Eerst was het nog bijna een jaar, vanaf juni, nu half jaar sinds december?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sja een lamme verkoper die al een half jaar droogstaat, wat verwacht je?
Had je het hier, in het topic, ook vermeld?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb dat vorige week wel een keer doorgestuurd (allemaal aan elkaar vast voor 24 uur), maar of er meer waren......geen idee
Van iemand met een iq van 150?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Sja een lamme verkoper die al een half jaar droogstaat, wat verwacht je?
ik zit er in ieder geval klaar voor, heb net ook een wijntje geschonken om lekker met ze mee te doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Tessio het volgende:
[..]
Verwacht nog wel wat escalatie, zeker als morgen de kater inslaat of wellicht als ze dronken zijn.
Ik durf het echt niet meer te zeggen. Ik heb een paar dingen via de site verzonden, toen die niet meer werkte heb ik hier ook wel wat genoemd en ook wat dingen rechtstreeks aan Bart per PMquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Had je het hier, in het topic, ook vermeld?
Australiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, na 10 jaar RLS zijn al dit soort dingen al gedaan toch?
(kijk ook naar opdrachten in het buitenland)
Ja, en ketenen ligt ook aardig voor de hand natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, na 10 jaar RLS zijn al dit soort dingen al gedaan toch?
(kijk ook naar opdrachten in het buitenland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |