Nou ik vind die Jeroen nog steeds erger,die kan alleen maar opdrachten verzieken .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar ligt er waarschijnlijk als eerstvolgende eruit.
Na een dag vol stom gedrag, die hem dan in de buitenwereld weer opbreekt.
Hij heb een durp achter zichquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Kinga het volgende:
GVD. Alweer iets voor ONZICHTBARE Pim.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
eigenlijk vind ik dat marielin ook dat moet krijgen
Calimerootje wil gewoon leukjes overkomen op de streamertjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Marrije het volgende:
Waarom geeft Eline haar doucheminuten aan Peter? Groepsgevoel?
Wat een onzin zeg. Ze zegt 'want jij hebt net je haar eraf gehaald'.
En wat krijgt de groep daarvoor? NIKS
Zeer slim Danny en Huub zal je daar niet op antwoorden of hij wil het laatste woord weer zo als normaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ik wel van plan een dag, maar ik hoorde iets over contracten en daar doe ik niet aan.
Is wel een moetje, imo. Ze is echt kapotquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:07 schreef rene90 het volgende:
Marielin verdient wel meer inderdaad.
mwoa, ik moet daar gewoon ff met bram over bellen. komt vast wel in orde.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Zeer slim Danny en Huub zal je daar niet op antwoorden of hij wil het laatste woord weer zo als normaal
eenschquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef Maanvis het volgende:
Noot aan Huub en Dementor, voor de volgende keer moet je de optie 'geen biefstukje' aan de poll toevoegen.
Je kunt de bunker het beste zien als een spel waarbij jullie de regels bepalen maar waarbij wij het spel spelen. Als scheidsrechter moet je niet teveel het spel sturen.
Het kostte hem ook de minste moeite, maar vooral om zijn 'niet zeuren' instelling gun ik het hem welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef NrTH het volgende:
Pim heeft die hele opdracht met dat opdrukken en fietsen bijna alleen gedaan, daar verdient hij dit wel voor imo.
Mooi niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
En voor Eline ook een biefstukje, die heeft het ook goed gedaan met de bruine bonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |