Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.quote:
Ik heb jus gegooid over al het haar. We kunnen er niet dichtbij komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:40 schreef heaven7 het volgende:
Zie je wel dat het sprekend op NL lijkt!
Jag är jättestolt över alla här. Vi kan gå ner i vikt
Ja nu wil ik weten welk stukje psies!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.
Hoe cliché!
Co, die ambulance-crash-afl. was inderdaad heftig! Heb ik zeker weten ook bij gehuild, ik weet zelfs nog bij welk stukje precies maar dat ga ik dus niet zeggen
Merel. Zomaar even eenomdat ik het me zo kan voorstellen dat je dat soort jankmomenten gewoon af en toe even nodig hebt.
Staat er in de Wat & Hoe gids hoe je zegt dat je hyena in brand staat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die standaard zinnetjes uit de Wat & Hoe.
Hoe cliché!
Co, die ambulance-crash-afl. was inderdaad heftig! Heb ik zeker weten ook bij gehuild, ik weet zelfs nog bij welk stukje precies maar dat ga ik dus niet zeggen
Merel. Zomaar even eenomdat ik het me zo kan voorstellen dat je dat soort jankmomenten gewoon af en toe even nodig hebt.
Pas op! Mogelijke Co-spoilert!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu wil ik weten welk stukje psies!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ_Me, je bent briljant! In één keer goed
Ik ben trots op iedereen hier. We vallen af
Dat was dan ook de grap, drol!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staat er in de Wat & Hoe gids hoe je zegt dat je hyena in brand staat?
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op! Mogelijke Co-spoilert!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat
dat was inderdaad erg zielig.
Wel staat hoe je moet vragen of de slagboom omhoog mag. Zowel bij "op de weg" als "een avondje uit".quote:
Ik las slagroom ipv slagboomquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel staat hoe je moet vragen of de slagboom omhoog mag. Zowel bij "op de weg" als "een avondje uit". Vreemd
The West Wing is geweeeeeeeeeldig!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoor
Ben trouwens een nieuwe verslaving aan het kweken: The West Wing. Vroeger nooit gevolgd, en nu ga ik ze lekker allemaal kijken
Mijn collega probeert me die serie al een jaar aan te smeren, maar tis nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja zo is het ook gewoon, dan is het even nodig. Heb ik me de hele week groot gehouden, en dan kan ik lekker in het weekend bij een aflevering van GA even zielig doen, en dan is het daarna ook weer over hoor
Ben trouwens een nieuwe verslaving aan het kweken: The West Wing. Vroeger nooit gevolgd, en nu ga ik ze lekker allemaal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |