Dan heb ik wel 2 halve trainees te veel.. Maar die halfjes zijn misschien ook niet het meest interessant om te hebben..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sterk middenveld, sterke aanval en 352 op zondag
misschien dat maar als plan voor volgend seizoen stellen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk. 3-5-2 in de competitie en 5-3-2 in de vriendschappelijke wedstrijden. Dus 8 trainees.
Gisteren overigens met 4-4-2 gespeeld omdat ik een trainee te koop had staan en geen nieuwe wilde in verband met het tussenseizoen.
Verkopen dan om te investeren in je aanval of middenveld. Sterke keeper heb je al namelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan heb ik wel 2 halve trainees te veel.. Maar die halfjes zijn misschien ook niet het meest interessant om te hebben..
2 halve?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan heb ik wel 2 halve trainees te veel.. Maar die halfjes zijn misschien ook niet het meest interessant om te hebben..
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan gaan jij, possie en ik weer voor het kampioenschap dit jaar.
Dus al 4 kampioenskandidaten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor!Na mijn deceptie van dit seizoen!
2 te koop gegooidquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verkopen dan om te investeren in je aanval of middenveld. Sterke keeper heb je al namelijk.
vleugelverdedigers? Die krijgen toch 50% verdedigen training of nomineer ik me nu voor eenquote:
eerst maar eens die p/d wedstrijd afwachten..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus al 4 kampioenskandidaten.
Sowieso moeten de doelstellingen weer geplaatst worden en op de site gezet worden.
Ja, alleen het nieuwe seizoen is nu nog wat ver weg om m'n doelstellingen vast te stellen, eerst de boel even omgooien!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus al 4 kampioenskandidaten.
Sowieso moeten de doelstellingen weer geplaatst worden en op de site gezet worden.
Je laat er geen gras over groeien.quote:
Dat is een koei inderdaad. Zet hem maar op de site Gijs_.quote:vleugelverdedigers? Die krijgen toch 50% verdedigen training of nomineer ik me nu voor een![]()
die krijgen volgens mij ook 100% hoor..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
2 te koop gegooid
[..]
vleugelverdedigers? Die krijgen toch 50% verdedigen training of nomineer ik me nu voor een![]()
Dan mag je die van mij er al op zetten: Hattrick #332: Wachten op de nieuwe teamnaam van GotCquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, alleen het nieuwe seizoen is nu nog wat ver weg om m'n doelstellingen vast te stellen, eerst de boel even omgooien!
Met het oog op de awards die morgenochtend al komen is het ietwat overbodig, alhoewel half Fok!Hattrick wel probleempjes heeft met het korte termijn geheugen natuurlijk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een koei inderdaad. Zet hem maar op de site Gijs_.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef Gijs_ het volgende:
En ik ga spitsen trainen! Middenvelders trainen levert steeds minder op heb ik het idee...
En met de postsnelheid van vandaag waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met het oog op de awards die morgenochtend al komen is het ietwat overbodig, alhoewel half Fok!Hattrick wel probleempjes heeft met het korte termijn geheugen natuurlijk!
nooitquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien.
shitquote:[..]
Dat is een koei inderdaad. Zet hem maar op de site Gijs_.
De meeste van mijn trainees waren net gestegen en aangezien ik in de VII blijf, is dit hét moment om te switchen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook
![]()
maar ik ga komend seizoen wel als overgangsseizoen gebruiken.. dus mn verdedigers eerst rustig nog wat trainen en zodra ze stijgen gaan ze de deur uit..
ja precies..ik ben nu 2x 4de geworden in deze competitie maar ik wil hogerop en ik heb gemerkt dat counteren niet echt werkt daarvoor.. dus komend seizoen ga ik proberen erin te blijven en te switchen naar het trainen van spitsen..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De meeste van mijn trainees waren net gestegen en aangezien ik in de VII blijf, is dit hét moment om te switchen!
Met 3-4-3 heb je ook veel mogelijkheden, zeker als je variatie hebt in spitsen met passen en vleugelspel! En tegen een counterhufter kun je lekker met 2I M's spelen en vol op de aanval met twee vleugelspelers... ik zie het helemaal zitten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja precies..ik ben nu 2x 4de geworden in deze competitie maar ik wil hogerop en ik heb gemerkt dat counteren niet echt werkt daarvoor.. dus komend seizoen ga ik proberen erin te blijven en te switchen naar het trainen van spitsen..
Ik probeer a-trainees te kopen met uitmuntend scoren sowieso, misschien 1 van de drie met formidabel. Dat is voor de VII meer dan genoeg denk ik, zeker als het in de loop van het seizoen groeit!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar zijn jullie niet bang dat jullie aanval te zwak wordt?
nee dat is mn aanval nu ook..quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar zijn jullie niet bang dat jullie aanval te zwak wordt?
precies en dan nog met de juiste specialiteitenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met 3-4-3 heb je ook veel mogelijkheden, zeker als je variatie hebt in spitsen met passen en vleugelspel! En tegen een counterhufter kun je lekker met 2I M's spelen en vol op de aanval met twee vleugelspelers... ik zie het helemaal zitten!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |