk" bikinipics via msn, die voor haar vriendin bedoeld waren. Helaas droop de nepheid van dat "per ongeluk" af
Oh, en ik zou vooral duidelijk zijn
Worked for me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef MarkM het volgende:
Geen kleding aandoen helpt meestal, mits lekker lichaam.
Jouw tekenskills zijn l33t, mits het eigen werk is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef MarkM het volgende:
Geen kleding aandoen helpt meestal, mits lekker lichaam.
Nee, geen eigen werk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jouw tekenskills zijn l33t, mits het eigen werk is.
Jalalalal bier en tietuuh Jaalallalaaaaaaquote:
Dat vooral jaquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef 49R het volgende:
[..]
Dat vooral ja
In mijn jonge jaren had een meid met gespreide benen vóór me kunnen gaan liggen. Terwijl ze dan mijn kloppend lid hard wreef had ik me nóg af gevraagd of ze wellicht wat van me wilde
Ah, jij wilt geen intellectueel gesprek, maar je wilt gewoon flink gepaald worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ik laat altijd mijn tas vallen voor die jongen en ga dan uitgebreid bukken. Dan maar hopen dat die jongen me checkt, weet je wel...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:49 schreef danny130 het volgende:
Gewoon duidelijk zijn. Als wij jullie versiertrucs zouden begrijpen, zou ik het gevoel hebben dat ik de hele dag versierd wordt
M-m-mag ik w-w-at vra-vragen? Ben je uit d-d-d-e hemel g-g-ge-gevallen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef leipeshitouwes het volgende:
Vragen of die uit de hemel is gevallen moet je zeker niet doen
Twentequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:39 schreef Basher4live het volgende:
[..]
Ah, jij wilt geen intellectueel gesprek, maar je wilt gewoon flink gepaald worden.![]()
welke parking spreken we af?
En je spamt nu waarschijnlijk iedereen zijn msn met:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Jotcha het volgende:
Hoe een meisje het net probeerde: ze stuurde "per ongeluk" bikinipics via msn, die voor haar vriendin bedoeld waren. Helaas droop de nepheid van dat "per ongeluk" af
Oh, en ik zou vooral duidelijk zijn
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Schuren in de disco, werkt altijd
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag hem pas na deze reactiequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:26 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Haha hij blijft echt droog. Zie je daar een jonge in de disco staan met een gigantisch apparaat: Zo ik ga ff lekker schuren
ROFLOL!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Uh...waarom dat tikken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kreeg een goede tip van Lebbis in het theater
wandje tik !
Je bestelt een drankje in een café, loopt met dat drankje door het café naar een wand en kijkt alle mannen of vrouwen aan die je tegenkomt, bij de wand aangekomen tik je de wand aan en loop terug naar de bar zonder iemand aan te kijken en als je bij de bar aan bent gekomen drink je je drankje verder op en kijkt terug in de richting die je gelopen hebt. De persoon die je dan nog aankijkt, die gaat het worden voor die avond
Wat is ZVO?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:03 schreef IJsblock het volgende:
Gewoon je mooiste kleding aantrekken icm ZVO'tjes wil wel helpen denk ik.
het gaat om het ritueelquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zo versier je jongens:
1: Zoek in de omgeving waar je bent een lekkere trendy baggy boi uit. Een baas.
2: Maak oogcontact, en lik met je tong langs je lippen
3: Wanneer hij je aan blijft kijken heb je beet !
4: Doe je rechterhand omhoog en bal je hand tot een niet helemaal dichtgeknepen vuist
5: Doe je vuist een beetje schuin horizontaal
6: Maak bewegingen van boven naar beneden links naar rechts en vica versa. Reikwijdte ongeveer 20 cm. Doe tegelijkertijd je mond een beetje los en druk synchroom (aan je hand) met je tong tegen je linker wang.
7: Wanneer hij op deze lokroep niet reageert, dan wil hij niks van je is slachtoffert gay. Ga terug naar 1.
Maar als de uitvoerende nou een aubergine is of zulks? Dan is de kans van slagen bijzonder klein en ligt het toch echt niet aan de techniek.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zo versier je jongens:
1: Zoek in de omgeving waar je bent een lekkere trendy baggy boi uit. Een baas.
2: Maak oogcontact, en lik met je tong langs je lippen
3: Wanneer hij je aan blijft kijken heb je beet !
4: Doe je rechterhand omhoog en bal je hand tot een niet helemaal dichtgeknepen vuist
5: Doe je vuist een beetje schuin
6: Maak bewegingen van boven naar beneden en vica versa. Reikwijdte ongeveer 20 cm.
7: Wanneer hij op deze lokroep niet reageert, dan wil hij niks van je. Ga terug naar 1.
Is dit een verkapte ik heb fruit fetish post?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als de uitvoerende nou een aubergine is of zulks? Dan is de kans van slagen bijzonder klein en ligt het toch echt niet aan de techniek.
Nee, een aubergine is een eeh...aubergine vormachtige vrouw met en vlot en pittig kapsel..oftewel: korte rode puntjesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Is dit een verkapte ik heb fruit fetish post?
Oehh lekker vlot kapselquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, een aubergine is een eeh...aubergine vormachtige vrouw met en vlot en pittig kapsel..oftewel: korte rode puntjes
Beetje suf voorbeeld:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |