Wat ga je met de composthoop doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ja heb de grasmaaier erop gezet en toen de ongediertebestrijding bebeld het is er nu pas uit daarom kan ik nu pas posten
ok. bin laden is vervelender dan jij Renatequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, doe eens wat aardiger
Ik heb hierover zowel een topicreport geschreven, als een melding in de FB gedaan, dus ik ga ervan uit dat je hiervoor gecorrigeerd wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
wat heb je over jezelf geleerd?
- Dat je vies bent?
- Dat je stinkt?
- Dat je op alle mogelijke manieren irritant bent?
- Dat niemand je aardig vindt?
- Dat niemand je wil zien strippen?
- Dat je niet zomaar overal 'technisch' achter kunt plakken om intelligent over te komen?
- All of the above?
Je zit nu in de goede richtingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
[..]
ok. bin laden is vervelender dan jij Renate
Danny 48 uurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb hierover zowel een topicreport geschreven, als een melding in de FB gedaan, dus ik ga ervan uit dat je hiervoor gecorrigeerd wordt.
Zo deden WIJ het ook niet, toen Huub op FOK! verscheen.
o.k. Danny respect voor jouw als FokBaas maar een beetje respect voor bunkerkadidaten kan geen kwaad toch? je hebt er zelf ook in gezeten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
wat heb je over jezelf geleerd?
- Dat je vies bent? jouw mening
- Dat je stinkt? eerst rieken dan zieken
- Dat je op alle mogelijke manieren irritant bent? Is jouw mening
- Dat niemand je aardig vindt? '' '' ''
- Dat niemand je wil zien strippen? Er zijn vast wel wat vetfetisjisten
- Dat je niet zomaar overal 'technisch' achter kunt plakken om intelligent over te komen? is jouw mening
- All of the above? Eveneens jouw mening
Ik kon toch niet wachten tot morgenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Kinga het volgende:
LMAOOOO dat belspel, ik zie het nu ook voor het eerst. Peter
ik heb de topicreport gemarkeerd als gelezen en ter kennisgeving aangenomen. Bedankt voor je inputquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb hierover zowel een topicreport geschreven, als een melding in de FB gedaan, dus ik ga ervan uit dat je hiervoor gecorrigeerd wordt.
Je vergelijkt Huub met Renate? Ik wil dat je NU je excuses aanbiedt aan Huub!quote:Zo deden WIJ het ook niet, toen Huub op FOK! verscheen.
thxquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, de tussenstanden van vandaag, vijf mei De deelnemersranking
Hij weet ook dat het niets voor hem isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
o.k. Danny respect voor jouw als FokBaas maar een beetje respect voor bunkerkadidaten kan geen kwaad toch? je hebt er zelf ook in gezeten.
nee joh afkicken waarvoor ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dank u, ben blij thuis te zijn maar da'k zo addicted to sigs was en daardoor zo'n k** humeur had ja da's balen maar life goes on zal toch een keer moeten afkicken ervan.
Toen je in de bunker zat vond ik je wel aardigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb de topicreport gemarkeerd als gelezen en ter kennisgeving aangenomen. Bedankt voor je input
[..]
Je vergelijkt Huub met Renate? Ik wil dat je NU je excuses aanbiedt aan Huub!
met het risico dat ik afgebrand zou worden. door wie ook. dat is het risico als je meedoet. Je kwam aardig over, maar je blijkt helemaal niet aardig te zijn. Dat kan en mag, maar kijk dan niet raar op als je daarop wordt aangesproken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
o.k. Danny respect voor jouw als FokBaas maar een beetje respect voor bunkerkadidaten kan geen kwaad toch? je hebt er zelf ook in gezeten.
dank jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen je in de bunker zat vond ik je wel aardig
Ja mooi laten we met ze allen nu gebanned worden uit solidariteit met Danny, tenslotte is FOK toch van hem?quote:
Ik zal trouwens wat milder zijn; je werkte op iedereens zenuwen maar ik denk wel dat he op een gegeven moment vanzelf een beetje opgeblazen werd en het gedemoniseer an sich een beetje overdreven is, zo vreselijk erg kan je vast niet zijn, je lag alleen niet goed in die groep en tja als men zich eenmaal aan iemand gaat irriteren en die blijft aanwezig dan wordt die irritatie alleen maar groter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ja maar daar hebben we al een topic voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Danny heeft een hogere polis moeten afnemen op z'n levensverzekering door haar, laat 'm
ja en volgens mij heeft hij zich daar wel gewassenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen je in de bunker zat vond ik je wel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |