Ik heb geen zin in kotsende mensen om me heen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind beetje turbulentie eik wel leuk
ja zo spreek ik nog een beetje Spaans hier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nu yoricans por favorrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in kotsende mensen om me heen.
Was het zo erg?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in kotsende mensen om me heen.
!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Si Claro que acreditoNunca na Bairro Alto a noite
Nee, gelukkig niet. Maar op het moment zelf weet je nooit of het erger gaat worden en daar hou ik ook niet vanquote:
Niet zo erg als op de heenweg, maar ik lag wel vroeg te pitten dus het zal nog wel een paar dagen duren voor ik middernacht weer haalquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
last van jet-lag?
Bij mij verschilt het nog weleens.
Si si Claroquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
!!!!nem eu, Nunca.
Não sei o que vocé está falando![]()
![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja zo spreek ik nog een beetje Spaans hier.![]()
Alhoewel in LA sprak ik het veel meer. Those broke ass bitches
Ik had er ook op de heenweg naar de USA veeeeeeeeel minder last van (gene dus) dan op de terugweg (wel).quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar op het moment zelf weet je nooit of het erger gaat worden en daar hou ik ook niet van
[..]
Niet zo erg als op de heenweg, maar ik lag wel vroeg te pitten dus het zal nog wel een paar dagen duren voor ik middernacht weer haal
¿excúseme?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol
hire a mexican to clean your house...they cheap :-)
Het lijken wel Turkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef wonderer het volgende:
Vind het wel een beetje onbeleefd om in een taal te gaan ouwehoeren die bijna niemand hier spreekt
onder welke alt code zit dat dakje eyquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol
hire a mexican to clean your house...they cheap :-)
Ik zie nu pas de clip en godver die zanger is nog cute ookquote:
das waar. En ik kijk teveel Air Crash Investigation. Daar word je ook niet echt rustig van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:16 schreef wonderer het volgende:
[quote]
Nee, gelukkig niet. Maar op het moment zelf weet je nooit of het erger gaat worden en daar hou ik ook niet van
Je hebt gelijk, hou er al mee op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef wonderer het volgende:
Vind het wel een beetje onbeleefd om in een taal te gaan ouwehoeren die bijna niemand hier spreekt
Ik ging er ook niet vanuit dat er grote geheimen werden besproken, neequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hou er al mee op.
Kleine vertaling El Mismo beweerde dat hij nooit in Bairro Alto uitging (bekende, beruchte wijk van Lisboa) en natuurlijk geoofde ik dat. Dat was alles
maar dan stukken aantrekkelijkerquote:
Ik vind Ivar lekkerderquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de clip en godver die zanger is nog cute ook
Ik heb nog geen foto's gezien hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar dan stukken aantrekkelijker
hehe, daar kan je rustig vanuit gaan dat het zo isquote:
Ivar, Jesse en Kay.quote:
Vind je? Ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe, daar kan je rustig vanuit gaan dat het zo is
AMENquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar dan stukken aantrekkelijker
Ik ken die band niet. Zijn ze Nederlands?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ivar, Jesse en Kay.
En ik ken die Kay ergens van....![]()
nah voorruit, omdat je zo aandringtquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ken die band niet. Zijn ze Nederlands?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nah voorruit, omdat je zo aandringt
[ afbeelding ]
lol dacht dat je vleugeltjes zo leuk vond.quote:
Meneer met baardje en vest, hier inleverenquote:
Truequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol dacht dat je vleugeltjes zo leuk vond.
De 2 linker op de onderste fotoquote:2 handsome guys trouwens in dat velerio..us... groepje
Ben je nou verbitterd, omdat hij jou niet gedaan heeft?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt hier steeds beter voor mijn Spaans
Van Nuno leerde ik alleen maar "Neuken?" en "Nee ik hou van je, ik zal het niet meer doen" en "O sorry heb het toch gedaan".
vreselijk nummer. Alhoewel ik meestal wel alle nummers heb gehoord, heb ik dit jaar nog niets gehoord behalve die van Nederland.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben je nou verbitterd, omdat hij jou niet gedaan heeft?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Xiance het volgende:
das om te zorgen dat het hele dorp wageningen je niet hoort kreunen als er een vuist in je reet gepropt zit schatje
woon je in een monumentaal pand?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
Weten jullie wat monumenten-glas is? Ik schijn het dus, op mijn nieuwe ruitje na (daar moet dus nog monumenten-glas in) in al mijn ramen monumenten-glas te hebben.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
O ja je moest naar Borger toch? is dat zo ver rijden? waarom moest je daar ook alweer heen?
Ik vind het toch bewonderenswaardig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:05 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja.
Ja, 175 km enkele reis.
Voor mijn vrijwilligerswerk waar ik toch voor betaald krijg. Moet voor kerken projecten opbouwen, en zondag dus weer afbouwen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Xiance het volgende:
das om te zorgen dat het hele dorp wageningen je niet hoort kreunen als er een vuist in je reet gepropt zit schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |