ik zal zo een Servisch vlaggetje ophalen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij op zn grieks ik op zn russisch vandaag.
dan zou ik nog niet bij dhr. Advocaat op visite gaan..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij op zn grieks ik op zn russisch vandaag.
Edit: Zo nog ff bij Dhr Advocaat op visite. Als je in St Petersburg bent moet je er maar meteen gebruik van maken toch?
Die had ik lekker alquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal zo een Servisch vlaggetje ophalen..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan zou ik nog niet bij dhr. Advocaat op visite gaan..
het is Tsaar Guus en als ik niet naar mr. Dick wil dan ga ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Waarom niet? Als Tsaar Hiddink zegt dat je dat ff doen moet ga jij t zeker weigeren?
Tsaar Hiddink geeft jou instructies?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Waarom niet? Als Tsaar Hiddink zegt dat je dat ff doen moet ga jij t zeker weigeren?
ach ik heb die van Rusland lekker alquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die hadheb ik lekker al
Het lijkt wel op flagchasen wat ik doe tegenwoordigAl hou ik me er niet fana mee bezig. Het is voor de ervaring van mn FC wel zo lekker en dan is t wel zo leuk om niet iedere week in t zelfde land te spelen.
Tsaar Hiddink voor mij. Weet ik veel dat jij m mag tuttoierenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is Tsaar Guus en als ik niet naar mr. Dick wil dan ga ik niet
ik heb me 3 weken terug toch vrijelijk kunnen bewegen door Moskou zonder de Russische maffia achter me aan te krijgen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsaar Hiddink voor mij. Weet ik veel dat jij m mag tuttoieren
Ik wel ik heb geen zin om de russische mafia achter me aan te krijgen.
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb me 3 weken terug toch vrijelijk kunnen bewegen door Moskou zonder de Russische maffia achter me aan te krijgen..
Ik wist niet dat Guus zo dik was met Dick!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Tja ik wilde graag in Rusland ballen deze week. Dus ff Tsaar Hiddink opgebeld. Hij kon wat regelen op de voorwaarde dat ik ff ging eten bij Dhr Advocaat. Dus dat doe je dan gewoon.
dat moet je ook gewoon zelf regelen.. ipv via via..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Tja ik wilde graag in Rusland ballen deze week. Dus ff Tsaar Hiddink opgebeld. Hij kon wat regelen op de voorwaarde dat ik ff ging eten bij Dhr Advocaat. Dus dat doe je dan gewoon.
want?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat zou ook wel erg voor de hand liggen als ze dat daar zouden doen he!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik weet niet eens meer in welk land ik was gisteren....
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met het oog op de awards die morgenochtend al komen is het ietwat overbodig, alhoewel half Fok!Hattrick wel probleempjes heeft met het korte termijn geheugen natuurlijk!
Die tieten zijn bijna perfect. Wat kleinere tepels nog.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
iets van : Your wish is..... ofzo
[..]
Dan maar ff bestellen he!
Die Tsaar Hiddink gewonnen heeft uiteraard. Dus juist door die Bitch fights heeft Tsaar Hiddink nu wel medelijden met Dhr Advocaat. Schijnt dat ie in een dipje zit oid. Vandaar dat we even op bezoek moeten daaro. Even weer wat Nederlands om hem heen enzo. Je kent t wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Guus zo dik was met Dick!!Gezien de regelmatige bitchfights om Russische spelers en zo in het verleden!!!
Ja je denkt toch niet dat ik zomaar tegen ieder waailappen team kom spelen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat moet je ook gewoon zelf regelen.. ipv via via..
Valt nogal op misschien?quote:want?
nou dan denk ik dat je genaaid bent..quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
Ja je denkt toch niet dat ik zomaar tegen ieder waailappen team kom spelen!Tsaar Hiddink kan dan even een goed team voor je regelen!
haha dat valt daar dus echt niet op..quote:Valt nogal op misschien?
Die heb je zelf toch ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
Ja je denkt toch niet dat ik zomaar tegen ieder waailappen team kom spelen!Tsaar Hiddink kan dan even een goed team voor je regelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |