Die had ik al gepost hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijstje wie is makkelijk zou nu toch wel van pas komen.
Volgens mij is deze verkeerd geindexeerd danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Godtje het volgende:
Results 1 - 10 of about 48,900 for gezelig
Results 1 - 10 of about 6,980,000 for gezellig
wijsneusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Godtje het volgende:
Results 1 - 10 of about 48,900 for gezelig
Results 1 - 10 of about 6,980,000 for gezellig
Ja Rip post dat lijstje dan nog eens een keer.quote:
Nou, vertel, waar begon ik met duwen? Ik vroeg het me gewoon af, deze en de vorige reactie van je zeggen dan ook meer over jou(w aannames) dan mij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je niet tegen een stootje kunt, moet je ook niet beginnen met duwen.
Mannen: dawg, bels, ado, Den_haag. Reservesletje: zbbroxquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dames en heren. Of het klopt moeten ze zelf maar even bevestigen.
het riekt hier naar jaloeziequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen: dawg, bels, ado, Den_haag. Reservesletje: zbbrox
Vrouwen: JB, MLI, Duimelot en Nouk. Vergeten: Kluts
Je hebt ze in allerlei vormen en maten he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je dat al lesbisch eruit vind zien..
Ja ik ken hetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef ArTiC het volgende:
Sedan: Ik stop er helemaal mee, genoeg geld in een bodemloze put gegooid![]()
heb wel een nieuwe FK (1.8 i-VTEC) als nieuw leasebakje uitgezocht
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt ze in allerlei vormen en maten he.
op wat jaloezie en gebitch na gaat het hier primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
*spiekt*
Zeg.
Als jullie nou eens met z'n allen achter de computer vandaan kwamen, en eens naar búiten gingen, hmm? Dan zouden de fok!servers het eens wat minder zwaar hebben, zou er ook eens een ánder topic boven aan de lijst staan, en wie weet kom je ook nog wel een reden tegen om hier in het geheel niet meer te hoeven uithangen
Zegt degene die ook maar gewoon een beetje binnen achter z'n schermpje zit te koekeloeren
Verder alles wel hierzo?
Dat was geen duwen hoor, gewoon een opmerking. Voor de rest mag je suggeren wat je wilt, om maar eens een uitspraak van jou aan te halen, je kent me niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
*hier* . Maar geeft niet hoor, ik weet waar de rancune vandaan komt.
Mijn hemelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lesbisch maar dik in orde!
Jamaar ik wacht op de toeterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Als jullie nou eens met z'n allen achter de computer vandaan kwamen, en eens naar búiten gingen, hmm?
Waar gaat dit over als ik zo bruut mag zijn het te vragen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen: dawg, bels, ado, Den_haag. Reservesletje: zbbrox
Vrouwen: JB, MLI, Duimelot en Nouk. Vergeten: Kluts
Tegenwoordig wat minder. In Mean Girls vond ik haar zo mooi. Ik zou ter plekke op mannen afknappen en voor eeuwig van haar houden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lesbisch maar dik in orde!
Wie er makkelijk isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Waar gaat dit over als ik zo bruut mag zijn het te vragen?
Je wilde even meeliften. Dat mislukte....en nu is het gewoon een opmerking. Jammer dit, ik had meer met die diepgewortelde gevoelens jegens mij gedaan als ik jou was. Dit is je kans!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:16 schreef dawg het volgende:
Dat was geen duwen hoor, gewoon een opmerking.
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegenwoordig wat minder. In Mean Girls vond ik haar zo mooi. Ik zou ter plekke op mannen afknappen en voor eeuwig van haar houden.
Diepgewortelde gevoelens jegens jou? Zoals ik al zei, je kent me niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wilde even meeliften. Dat mislukte....en nu is het gewoon een opmerking. Jammer dit, ik had meer met die diepgewortelde gevoelens jegens mij gedaan als ik jou was. Dit is je kans!
het idee wat ik krijg is dat je het niet kan hebben dat zij al veel dates hebben gehad....ze dus daarom sletjes noemt terwijl je eigenlijk wil dat jij 1 van hun wasquote:
Ze is lelijk geworden.quote:
Geloof er niks van. Waarom sta ik dan niet op de eerste plaats?quote:
mean girls is een geweldige (tiener)filmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegenwoordig wat minder. In Mean Girls vond ik haar zo mooi. Ik zou ter plekke op mannen afknappen en voor eeuwig van haar houden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het idee wat ik krijg is dat je het niet kan hebben dat zij al veel dates hebben gehad....ze dus daarom sletjes noemt terwijl je eigenlijk wil dat jij 1 van hun was
het feit dat het je zo dwars zit allemaal en je giegeltje er niet over kan houden hier zegt toch genoeg.. kom op zeg
Wie is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is lelijk geworden.![]()
En trouwens, ik hou van mannen. Die zijn ietsje toffer. Hebben iets meer te bieden.
ikreaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wilde even meeliften. Dat mislukte....en nu is het gewoon een opmerking. Jammer dit, ik had meer met die diepgewortelde gevoelens jegens mij gedaan als ik jou was. Dit is je kans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |