Lol dude http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vampierfilmsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef erkel het volgende:
Ow dacht dat het plaatje van Blade, een shot van Underworld was. Dan miste ik die dus.
Aan wie schreef Anne-Frank haar dagboek verhalen?
Oh Sorry. Dit is het juiste antwoord.quote:
Hou oud ben je geworden ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:09 schreef BasOne het volgende:
Dangnabbit, had ik nu juist een leuke vraag verzonnen
Nee, het is echt een merknaam een geen soortnaam (voor zover dit een 'soort' is).quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef BasOne het volgende:
Trike?
Cruising tussen een motor en een auto, niet tussen een fiets en een bromfietsquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef BasOne het volgende:
Solex?
Ik denk dat je het goed hebt, is inderdaad Nederlands. Begint met een Cquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef BasOne het volgende:
oooh ik weet wat je bedoelt, was dat Nederlands? dacht dat ie van mercedes was, kan niet op de naam komen.
Zo'n driewieler maar overdekt,......
Ik durf mijn leeftijd te posten.Waarom jij niet ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef BasOne het volgende:
Trike?
Tong, ik ben voor de 14de keer 21 geworden
Dat heb ik al 34 keer gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik durf mijn leeftijd te posten.Waarom jij niet ?
Kantelen is niet alleen een eigenschap maar ook een (losse) vertaling van de naamquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef BasOne het volgende:
die driewieler waar je helemaal mee overheld als de bocht doorgaat, achterwielen blijven recht, de rest van de 'auto' kantelt.
Ik herhaal alles op mijn leeftijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat heb ik al 34 keer gedaan
Blijf me niet herhalen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |