Die had ik al gepost hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijstje wie is makkelijk zou nu toch wel van pas komen.
Volgens mij is deze verkeerd geindexeerd danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Godtje het volgende:
Results 1 - 10 of about 48,900 for gezelig
Results 1 - 10 of about 6,980,000 for gezellig
wijsneusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Godtje het volgende:
Results 1 - 10 of about 48,900 for gezelig
Results 1 - 10 of about 6,980,000 for gezellig
Ja Rip post dat lijstje dan nog eens een keer.quote:
Nou, vertel, waar begon ik met duwen? Ik vroeg het me gewoon af, deze en de vorige reactie van je zeggen dan ook meer over jou(w aannames) dan mij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je niet tegen een stootje kunt, moet je ook niet beginnen met duwen.
Mannen: dawg, bels, ado, Den_haag. Reservesletje: zbbroxquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dames en heren. Of het klopt moeten ze zelf maar even bevestigen.
het riekt hier naar jaloeziequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen: dawg, bels, ado, Den_haag. Reservesletje: zbbrox
Vrouwen: JB, MLI, Duimelot en Nouk. Vergeten: Kluts
Je hebt ze in allerlei vormen en maten he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je dat al lesbisch eruit vind zien..
Ja ik ken hetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef ArTiC het volgende:
Sedan: Ik stop er helemaal mee, genoeg geld in een bodemloze put gegooid![]()
heb wel een nieuwe FK (1.8 i-VTEC) als nieuw leasebakje uitgezocht
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt ze in allerlei vormen en maten he.
op wat jaloezie en gebitch na gaat het hier primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
*spiekt*
Zeg.
Als jullie nou eens met z'n allen achter de computer vandaan kwamen, en eens naar búiten gingen, hmm? Dan zouden de fok!servers het eens wat minder zwaar hebben, zou er ook eens een ánder topic boven aan de lijst staan, en wie weet kom je ook nog wel een reden tegen om hier in het geheel niet meer te hoeven uithangen
Zegt degene die ook maar gewoon een beetje binnen achter z'n schermpje zit te koekeloeren
Verder alles wel hierzo?
Dat was geen duwen hoor, gewoon een opmerking. Voor de rest mag je suggeren wat je wilt, om maar eens een uitspraak van jou aan te halen, je kent me niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
*hier* . Maar geeft niet hoor, ik weet waar de rancune vandaan komt.
Mijn hemelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lesbisch maar dik in orde!
Jamaar ik wacht op de toeterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Als jullie nou eens met z'n allen achter de computer vandaan kwamen, en eens naar búiten gingen, hmm?
Waar gaat dit over als ik zo bruut mag zijn het te vragen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen: dawg, bels, ado, Den_haag. Reservesletje: zbbrox
Vrouwen: JB, MLI, Duimelot en Nouk. Vergeten: Kluts
Tegenwoordig wat minder. In Mean Girls vond ik haar zo mooi. Ik zou ter plekke op mannen afknappen en voor eeuwig van haar houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lesbisch maar dik in orde!
Wie er makkelijk isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Waar gaat dit over als ik zo bruut mag zijn het te vragen?
Je wilde even meeliften. Dat mislukte....en nu is het gewoon een opmerking. Jammer dit, ik had meer met die diepgewortelde gevoelens jegens mij gedaan als ik jou was. Dit is je kans!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef dawg het volgende:
Dat was geen duwen hoor, gewoon een opmerking.
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegenwoordig wat minder. In Mean Girls vond ik haar zo mooi. Ik zou ter plekke op mannen afknappen en voor eeuwig van haar houden.
Diepgewortelde gevoelens jegens jou? Zoals ik al zei, je kent me niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wilde even meeliften. Dat mislukte....en nu is het gewoon een opmerking. Jammer dit, ik had meer met die diepgewortelde gevoelens jegens mij gedaan als ik jou was. Dit is je kans!
het idee wat ik krijg is dat je het niet kan hebben dat zij al veel dates hebben gehad....ze dus daarom sletjes noemt terwijl je eigenlijk wil dat jij 1 van hun wasquote:
Ze is lelijk geworden.quote:
Geloof er niks van. Waarom sta ik dan niet op de eerste plaats?quote:
mean girls is een geweldige (tiener)filmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegenwoordig wat minder. In Mean Girls vond ik haar zo mooi. Ik zou ter plekke op mannen afknappen en voor eeuwig van haar houden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het idee wat ik krijg is dat je het niet kan hebben dat zij al veel dates hebben gehad....ze dus daarom sletjes noemt terwijl je eigenlijk wil dat jij 1 van hun was
het feit dat het je zo dwars zit allemaal en je giegeltje er niet over kan houden hier zegt toch genoeg.. kom op zeg
Wie is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is lelijk geworden.![]()
En trouwens, ik hou van mannen. Die zijn ietsje toffer. Hebben iets meer te bieden.
ikreaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wilde even meeliften. Dat mislukte....en nu is het gewoon een opmerking. Jammer dit, ik had meer met die diepgewortelde gevoelens jegens mij gedaan als ik jou was. Dit is je kans!
waarom zet je jezelf dan niet in het sletjes lijstjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:22 schreef Ripley het volgende:
[..]nou nee. Ik heb niet te klagen over het aanbod
beter dan zo'n zeurend sagerijnig jaloers mens zijn dat overal moeilijk om doet danquote:
Slet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:22 schreef Ripley het volgende:
nou nee. Ik heb niet te klagen over het aanbod
Omdat ik een zwak voor je heb. Uiteraardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Waarom sta ik dan niet op de eerste plaats?
Lindsay Lohan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk?![]()
Dat zeg je nu. Straks als je een vrouw gehad hebt wil je nooit meer iets anders.
sommige doen gewoon wat ze willen... andere zitten te zeiken dat andere het doen en zij niet terwijl ze het wel willenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beter dan zo'n zeurend sagerijnig jaloers mens zijn dat overal moeilijk om doet dan
ik ben makkelijk(ging toch over in de omgang enzo he!?
)
Omdat ik meestal niet op het aanbod in ga.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom zet je jezelf dan niet in het sletjes lijstje
Oh zij. Ja daar is zij inderdaad erg mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lindsay Lohan.In 2004 was ze echt schitterend, mooie rode haren enzo.
Ik zal niet zeggen dat ik nooit met een vrouw eens wat wil proberen (dat kan je heel ruim interpreteren) maar ik kan me niet voorstellen dat ik echt nooit meer een man zou willen.
ik bedoelde niet speciaal ripley hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sommige doen gewoon wat ze willen... andere zitten te zeiken dat andere het doen en zij niet terwijl ze het wel willen(idd over de omgang
)
Ik MOET blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
mannen hebben nu eenmaal wat met barbiepopjes enzo toch!?
nou ja zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:25 schreef Kreator het volgende:
Ik moest bijna lachen, Houtbrox..
Anyway. Tot de volgende 'rel'. ;w.
Okay i'm sold. Sry snuit. Sry ang3l.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik een zwak voor je heb. Uiteraard
absoluut niet, was als compliment bedoeld, je kan veel over ripley zeggen maar lelijk ofzo is ze nietquote:
Ik heb nog nooit gedate met een man van Singlesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoelde niet speciaal ripley hoor
denk dat zij gewoon veel discreter met de dingen omgaat en hier niet alles verteld
geloof best dat ze genoeg aandacht krijgt, mannen hebben nu eenmaal wat met barbiepopjes enzo toch!?
Sletquote:
Kennen wij elkaar of is dit een ego-streel-poging?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:27 schreef Duimelot het volgende:
nou ja zeg
doe ik mijn 'ik weiger in singles te posten' actie stop zetten omdat jij er bent, ga je weer
heb es vluchtig ooit s je fobo bekeken en toen had ik die associatie vandaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedate met een man van Singles
Ik denk dat barbie beledigd zou zijn door deze vergelijking
neuh heb geen idee wie je bentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar of is dit een ego-streel-poging?
Hij is inderdaad een tofe gozer.quote:
Ah, dat kanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb es vluchtig ooit s je fobo bekeken en toen had ik die associatie vandaar
je kan ook makkelijk zijn door de mannen ergens anders vandaan te halen
*snuitje een knuffel geeft*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kloothommel! mijn hart! kapot! aan gruzelementen! (wat een leuk woord eigenlijk)
tijn denkt, ik grijp mn kans en lijm de gebroken stukjes aan elkaar en palm snuit snel zelf inquote:
* zbbrox pakt gruzelementen op en verkoopt ze als snuisterijenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kloothommel! mijn hart! kapot! aan gruzelementen! (wat een leuk woord eigenlijk)
Sstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijn denkt, ik grijp mn kans en lijm de gebroken stukjes aan elkaar en palm snuit snel zelf in
Met de beste lijm die er bestaat. WROAH!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tijn denkt, ik grijp mn kans en lijm de gebroken stukjes aan elkaar en palm snuit snel zelf in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:27 schreef Duimelot het volgende:
mijn 'ik weiger in singles te posten' actie
Bij nader inzien, nu hoef ik Ang3l natuurlijk ook niet te delen met jouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox pakt gruzelementen op en verkoopt ze als snuisterijen
over leuke woorden gesproken
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Met de beste lijm die er bestaat. WROAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet ripley voor een keer gelijk geven
quote:
Volgens mij zijn ze net weer wegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat valt jou dan weer op
maar zodra de zeikerds komen ben ik er vandoor
wat er allemaal wel niet gebeurd als je er even niet bentquote:
Leer er maar mee te leven, liefjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stil nou! Ik deed zo m'n best om niet op te vallen op de meet.All fer nothing!
* Cuegirllie begint met zeiken ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat valt jou dan weer op
maar zodra de zeikerds komen ben ik er vandoor
Gadver, kom jij ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef zbbrox het volgende:
Stil nou! Ik deed zo m'n best om niet op te vallen op de meet.All fer nothing!
Wat heb ik gedaan om dat te mogen verdienen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op de een of andere gekke manier kan ik t van jou dan weer hebben
lekker met z'n alle zeiken zaterdag? (mocht ik er zijn... doe echt mijn best om me goed te voelen!)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op de een of andere gekke manier kan ik t van jou dan weer hebben
Wanneer accepteer je nu eens dat je lief bent.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan om dat te mogen verdienen?
Cue? Niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer accepteer je nu eens dat je lief bent.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer accepteer je nu eens dat je lief bent.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De dag dat Cue iets van mij aanneemt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg jij het dan eens, misschien accepteert ze het dan.
Dan blijven we maar herhalen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Mex is online en hij mag vandaag naar huis
Da's ineens plots en zo!
jij bent gewoonquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
neuh ik ga niks zeiken ik ga lol hebben als jij komt helemaal jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lekker met z'n alle zeiken zaterdag? (mocht ik er zijn... doe echt mijn best om me goed te voelen!)
laat mij dromenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Damn, het wordt 1 groot yoghurt ballet als het aan jou ligt!
dat heeft geen invloed op mij hoorquote:
Jammer dat ik niet kan, ik ben zo populair nuquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh ik ga niks zeiken ik ga lol hebben als jij komt helemaal jaaaaaaaaaa
kom jij ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
kom jij ook?
Ik zal er zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja jammer, vrees dat dan je hele image als bitch eerste klas naar de klote is je kan beter wegblijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet kan, ik ben zo populair nu
wanhopige single vrouwen ?quote:
Vind je dat echt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja jammer, vrees dat dan je hele image als bitch eerste klas naar de klote is je kan beter wegblijven
wat ben ik maar van de complimenten vandaag he gheghequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Ik vlieg pas zaterdagnacht terug naar nederland helaas
Dat las ik jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wilde in mijn stijl van KOMEN blijven
Moeten we allemaal naar Lit luisteren dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gelezen. Begrijp het niet hoor, totaal niet.
Jammer, jou zou ik wel een keer willen zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
en zondag haal ik je op van het vliegveld...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Nee, natuurlijk niet iedereen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moeten we allemaal naar Lit luisteren dan?
Je begrijpt toch wel dat ik jou daar niet mee bedoelde... toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet iedereen.hallo.
Volgende keer ben ik van de partij natuurlijk. Jaloers kipje dat ik benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, jou zou ik wel een keer willen zien natuurlijk.
uhh nee, ik volg je nu helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat ik jou daar niet mee bedoelde... toch?
en het is nog wel zo rustigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
uhh nee, ik volg je nu helemaal niet meer.![]()
Is ook niet handig tv kijken en dit proberen te volgen.
Misschien ben ik er dan niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik van de partij natuurlijk. Jaloers kipje dat ik ben
Hoiquote:
geldquote:
Wat niet is kan nog komen.quote:
Dat vind ik nu ook, Ripquote:
Jup dat zou kunnen.quote:
Waar is je kerstmuts?quote:
Dan noem je het anders.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup dat zou kunnen.
Maar als ik 1 op 1 ga daten met een vent heb ik mot
Jaquote:
Niet!quote:
Als ik neuk met een andere vent dan word ik gedumpt.. In een greppelquote:
Hey pienus / penusquote:
Hoi schoonheidquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik neuk met een andere vent dan word ik gedumpt.. In een greppel![]()
Bedoel je dat?
Nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben op mijn koptelefoon *zucht* Want dat ben ik *zucht*
Succes morgenquote:
Een goede koptelefoon is goud waardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat ik verliefd ben op mijn koptelefoon *zucht* Want dat ben ik *zucht*
Pics or it did not happen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Goedenavond! Ik ben weer terug van de kapper, dus ik ben weer helemaal hip
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Zo erg is hij niet.. Wel zal hij erg teleurgesteld in me zijn.quote:
Ik ben zo verliefd op mijn nieuwe meisjes koptelefoonquote:
Ze komt, volgens de agenda, pas donderdag weerquote:
Het woord hipquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruikte eerst de dopjes van mijn iPod overal voor.. Alleen luister ik best vaak muziek met oordopjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een goede koptelefoon is goud waard.
Iets wat je de gemiddelde "ik kreeg toch dopjes bij mijn iPod"-figuur niet uit kan leggen...
Die tyfus dingen gaan ÁLTIJD kapotquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een goede koptelefoon is goud waard.
Iets wat je de gemiddelde "ik kreeg toch dopjes bij mijn iPod"-figuur niet uit kan leggen...
quote:
Hoi! & foto's zijn stomquote:
Begrijpenlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo erg is hij niet.. Wel zal hij erg teleurgesteld in me zijn.
Pics or it did not happenquote:Ik ben zo verliefd op mijn nieuwe meisjes koptelefoon
Ze is zo cute.. Zo roze.. Zo leuk.. En zulk mooi geluid.. Ik hou van dr
google doet wonderen Tijntjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijpenlijk.![]()
[..]
[..]
Pics or it did not happen
Maar ik heb het gedaan vandaagquote:
Jammer. Wanneer ga je haar dan wel zien?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze komt, volgens de agenda, pas donderdag weer
quote:
Oke dan nietquote:
Ik wil je wel opwarmen.quote:
Gevlogen?quote:
Ow ja, dat hoorde ik! ben je een beetje bijgekomen?quote:
quote:
Er zit een kat op je linker tetquote:
quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Ze is ook zo lief, Ripquote:
Op beide ben ik erg gekquote:
Heb je daar een excuus voor nodig dawgquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef dawg het volgende:
Een goed excuus om naar je tieten te kijken, die poes, Tally.
*warmt pientje op* Door haar een massage te geven.quote:
Massage zou ook wel fijn zijn jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
*warmt pientje op* Door haar een massage te geven.
Vertel?quote:
Ja een goede massage is altijd fijn.quote:
What happend?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar blikschade gelukkig
Ik heb iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar blikschade gelukkig
Vrouw achter het stuurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik
Wat heb je gedaan?
HAHAHAHA. Ik moet lachen hoor!quote:
Als ze wat had was ik hier niet geweest en was ik haar aan het verzorgenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur![]()
Maar je hebt zelf niks mag ik hopen ?!?!
Jij scoort punten hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur![]()
Maar je hebt zelf niks mag ik hopen ?!?!
Oeps...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb geprobeerd bomen te ontwijken met een stam van 1 m dik. Met als resultaat dat ik dwars door een heg tegen een boerderij beland ben.
Bezoek nu.. tot straks
Wow heftig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb geprobeerd bomen te ontwijken met een stam van 1 m dik. Met als resultaat dat ik dwars door een heg tegen een boerderij beland ben.
Bezoek nu.. tot straks
Goed bezig hoor...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
Bezoek nu.. tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goed bezig hoor...
En dat over vrouwen achter het stuur was een grapje, ik heb zelf ook 1x iemand aangereden...
Njah, die andere nam de bocht te krap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Goed bezig hoor...
En dat over vrouwen achter het stuur was een grapje, ik heb zelf ook 1x iemand aangereden...
Je punt is duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
[..]
Goed bezig hoor...
Ik denk dat ik hier heel wijzelijk niks op zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Goed ideequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier heel wijzelijk niks op zeg
Doosquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
Bezoek nu.. tot straks
En dat zal vást ook zo zijn geweest omdat er een vrouw achter het stuur van die 5 zat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik zal kijken of ik daar nog foto's van heb
Die deur van die Renault 5 lag er half uit, en bij de Fabia waar ik in reed was alleen de kentekenplaat los
Dat was dezelfde...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat zal vást ook zo zijn geweest omdat er een vrouw achter het stuur van die 5 zat?
In de wereld van KF wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat zal vást ook zo zijn geweest omdat er een vrouw achter het stuur van die 5 zat?
Hier lul jij, je niet meer uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was dezelfde...
Heb maar 1 aanrijding gehad
Maar dat van die bocht had ook een man kunnen gebeuren, dat van Dreamer had ook net zo snel een man kunnen gebeuren
I knowquote:
Het ging mij er om dat het vást aan die vrouw lag dat haar auto meer in elkaar zat dan de jouwequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was dezelfde...
Heb maar 1 aanrijding gehad
Maar dat van die bocht had ook een man kunnen gebeuren, dat van Dreamer had ook net zo snel een man kunnen gebeuren
Dat jij een lekkere reet hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potver, krijg ik net gewoon te horen dat ik een lekkere salsa reet heb.. wat zou ze daarmee bedoelen?
Een bolle kont!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Potver, krijg ik net gewoon te horen dat ik een lekkere salsa reet heb.. wat zou ze daarmee bedoelen?
Say the time, name the place.quote:
Hoi Leannequote:
Die komen ook weer bij elkaar dacht ikquote:
The horrorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die komen ook weer bij elkaar dacht ik
Ik vind het zo tof dat wij samen op één lijstje staanquote:
Als zusjes toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo tof dat wij samen op één lijstje staan
Wat voor billen heb jij?quote:
Geilquote:
Volgens JB ja, maar ik heb nog weinig bewijsmateriaal gehoordquote:
Gelukkig geloof jij alleen mensen als er bewijsmateriaal isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens JB ja, maar ik heb nog weinig bewijsmateriaal gehoord
Met wie heb jij dan gedate trouwens, auto?
Alleen gezien?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig geloof jij alleen mensen als er bewijsmateriaal is
Ik noem het geen daten, maar ik heb wel een aantal mensen gezien
Tof hè!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het zo tof dat wij samen op één lijstje staan
Ik was natuurlijk sletje aan het spelenquote:
Over het algemeen gesproken luister ik pas als er meerdere bronnen zijn jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig geloof jij alleen mensen als er bewijsmateriaal is
Ik noem het geen daten, maar ik heb wel een aantal mensen gezien
Nee.quote:
Jaaaa!quote:
Kijk, daaromquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Over het algemeen gesproken luister ik pas als er meerdere bronnen zijn ja
Pm eens wie dan! En wie raad je aan?
Ja er schijnen lijstjes in de omloop te zijn.quote:
Wat dan nog meer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jaaaa!
[..]
Kijk, daaromHahaha.
Ooo maar die ene die jij misschien denkt, heb ik niet gezien!
Wie PMt mij evenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja er schijnen lijstjes in de omloop te zijn.
Mooie billenquote:
Ben je nieuwsgierig?quote:
Oeh, meer dan gezien? Vertel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jaaaa!
[..]
Kijk, daaromHahaha.
Ooo maar die ene die jij misschien denkt, heb ik niet gezien!
Ja stuur ze dan ook naar mij.quote:
Nee, maar ik wel graag alles.quote:
Waarom?quote:
Ik ookquote:
quote:
*duwt ripley aan de kant*quote:
Nondeju, ik dacht dat je het nooit vroeg... eerst moeten mijn billen hier geplaatst worden en dan wil je pas daten?!quote:
Het is wel een overtuigend argument iigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nondeju, ik dacht dat je het nooit vroeg... eerst moeten mijn billen hier geplaatst worden en dan wil je pas daten?!
quote:
Ja inderdaad.quote:
some girls have all the luckquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt ze live gezien en erin geknepen
niet Te hard knijpen danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
je moet ze eigenlijk voelen, dat is helemaal hemels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |