Dat was voor mij een makkie dat wist ik al meteen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:51 schreef Piles het volgende:
Stiefbeen en zoon toch?
De vraag en het antwoord goed voorspeld![]()
![]()
Bron: mediacourant.nlquote:Eén tegen 100 (NCRV, Ned1, 20:23) – Caroline Tensen heeft zondag bijna weer een record geboekt met haar programma Eén tegen 100. Twee weken geleden wist Eén tegen 100 1,937 miljoen kijkers te boeien en daarmee was het de best bekeken aflevering van het programma sinds 2005. Deze zondag keken er 1.926.000 kijkers (madl: 29.2%) naar het programma. “Hoe vind je dat nou, seizoen tien? We zijn zo trots met z’n allen. We zijn heel blij“, liet Tensen eerder weten. “Ik vind het nog steeds leuk. Ik kon ook niet wachten, want ik heb de laatste tijd weer heel veel programma’s gemaakt op locatie.”
Ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Heeft er iemand dit seizoen al wat gewonnen?
Was zo'n makkelijke vraag ..dat ie man dat niet wistquote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef Piles het volgende:
Mijn god, die radio-vraag
En het zooo fout doen
Wat was de vraag?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef Piles het volgende:
Mijn god, die radio-vraag
En het zooo fout doen
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Quyxz_ het volgende:
OMG, je weet toch wel dat de aarde om de zon draait...
Caroline moet gewoon weer op een podium voor de kandidaat staan, niet zo debiel ernaast!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef fratsman het volgende:
Caroline brengt die kandidaten ook geen moment aan het twijfelen he. Robert ten Brink doet dat geniaal bij weekend miljonairs, maar hier is het gewoon "Ik kies A, en dan heeft Caroline al die knop ingeramd."
Ze drukken zelf hequote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef fratsman het volgende:
Caroline brengt die kandidaten ook geen moment aan het twijfelen he. Robert ten Brink doet dat geniaal bij weekend miljonairs, maar hier is het gewoon "Ik kies A," en dan heeft Caroline al die knop ingeramd.
Ik zal even die video zoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:47 schreef Quyxz_ het volgende:
OMG, je weet toch wel dat de aarde om de zon draait...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |