Trustequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik ga morgen kijken, want ik val nu om![]()
Trusten voor ieder
Nee hoor, alleen op verjaardagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Of is gezellig een fout woord?
Top, bedankt! Geregeld!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
gewoon een mailtje sturen naar redactie@thebunkeronline.tv en in het onderwerp vermelden voor wie je post is
wat heb je over jezelf geleerd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ja heb de grasmaaier erop gezet en toen de ongediertebestrijding bebeld het is er nu pas uit daarom kan ik nu pas posten
pff Danny ben je zelf ongesteld ofwat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
wat heb je over jezelf geleerd?
- Dat je vies bent?
- Dat je stinkt?
- Dat je op alle mogelijke manieren irritant bent?
- Dat niemand je aardig vindt?
- Dat niemand je wil zien strippen?
- Dat je niet zomaar overal 'technisch' achter kunt plakken om intelligent over te komen?
- All of the above?
Dank u, ben blij thuis te zijn maar da'k zo addicted to sigs was en daardoor zo'n k** humeur had ja da's balen maar life goes on zal toch een keer moeten afkicken ervan.quote:
OOoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
wat heb je over jezelf geleerd?
- Dat je vies bent?
- Dat je stinkt?
- Dat je op alle mogelijke manieren irritant bent?
- Dat niemand je aardig vindt?
- Dat niemand je wil zien strippen?
- Dat je niet zomaar overal 'technisch' achter kunt plakken om intelligent over te komen?
- All of the above?
Danny heeft een hogere polis moeten afnemen op z'n levensverzekering door haar, laat 'mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
pff Danny ben je zelf ongesteld ofwat?
Nee man lekker Hollandsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Of is gezellig een fout woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |