Spoiler klopt. Las wel op imdb dat ze misschien een nieuw einde op zullen nemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heb je ook een bron... geloof het ook niet helemaal![]()
Zijn nou ep 23 en 24 een soort film? Dan klopt dit ook niet helemaal lijkt mij...
het is het einde he.. als er nu nog 2 seizoen ofzo gepland stonden, was ik wel gestoptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef ukga het volgende:
Die serie hangt van bullshit aan elkaar (en ja, toch kijk ik het)
spoilerfix.comquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heb je ook een bron... geloof het ook niet helemaal![]()
Zijn nou ep 23 en 24 een soort film? Dan klopt dit ook niet helemaal lijkt mij...
In de zomer verschijnt ie als film op dvd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja hoe zit dat nou met die film? Word het uitgegeven als film? Of écht als 2 losse afleveringen naast elkaar.
Dus eerst tot aflevering 22 .. en dan ergens in de zomer een film van 2 uur .. met een soort van afsluiting van elk karakter?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef Symer het volgende:
[..]
In de zomer verschijnt ie als film op dvd.
Vandaag in Amerika, morgen.....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:34 schreef RayMania het volgende:
Vandaag zou er toch een aflevering zijn? Kan niks vinden.
iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:05 schreef Asgard het volgende:
Linc die ook nog eens die geweer pakt, vingerafdrukken erop maakt en die wapen weer netjes terug legt.
Laat die aap maar doodgaan, niks mis meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:21 schreef RayMania het volgende:
Goede aflevering. Ben benieuwd wat Michael nu gaat doen.
Al weet je eigenlijk toch wel dat Sara en Lincoln het wel redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |