Kut... Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
klacht: ik kan niet ontkennen dat het best een goeie plaat is.
Rebecca-Loosquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Bunker het volgende:
Kans-loos
Misschien heeft ze wel een hele mooie kut.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef Roma-Totti het volgende:
Stomme kut.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef hermanberghuis het volgende:
Outta Here is de Alarmschijf van deze week!
Tjsa, dat is altijd een hele goedkope manier om iemand de grond in te trappen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef lesley het volgende:
god heej hoezo autotune , sowieso vind ik het maar een arogant overkomend geval.
quote:
quote:danielvickers95 (1 hour ago)
u got a good pair of tits there
Wat heeft Fritzl jou ooit aangedaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Hmm. Moeilijke keuze. Al het ongeluk in deze wereld. Denters of Fritzl.
Waaromquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef Remzz het volgende:
Esmee Denters, als ik toch iemand al het ongeluk in de deze wereld gun
Dit dus. Gewoon dezelfde muziek als elk ander zangeresje tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Sure, ze kan mooi zingen. Maar is ze uniek? Heeft ze een eigen sound?
Vind ik niet.
Jij vraagt om een snoeiharde trap voor je ballen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
klacht: ik kan niet ontkennen dat het best een goeie plaat is.
Bovendien schijt ik ook op stervelingen die via Youtube, Idols o.i.d. ontdekt worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ze heeft echt zo'n 'gemaakte' stem ala Britney.
Lang leve de voco.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon dezelfde muziek als elk ander zangeresje tegenwoordig.
Der stem is ook lekker vervormd
Jaloers op Esmee enz.?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien schijt ik ook op stervelingen die via Youtube, Idols o.i.d. ontdekt worden.
Esmee Denters zou de wereld een plezier doen door kersen te plukken, voor de rest van haar leven.
Wel goed gezongen hoor! ze kan het ook wel alleen die alarmplaat is gewoon commerciële baggert.quote:
En daar zal de rest van der toekomstige repertoire ook wel uit bestaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef stamppot het volgende:
[..]
Wel goed gezongen hoor! ze kan het ook wel alleen die alarmplaat is gewoon commerciële baggert.
Is Top 40 muziek in het algemeen gewoon commercieel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef stamppot het volgende:
[..]
Wel goed gezongen hoor! ze kan het ook wel alleen die alarmplaat is gewoon commerciële baggert.
Ja, en bagger bovendien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Is Top 40 muziek in het algemeen gewoon commercieel?
Kunnen we geen inzamelingsactie houden t.a.v. een mogelijke operatie aan de stembanden van Esmée Denters?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
En daar zal de rest van der toekomstige repertoire ook wel uit bestaan
Ja, maar op de een of andere manier zijn al die deuntjes het zelfde man, tis allemaal bagger wat zo uit de computer komt rollen. in de top 40 zijn ook nog wel artiesten die wel echt muziek schrijven alleen dat zie je steeds minder.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Is Top 40 muziek in het algemeen gewoon commercieel?
Ik vind eerlijk gezegd dat ze in der jewtoep video'tjes soms nog best goed zingtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kunnen we geen inzamelingsactie houden t.a.v. een mogelijke operatie aan de stembanden van Esmée Denters?
Ik denk eerder de tieten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat ze in der jewtoep video'tjes soms nog best goed zingtof misschien komt dat door de tieten
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij vraagt om een snoeiharde trap voor je ballen...
ja dat ben ik. Ik probeer hier op fok wat minder nadruk op te leggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:25 schreef MallePias het volgende:
[..]
Ben jij Herman Berghuis van: http://hermanberghuis.hyves.nl/ ?
Foto met tijdstempel of het is niet waar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
ja dat ben ik. Ik probeer hier op fok wat minder nadruk op te leggen.
en anders schopje --> onzquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Foto met tijdstempel of het is niet waar.
Tieten of ga de neuk wegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Foto met tijdstempel of het is niet waar.
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Malebolgia het volgende:
Een meisje volgt haar droom door te doen waar ze goed in is, en nu is ze opeens arrogant en verdient ze alle pijn in de wereld.
Wat zijn Nederlanders toch een sad stelletje jankballen
Ga daar maar van uit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
over 2 weken vindt iedereen het wel een goed nummer
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:51 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
over 2 weken vindt iedereen elke pauper het wel een goed nummer
Vind jij meer Nederlandse zangeressen irritant?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef DjinN het volgende:
op mij komt ze altijd zo ontzettend nep en gemaakt over... ze kan onwijs mooi zingen, maar zijzelf ? nee...ik vind dr maar irritant..
Ik vind Anouk bijv. meer een eigen sound hebben. Maarja, dat blijkt wel een ontzettend arrogante bitch te zijn, maar daar kan ik best naar luisteren. Maar niet naar Esmee, waarom weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Vind jij meer Nederlandse zangeressen irritant?
ja, Anouk bijvoorbeeld vind ik een steengoede zangeres, maar voor de rest komt ze op mij totaal ongeinteresseerd en koppig moeilijk over. Zoals RickoKun zegt : een arrogante bitch.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Vind jij meer Nederlandse zangeressen irritant?
Maar die missie is al bij voorbaat mislukt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
ja dat ben ik. Ik probeer hier op fok wat minder nadruk op te leggen.
Dat werkt niet echt nee als je username hermanberghuis isquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar die missie is al bij voorbaat mislukt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tjsa, dat is altijd een hele goedkope manier om iemand de grond in te trappen.
Ik ken haar niet, behalve van haar zang.
En dat doet ze goed.
Misschien zou ze het prima met je kunnen vinden?
Bij mij niet. Ik zou dit meteen associëren met maffiapraktijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Equites het volgende:
Jammer dat ze zo'n mooie stem verknalt door van die gerobocop-teriseerde muziek te gaan maken. Achja als je haar bankrekening ziet, verdwijnen dat soort gedachtes meteen gok ik.
Die typisch Nederlandse maaivelendmentaliteit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Doet een jonge Nederlandse het een keer okay, is het weer niet goed.
Een schot in de roos!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die typisch Nederlandse maaivelendmentaliteit.
Had Jack Spijkerman daar niet een nummer over gezongen: http://nl.wikipedia.org/wiki/One_Day_Flyquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:58 schreef fathank het volgende:
Ja leuk voor dr dat ze een plaat heeft gemaakt met Justin Timberlake maar voorlopig word ik er nog niet warm van. En omdat er mensen zijn die het wel goede muziek vinden mag ik geen kritiek hebben?
En dan heb ik het over het muzikale vlak, want dat stelt echt weinig voor. Als je zo'n producerteam achter je hebt staan kun je dr iedere willekeurige bimbo neerzetten die een beetje kan zingen en er leuk uitziet. Auto-tune en een stylist doen de rest. Nog even langs de marketingafdeling en er is weer een nieuw popsterretje geboren zonder eigen identiteit.
Ze kan wel misschien wel leuk zingen, maar in dat nummer hoor ik dat nou niet bepaald. Lang leve de auto-tune.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Esmee![]()
Is toch gewoon leuk: Ziet er leuk uit, kan leuk zingen en komt zo bij Timberlake en Oprah... Waarom zo op haar afgeven? Nederlanders zouden er wel trots op mogen zijn, vind ik.
Ik vind trouwens dat dat platenlabel van Timberlake niet bij haar past. Die hiphop/r&b-achtige nummers passen niet goed bij haar stem. Ze zou beter meer de luistermuziek- / ballads-achtige nummers kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |