quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:11 schreef Maisnon het volgende:
De OP beschrijft precies de inrichting van mijn tante's toilet / jawel, MSN space
Die bewegende sterretjes.. Dat is dan weer wel echt supertof gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Indianenkitsch als in de OP, in combinatie met hyves ():
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Maar proleten geloven graag in sprookjes. Zou ik ook doen als ik 140 kilo was, tweehoog achter woonde, twee krijsende kutkoters had (Patrick en Desteney) en alleen kerels met matjes mij zagen zitten voor een wip ..
De enige die dit soort dingen mag dragen is Napoleon Dynamite!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:57 schreef Nikmans het volgende:
Ook altijd die wolven, adelaars, vlammen of kruisingen daarvan
Het lijken net bandshirts
Haha ja, zulke types hebben hun huis vol. Respect trouwens hoe die vrouw die aubergine incasseerde.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef gers het volgende:
ik moet steeds denken aan seks voor de buch met die aubergine als het over indianen gaat
Omdat sinaasappel.quote:
neen, het gaat in dit topic specifiek over die indianentroep.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef Kolovrat het volgende:
Ja maar eigenlijk kan indianenkitch in de TT vervangen worden door *kitch want tokkies hebben altijd van dergelijke spuuglelijke troep het hoeft niet per se indianenspul te zijn.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:50 schreef Kolovrat het volgende:
Ja maar eigenlijk kan indianenkitch in de TT vervangen worden door *kitch want tokkies hebben altijd van dergelijke spuuglelijke troep het hoeft niet per se indianenspul te zijn.
Tubgirlquote:
Precies wat ik ook al zei. Woon je driehoog achter en ben je een Tokkie die weinig te vertellen heeft, dan ben je gauw geneigd te fantaseren over mensen met meer ' vrijheid' dan jij..quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:03 schreef Frollo het volgende:
Jullie kennen ze vast wel: die geairbrushte schilderingen van tanige, karaktervolle indianenkoppen, meestal in combinatie met een volle maan, een wolf, een adelaar of iets dergelijks. Te vinden op T-shirts, tattoos, campers, motoren, trucks of gewoon aan de muur, opvallend vaak bij mensen die zich ergens aan de onderkant van de sociaal-maatschappelijke ladder bevinden. Sommige liefhebbers gaan nog een paar stappen verder en hullen zich zelf wel eens in indianenkledij of hebben in elk geval hun huis volhangen met indianengerelateerde parafernalia.
Waarom? Wat is er zo mooi aan? En waarom hebben vrijwel alleen eenvoudige mensen de behoefte om hun liefde voor \'de indianencultuur\' tot uitdrukking te brengen en mensen met een hogere opleiding niet?
Mijn theorie is dat \'de indiaan\' in de ogen van de simpele ziel staat voor \'vrijheid\'. Als je in het dagelijks leven ja en amen moet zeggen tegen je baas of de uitkerende instantie en verder weinig perspectieven hebt, lijkt het idee van zorgeloos op de prairie rondbanjeren wel wat. Maar klopt dat beeld wel? Ik associeer de cultuur van de Noord-Amerikaanse indianen eerder met statische, gesloten gemeenschappen vol sociale controle, waarin je toekomst vastligt en het vrijwel onmogelijk is om een eigen, individuele koers te varen. Wat nou vrijheid?
Maar misschien zit ik er faliekant naast en hebben jullie er andere ideeen over. Daarom nog eenmaal de centrale vraag van dit topic: Wat hebben paupers toch met indianenkitsch?
Wehehe tubgirl, banquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi wolfje. Verder wel eens inderdaad.Ik vind dingen met Chinese tekens ook wel in die categorie vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |