Akqur, dat wat je met je vriendin bereiktquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:03 schreef PierreTT het volgende:
Grieks woord, iets van top, geweldig, uitmuntend ofzo
O, op die manierquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, dat bleek het uiteindelijk inderdaad ook te betekenen, maar in eerste instantie was het bedoeld als een afkorting voor 'A Company that Makes Everything'. Maar toch, erg mooi dat je dit weet, en dus:
Nascar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O, op die manierDat had ik weer niet geweten, dus gelukje voor mij
Wat is?
is een racesport in de Verenigde Staten. In
wordt geracet met zogenaamde stock-cars op voornamelijk ovale circuits. Per race in de
Cup doen 43 auto's mee. Er zijn per jaar 36 races, waarvan een aantal 2 maal per jaar op hetzelfde circuit.
En weer terug bij De_Hertogquote:
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:12 schreef Siniti het volgende:
Ik geloof dat dit een redelijke simpele vraag was.
Ik pas waar het de tieten betreftquote:
Ik moet eens ophouden vragen te beantwoorden als ik eigenlijk naar bed wilquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:14 schreef BasOne het volgende:
die heb je niet?
Inderdaad. Was waarschijnlijk zo de zachte Berlijnse klei in gezakt overigens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:16 schreef BasOne het volgende:
Germania
WW2 is een favoriet onderwerp van mequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had al zo'n flauw vermoeden dat jij hem wel zou weten
Nice to play with?quote:
De inspiratie was wel een beetje op na alle megalomane plannen:quote:
Je kan iig niet zeggen dat ze geen ambitie haddenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De inspiratie was wel een beetje op na alle megalomane plannen:
[ afbeelding ]
Heel goedquote:
Yepzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |