Lees je anders even beter? Don't even get me startedquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik een rare relatie heb ... oh nee je heb geen relatie, maar hij moet wel beschikbaar zijn exclusief voor jou
Ja, inderdaad. Als ik nou ergens nog naartoe moest, dan had ik alleen maar lopen gillen van woedequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken dat wel, zo doorweekt dat het allemaal niet meer uitmaakt of je er nog natter van wordt. En vooral op de terugweg is het niet zo erg.
Ik hou er al over op, sorry hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lees je anders even beter? Don't even get me started
Ja het is de wereld omgedraaidquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuno die anderen raar aankijkt op wat voor eventuele al dan niet relatie (ik zeg niet dat het zo is Mr.O, ik houd het allemaal open!) iemand anders heeft!!!
Je gaat me nu toch niet met jou vergelijken?!??!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik hou er al over op, sorry hoorVan mij mag en kan alles trouwens, als jij maar plezier hebt en de ander natuurlijk ook
Dit is de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatste keer dat ik je nog iets stuur wat ik zelf origineel en duur heb moeten kopen!quote:
ik ga je zeker niet met mij vergelijken, zei alleen als jij en die ander maar plezier hebben. Over de rest ga ik het niet meer hebben, alleen dat ik geen beloftes en afspraken gebroken heb en ik het grootste respect heb voor R.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet met jou vergelijken?!??!!!
Dat van jou gaat over totaal iets anders, namelijk het niet nakomen van afspraken en beloftes die je met je vriendje maakt!wat eigenlijk inhoudt dat je geen respect voor hem hebt.
Kan er niks aan doen, maar ik was al helemaal rise en shining en die jongens lagen nog allemaal te maffen, was wel een leuk gezicht, dat contrast.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Kater of geen kater, ik zou ook niet bijzonder dankbaar zijn als er iemand 's ochtends "hieperdepiep rondliep".
Het is een topcdquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag er niks meer over zeggen
ERIK! Hoevaak is de MP3 al rondgespeeld?
en toen heb je ontbijt op bed voor ze klaargemaakt ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar ik was al helemaal rise en shining en die jongens lagen nog allemaal te maffen, was wel een leuk gezicht, dat contrast.
I know.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een topcd! Ik had eerder moeten beginnen met luisteren.
He said I could spend the nightquote:
nee, ben geen hotel. En ik moest ook nog de auto halen enzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en toen heb je ontbijt op bed voor ze klaargemaakt ?
Lang en hobbelig, helaas.quote:
En Tigaquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
Grace Jones komt op Lowlands, en ik heb nog geen kaartje...
Hobbelig ? veel turbulentie ?quote:
Yeah. Veel tegenwind, dat was ook jammer. Maar we hebben het overleefd ;-)quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Net gekroond tot koningin vaan heet Singles topic
Wow, nu heb ik al 2 topicreeksen
BT taz bomquote:
ow en denk je dat ik dan in aanmerking kom voor queen mum?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef Ang3l het volgende:Net gekroond tot koningin vaan heet Singles topic
Wow, nu heb ik al 2 topicreeksen
Boa Tarde! Tudo fixe?quote:
Och wat was ik verliefd op Michiel toen ie nog in goudkust zatquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:07 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
gaylord
En wat zijn Nick en Simon eigenlijk heel erg lame... Nick minder dan Simon
Si Optimo tu ?quote:
sím , mesmo aqui, tenha um dia calmo e não fizeram na de especialquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
sím , mesmo aqui, tenha um dia calmo e não fizeram na de especial
quote:
Hij schrijft hetzelfde hier, heb een kalme dag en niks speciaals gedaanquote:
ellowquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:39 schreef mike_hunt het volgende:
Aan de dagcijfers doen ze ook niet meer.![]()
![]()
Nu moet je een nieuw doel in je leven zoekquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:39 schreef mike_hunt het volgende:
Aan de dagcijfers doen ze ook niet meer.![]()
![]()
Hola, qué tal?quote:
ik vind beetje turbulentie eik wel leukquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Veel tegenwind, dat was ook jammer. Maar we hebben het overleefd ;-)
ja, een nieuwe baan. Maar ik heb nu nergens zin in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu moet je een nieuw doel in je leven zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |