Kut... Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
klacht: ik kan niet ontkennen dat het best een goeie plaat is.
Rebecca-Loosquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Bunker het volgende:
Kans-loos
Misschien heeft ze wel een hele mooie kut.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef Roma-Totti het volgende:
Stomme kut.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef hermanberghuis het volgende:
Outta Here is de Alarmschijf van deze week!
Tjsa, dat is altijd een hele goedkope manier om iemand de grond in te trappen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef lesley het volgende:
god heej hoezo autotune , sowieso vind ik het maar een arogant overkomend geval.
quote:
quote:danielvickers95 (1 hour ago)
u got a good pair of tits there
Wat heeft Fritzl jou ooit aangedaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Hmm. Moeilijke keuze. Al het ongeluk in deze wereld. Denters of Fritzl.
Waaromquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef Remzz het volgende:
Esmee Denters, als ik toch iemand al het ongeluk in de deze wereld gun
Dit dus. Gewoon dezelfde muziek als elk ander zangeresje tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Sure, ze kan mooi zingen. Maar is ze uniek? Heeft ze een eigen sound?
Vind ik niet.
Jij vraagt om een snoeiharde trap voor je ballen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
klacht: ik kan niet ontkennen dat het best een goeie plaat is.
Bovendien schijt ik ook op stervelingen die via Youtube, Idols o.i.d. ontdekt worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft echt zo'n 'gemaakte' stem ala Britney.
Lang leve de voco.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon dezelfde muziek als elk ander zangeresje tegenwoordig.
Der stem is ook lekker vervormd
Jaloers op Esmee enz.?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien schijt ik ook op stervelingen die via Youtube, Idols o.i.d. ontdekt worden.
Esmee Denters zou de wereld een plezier doen door kersen te plukken, voor de rest van haar leven.
Wel goed gezongen hoor! ze kan het ook wel alleen die alarmplaat is gewoon commerciële baggert.quote:
En daar zal de rest van der toekomstige repertoire ook wel uit bestaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef stamppot het volgende:
[..]
Wel goed gezongen hoor! ze kan het ook wel alleen die alarmplaat is gewoon commerciële baggert.
Is Top 40 muziek in het algemeen gewoon commercieel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef stamppot het volgende:
[..]
Wel goed gezongen hoor! ze kan het ook wel alleen die alarmplaat is gewoon commerciële baggert.
Ja, en bagger bovendien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Is Top 40 muziek in het algemeen gewoon commercieel?
Kunnen we geen inzamelingsactie houden t.a.v. een mogelijke operatie aan de stembanden van Esmée Denters?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
En daar zal de rest van der toekomstige repertoire ook wel uit bestaan
Ja, maar op de een of andere manier zijn al die deuntjes het zelfde man, tis allemaal bagger wat zo uit de computer komt rollen. in de top 40 zijn ook nog wel artiesten die wel echt muziek schrijven alleen dat zie je steeds minder.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Is Top 40 muziek in het algemeen gewoon commercieel?
Ik vind eerlijk gezegd dat ze in der jewtoep video'tjes soms nog best goed zingtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen we geen inzamelingsactie houden t.a.v. een mogelijke operatie aan de stembanden van Esmée Denters?
Ik denk eerder de tieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat ze in der jewtoep video'tjes soms nog best goed zingtof misschien komt dat door de tieten
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij vraagt om een snoeiharde trap voor je ballen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |