dat werkte bij mij eerst altijd wel. Inmiddels niet meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze je remmen in je ontwikkeling voor je toekomst.
Neh geen iPhonequote:
Bij mij heeft het gewerkt met op kamers gaan, maar toen heb ik het ook goed bewezen, want de groei is niet te stoppen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:37 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat werkte bij mij eerst altijd wel. Inmiddels niet meer
Mijn pa had een programma geinstalleerd waarmee hij alles over het netwerk kon zien, ik ben toen enorm boos gewordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh dat scheelt wel. maar mijn ouders vragen altijd waar ik mee bezig ben, ook achter de comp, meelezen met msn enzo.
Hier ook, iedereen op mijn opleiding zit sowieso met een eigen laptop, dat ding moet altijd mee. (Communication & Multimedia Design).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:38 schreef Renesite het volgende:
Sochtends rond 7 uur gaat de mijne al aan, de laptop.
1. hij gaat mee naar school:
8:30 hoorcollege! aantekeningen maken erop.
9:30 werkgroep: ik tik de brieven uit, zoek dingen op internet.
12:30 werkcollege: huiswerk staat in een DOC dus laat het zo ff zien dat ik voorbereid benEn maak ondertussen aantekeningen.
2. hij gaat niet mee naar school: zie 3
3. 15:00 thuis. Eventjes relaxen en kijken of er toffe torrents zijn.
Na het eten
- Huiswerk
- DVDtje/Filmpje
- Beetje internetten
- Hanzemail (hogeschool) frequent checken.
--------
Ookwel: Had ik maar 1 middag dan werd ik gaek!
heeft er zich geen ontwikkeling plaatsgevonden dan ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:37 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat werkte bij mij eerst altijd wel. Inmiddels niet meer
jewel. alleen zit ik nu steeds ook veel achter msn. en dat vinden ze dan niet leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
heeft er zich geen ontwikkeling plaatsgevonden dan ?
Je ouders zijn behoorlijk conservatief danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze: Doe maar in je eigen computertijd.
ja maar wij vrouwen kunnen multitasken, dus belangrijke en onbelangrijke dingen tegelijk doen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
jewel. alleen zit ik nu steeds ook veel achter msn. en dat vinden ze dan niet leuk
Alsof ik dat niet kanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef LOVExMUSIC het volgende:
[..]
ja maar wij vrouwen kunnen multitasken, dus belangrijke en onbelangrijke dingen tegelijk doen!
en msnen kan soms best belangrijk zijn
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je ouders zijn behoorlijk conservatief danDe computer is niet meer weg te denken uit de maatschappij inmiddels.
Whehe, ik heb die opleiding ook gedaan. Enorme kakopleiding en maar mee gestopt, helaas pas na 2,5 jaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hier ook, iedereen op mijn opleiding zit sowieso met een eigen laptop, dat ding moet altijd mee. (Communication & Multimedia Design).
Kutfok
Ik ga het doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe, ik heb die opleiding ook gedaan. Enorme kakopleiding en maar mee gestopt, helaas pas na 2,5 jaar
Ik wil het wel kijken eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef LOVExMUSIC het volgende:
volgt er hier iemand trouwens Dennis vs Valerio ?
Ik kijk die afleveringen altijd terug! Zo grappig
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe, ik heb die opleiding ook gedaan. Enorme kakopleiding en maar mee gestopt, helaas pas na 2,5 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |