Na vier jaar word je een beetje studiemoe. Telkens weer leren voor tentamens waarvoor je weet dat je de kennis nooit nodig zult hebben of tegen die tijd zo opzoekt ipv dat je alles uit je hoofd leert. Hoewel het wel scheelt dat je in de MPhil nauwelijks tentamens hebt, maar er meer met inleveropdrachten wordt gewerkt.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef Tegan het volgende:
Dan moet je jezelf afvragen of hetgeen je ervoor krijgt je dit waard is. Ik vind van wel, maar wellicht denk ik daar over een aantal jaar weer anders over.
Met genoeg publiciteit en commotie bereikt het die vanzelf wel...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wat bereik ik met de Univers? Telegraaf moet het op de voorpagina zetten
Dat zal wel met een persbericht zijn gegaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:12 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Denk aan de regel om docenten geldboetes op te leggen voor het nakijken van tentamens binnen 15 dagen...
Edit: dat kwam later ook in alle kranten terug
Jazeker. Ben benieuwd.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat zal wel met een persbericht zijn gegaan.
Al mensen terug van MTO?
Dat snap ik. Ik zou het als het mogelijk/haalbaar is wel ook graag doen, maar ik kan helemaal niet zeggen hoe ik me voel over vijf jaar studeren...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Na vier jaar word je een beetje studiemoe. Telkens weer leren voor tentamens waarvoor je weet dat je de kennis nooit nodig zult hebben of tegen die tijd zo opzoekt ipv dat je alles uit je hoofd leert. Hoewel het wel scheelt dat je in de MPhil nauwelijks tentamens hebt, maar er meer met inleveropdrachten wordt gewerkt.
Ging het over downloaden?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef Steve het volgende:
Fijn dat de UvT ervanuit gaat dat iedereen weet wat een nieuwsgroep is...
Een opsporingsambtenaar die deelneemt aan een nieuwsgroep waar de verdachte ook aan deelnam. Of dat rechtmatig was. Ik heb het maar gegooid op art. 2 Pw, volgens de antwoordindicatie is het stelselmatig inwinnen van informatie.quote:
Ik checkte zojuist even op hyves, klik denk ik voor het eerst ooit op de UvT hyve en wiens foto zie ik daar staan?quote:
Hoe heb je dat klaar gespeeld...quote:
Wat een toeval....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik checkte zojuist even op hyves, klik denk ik voor het eerst ooit op de UvT hyve en wiens foto zie ik daar staan?
Als iemand nog wat kan doen is hij het (examencommissie heb ik ook nog geprobeerd maar dat werd echt nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat klaar gespeeld...
En denk je niet dat hij z'n hand boven zijn eigen professoren houd...
Dan weet je zijn hyves ook, dat kan de bedoeling niet zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een toeval....
& waarom heb je geen berichtje achter gelaten?
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan weet je zijn hyves ook, dat kan de bedoeling niet zijn.
ik ga ook vol voor de herkansingquote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef aardappel het volgende:
Europees gemeenschapsrecht in de praktijk is stom. Europees gemeenschapsrecht in de praktijk is stom.
MTO-B is mooi. MTO-B is mooi. MTO-B is mooi. en als je het nu niet gehaald hebt wil ik wel zorgen dat je het haalt, kan het niet langer aanzien ditquote:
Ik had vandaag mijn enige tentamen, kan ik eindelijk verder met afstuderenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik mag woensdag (15.45) weer
& donderdag 8.45
Gaan jullie mij nu zoeken?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
Hihi, nu heb ik ook stiekem auto gespot op Hyves. Mooie naam hebt u.
Wie gaat er dinsdag of woensdagmorgen mee langs de bieb om automatic_ te zoeken?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik mag woensdag (15.45) weer
& donderdag 8.45
Die had ik een paar maanden geleden ook en toen was ik een paar dagen later doodquote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een berichtje van Dr_Strangelove
Ik ben niet zo verlegen hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
Zeker privé? Ik zie niksquote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik dook niet weg, ik zat gewoon verdektquote:Op maandag 25 mei 2009 23:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verlegen hoor.
Ik ken ook mensen die wegduiken als ze me zien.
Op hyves neem ik aan?quote:
Mja, daar kwam ik ook te laat achterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:08 schreef aardappel het volgende:
me2
makkelijk had ze het haast niet kunnen maken =)
Stoer hoor!quote:
ik heb die ook nog niet ontvangen! schandaaaalig!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind het toch godver ronduit schandalig dat ik NOG geen tentamen oproep heb voor de tentamens in juli (lees: VOLGENDE WEEK!) terwijl de oproep voor de tentamens die deze week plaatsvonden op 22 april (lees: een MAAND van tevoren!) al in de mailbox zaten.
Heb een mail getikt naar de CSB, met het verzoek om eens uit te zoeken waar die oproep blijft en met spoed als het even kan. Ik moet echt weten hoelaat ik die tentamens heb.. zo kan ik niks plannen.
Ik ben overigens niet de enige.. auto_ heeft ze nog niet, niemand die ik ken van mijn studie heeft die kut oproep. Ik snap er niks van.
juni iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik denk dat jullie "juni" bedoelen.
Maar inderdaad schandalig. Ik weet nog niet hoe laat ik volgende week dinsdag tentamen heb.
in de avond zou zoooo idealer zijn iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
...maar ik hoop 's avonds, dan heb ik nog een extra dag.
bedrijsethiek is volgens mij heeeel vroeg in de ochtendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:14 schreef aardappel het volgende:
[..]
in de avond zou zoooo idealer zijn idd
Ik ben daar gisteren nog voor naar het CSB geweest! Niemand heeft ze inderdaad al gehad, en ze komen op zijn vroegst woensdag..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind het toch godver ronduit schandalig dat ik NOG geen tentamen oproep heb voor de tentamens in juli (lees: VOLGENDE WEEK!) terwijl de oproep voor de tentamens die deze week plaatsvonden op 22 april (lees: een MAAND van tevoren!) al in de mailbox zaten.
Heb een mail getikt naar de CSB, met het verzoek om eens uit te zoeken waar die oproep blijft en met spoed als het even kan. Ik moet echt weten hoelaat ik die tentamens heb.. zo kan ik niks plannen.
Ik ben overigens niet de enige.. auto_ heeft ze nog niet, niemand die ik ken van mijn studie heeft die kut oproep. Ik snap er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |