Stats van je tegenstander?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
ik vraag me af of ik mijn p/d duel ga winnen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
ik vraag me af of ik mijn p/d duel ga winnen
Heeft ze wel een legale leeftijd om zulke dingen mee uit te spoken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef slechts een DVD aan haar uit te lenen.
Ze heeft een rijbewijs. Dus ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heeft ze wel een legale leeftijd om zulke dingen mee uit te spoken?
Dat klinkt nog als chinees voor mijquote:
een na laatste wedstrijdquote:Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval goed (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog)
Linkeraanval goed (laag)
Het word verdomde lastig ben ik bang.quote:Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval goed (hoog)
Centrale aanval formidabel (zeer hoog)
Linkeraanval goed (laag)
quote:Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval goed (zeer hoog)
Als je zorgt dat je middenveld hoog genoeg is, dan denk ik dat je wint. Zo op het eerste oog lijkt me dat een wedstrijd die op het middenveld bepaald wordt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Laatste wedstrijd
[..]
een na laatste wedstrijd
[..]
Het word verdomde lastig ben ik bang.
Stats van mijn laatste wedstrijd
[..]
ja dat wordt idd wel lastig..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Laatste wedstrijd
[..]
een na laatste wedstrijd
[..]
Het word verdomde lastig ben ik bang.
Stats van mijn laatste wedstrijd
[..]
Nope. En niet de enige blijkbaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het alleen maar over seks hebben en niet weten wat dp is?
mja.. had de laatste wedstrijd gemotst om mijn middenveld zo dicht mogelijk bij die van de tegenstander te krijgen en zo dus de beste kansen te krijgen op de counter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je middenveld hoog genoeg is, dan denk ik dat je wint. Zo op het eerste oog lijkt me dat een wedstrijd die op het middenveld bepaald wordt.
Dan wordt het inderdaad al wat lastiger ja...quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. had de laatste wedstrijd gemotst om mijn middenveld zo dicht mogelijk bij die van de tegenstander te krijgen en zo dus de beste kansen te krijgen op de counter.
Dus dat wordt misschien lastig
en anders wordt het ploeteren in VI weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad al wat lastiger ja...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nope. En niet de enige blijkbaar.
hmmz dus je teamgeest is ook verneukt.. counteren werkt sowieso niet..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. had de laatste wedstrijd gemotst om mijn middenveld zo dicht mogelijk bij die van de tegenstander te krijgen en zo dus de beste kansen te krijgen op de counter.
Dus dat wordt misschien lastig
Dan gaan jij, possie en ik weer voor het kampioenschap dit jaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en anders wordt het ploeteren in VI weer
mja.. ik moet misschien eens kijken hoe Koekje het doet.. Misschien dat ik zijn manier eens moet gaan kopieren van verdedgers trainenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
[..]
hmmz dus je teamgeest is ook verneukt.. counteren werkt sowieso niet..
Possie gaat volgens mij voor een plek bij de eerste 4..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan gaan jij, possie en ik weer voor het kampioenschap dit jaar.
sterk middenveld, sterke aanval en 352 op zondagquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. ik moet misschien eens kijken hoe Koekje het doet.. Misschien dat ik zijn manier eens moet gaan kopieren van verdedgers trainen
Dat is heel makkelijk. 3-5-2 in de competitie en 5-3-2 in de vriendschappelijke wedstrijden. Dus 8 trainees.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. ik moet misschien eens kijken hoe Koekje het doet.. Misschien dat ik zijn manier eens moet gaan kopieren van verdedgers trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |