quote:
Dat is Bassie, van Bassie en Adriaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Soms word ik ook bang van clowns, maar dat komt vooral door deze clown:
[ afbeelding ]
Ik word al weer bang als ik er zo naar kijk.
quote:
Dan zo'n net afgeplamuurde bakkes maar dan nog wel een oud verrimpeld handje erbij. Heel slechte fotoshopper geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Soms word ik ook bang van clowns, maar dat komt vooral door deze clown:
[ afbeelding ]
Ik word al weer bang als ik er zo naar kijk.
Oh ja , die heb ik ook gezien, maar dat was true life , tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik zag ooit 'ns een aflevering op MTV van made, zij wou weet ik veel worden maar die ouders waren clowns, en ze had een emo (:')) vriendin die ook een clownfobie had.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn eerste KLB-topic waarin ik niet word afgevallen.
quote:Nederland, 1987
Een moeder is haar 4 jarige zoontje aan het omkleden als ze in het onderbroekje van het ventje bloedsporen ziet. De volgende dag vraagt de bezorgde moeder twee kleuterleidsters om opheldering. De kleuterleidsters moeten het antwoord schuldig blijven en ondervragen op hun beurt weer tientallen andere kinderen. Uit de verschillende verklaringen ontvouwt zich al gauw een sinister verhaal wat later te boek zal komen te staan als de affaire Oude Pekela, naar het gelijknamige dorp waar het allemaal begon. Twee als clowns verklede volwassen zouden diverse kinderen gelokt hebben om ze vervolgens te drogeren en eenmaal onder invloed werden de kinderen seksueel gemolesteerd. Als detail wisten de betrokken kinderen ook nog te vermelden dat de clowns foto's van de onzedelijke handelingen gemaakt zouden hebben. Het verhaal sloeg in als een bom en de media brachten het nieuws op alle voorpagina's. Een compleet leger aan sociologen, psychologen, pedagogen en aanverwante onderzoekers trok naar Oude Pekela om de kinderen zelf aan de tand te voelen.
En terwijl in de media en daarbuiten de geruchten steeds huiveringwekkender vormen aannamen, waarbij zelfs satanische sekten die baby's aan stukken sneden werden genoemd, vlogen de gogen en logen elkaar in de haren over de waarde van verdrongen traumatische herinneringen en de al dan niet subjectieve onderzoeksmethoden. Uiteindelijk kon justitie geen daders vatten en als bewijs moesten ze het doen met een handjevol halfbakken en tegenstrijdige verklaringen van de kinderen zelf. Feitelijk bleven er maar een twee details overeind staan; er waren als clowns verklede volwassen en die clowns probeerden kinderen te lokken. Al snel verschoof de aandacht van de clowns en de kinderen naar discussies over massahysterie, pedagogiek, de rol van de media en meer van dat soort zaken. De overheid stelde uiteindelijk een werkgroep aan om een definitief licht op de zaak te laten schijnen. Het licht bleef echter uit en het gekrakeel verstomde. Langzaam aan ging men weer over tot de (wan)orde van de dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |