Wil je alsjeblieft geen mental images voor me creëren?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gebeurt of dat gebeurt niet
Ik zie koekje al tijdens het eten of bv de afwas aan zn vrouw lief vragen: "mag ik je neuken schat?"![]()
Jij komt elke keer de slaapkamer binnen met 'Hoi vrouw, mag ik je een veeg geven?'quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je vraagt dus niet eens eerst of je iemand mag neuken?
Klopt, maar je kunt dus niet zeggen dat je het nooit over seks hebt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat gebeurt of dat gebeurt niet
Ik zie koekje al tijdens het eten of bv de afwas aan zn vrouw lief vragen: "mag ik je neuken schat?"![]()
Als echte man vraag je eerst natuurlijk of ze geen hoofdpijn heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij komt elke keer de slaapkamer binnen met 'Hoi vrouw, mag ik je een veeg geven?'
Het Slaapmutsjequote:Op woensdag 6 mei 2009 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ietsjes mag ze er wel bij hebben maar t is nog jong he!
Nog maar eens in een ander shoot kijken dan?
Ik ga liever van m'n dierlijke instinct uit!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als echte man vraag je eerst natuurlijk of ze geen hoofdpijn heeft.
Als ze dan nee zegt, dan kun jij zeggen: "Mooi, dan kunnen we neuken!".
Gewoon een glas water en asperine geven.. Als ze dan vraagt waar dat nou weer voor is, dan kan ze dus geen hoofdpijn hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
'Schat heb je geen hoofdpijn, want dan gaan we neuken'quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is de alternatieve methode inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gewoon een glas water en asperine geven.. Als ze dan vraagt waar dat nou weer voor is, dan kan ze dus geen hoofdpijn hebben
Of je neemt de hele post in je quote mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
'Schat heb je geen hoofdpijn, want dan gaan we neuken'
of je verandert em niet nadat je em geplaatst hebtquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of je neemt de hele post in je quote mee.
Dat is het mooie van FOK!. Het kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of je verandert em niet nadat je em geplaatst hebt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft geen mental images voor me creëren?
En waarom niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt dus niet zeggen dat je het nooit over seks hebt.
Tsssk! Sex is de beste remedie tegen hoofdpijn! Snap jij dan werkelijk niets (van vrouwen). Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch juist ja!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Juist t komt ervan of t komt er niet van. Zo iets vraag je toch niet!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ga liever van m'n dierlijke instinct uit!
Veel plezierquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 gaat nog even naar de markt die hier maar tot 12u duurt. Tot Zo
De vrouwenmarkt in het lokale bordeel is toch pas om 20.00 geopend of zo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 gaat nog even naar de markt die hier maar tot 12u duurt. Tot Zo
zegt de man die al jarenlang vrouwloos door het leven gaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
Tsssk! Sex is de beste remedie tegen hoofdpijn! Snap jij dan werkelijk niets (van vrouwen). Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch juist ja!![]()
misschien is ie wel onzekerquote:Juist t komt ervan of t komt er niet van. Zo iets vraag je toch niet!![]()
![]()
je gaat een kilo kopkaas kopen?quote:* Outpost76 gaat nog even naar de markt die hier maar tot 12u duurt. Tot Zo
ervaringsdeskundige ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De vrouwenmarkt in het lokale bordeel is toch pas om 20.00 geopend of zo?
dan weten we dus ook meteen wat je doet als de vrouw 'nee' zegt..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De vrouwenmarkt in het lokale bordeel is toch pas om 20.00 geopend of zo?
Ik laat nog liever het buurmeisje langs komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan weten we dus ook meteen wat je doet als de vrouw 'nee' zegt..
dat kost je een lolly ipv geld?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik laat nog liever het buurmeisje langs komen.
pics!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik laat nog liever het buurmeisje langs komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |