abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:19:24 #151
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_68789629
quote:
Wedden dat die vriend van je zich 3 keer per week aftrekt op webcamsletjes?
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:21:16 #152
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_68789723
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:45 schreef Ilse1990 het volgende:

[..]

Maar op msn typte ik het ook met puntjes, vandaar
Maar wel sletten voor de webcam
pi_68789853
Wat een kutwijf ben je.

Sorry hoor, maar je verdient het.

Je mag blij zijn dat je vriend nog bij je is, ik had je allang gedumpt, maar dat ben ik.

Tevens tvp voor de updates.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:29:06 #154
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_68790118
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef Ilse1990 het volgende:
Iemand vroeg wat ik zal doen als hij het had gedaan:
Ik zou ook gekwest zijn. en boos

Maar ik zal een update geven

Ik voel me er nog steeds rot om en mijn vriend doet heel wisselend.
Het ene moment fluit hij en zegt dat hij van me houdt, het andere moment herhaalt hij steeds zinnen uit het gesprek waar ik me voor schaam en vraagt hij heel veel erover. Ik moest van hem toegeven dat het een sletterige actie was, en al dat soort dingen meer. Telkens als ik zeg dat ik van hem houdt zegt hij "wat zijn de woorden van een leugenaar waard" en zo meer. Hij heeft teruggenomen dat ik een hoer ben maar ik ben wel sletterig, en dat moest ik ook toegeven.
Verder wil hij nu heel veel sex, en ik ga er in mee omdat het een goed gevoel geeft. Anderzijds, zou ik nu ook geen nee durven zeggen. Mijn vriend herhaalt contant dat ik het deed omdat die andere gozer knapper/beter/whatever is. Als ik dan zeg dat ik alleen van hem houdt wimpelt hij het af. Als ik zeg dat het me spijt of als ik huil zegt hij "had je maar eerder moeten bedenken" Dat is echt VRESELIJK. Maar ik ga er voor vechten. Tot dit voorbij is.

Vandaag heb ik cadeau's gekocht. Een shower gel van HUGO Boss, krasloten en een panorama. Ik weet dat ik hem niet kan kopen, maar ik wil gewoon IETS doen
Eén woord, wegwezen!

Sorry maar als dit echt zo gaat als hierboven staat, respecteerd hij jou voor geen meter. Jij bent niet zijn slaafje!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:30:21 #155
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68790163
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een kutwijf ben je.

Sorry hoor, maar je verdient het.

Je mag blij zijn dat je vriend nog bij je is, ik had je allang gedumpt, maar dat ben ik.

Tevens tvp voor de updates.
Actie van TS was niet netjes, maarruh....hoe die gozer reageert vind ik ronduit belachelijk!

Sorry dat ik het zeg maar hij gebruikt je naar mijn idee!

Hij schuift de schuld nu op jou af, laat jou een hoer voelen, laat jou toegeven dat je een misbaksel bent etc....alleen maar om zichzelf nog meer op te hemelen....alleen maar zodat de kloof tussen jullie nog groter wordt....je bent geen ding! Je bent een persoon met gevoel!

Jezus wat een eikel die je zo behandeld. Sorry, ik vind wat jij gedaan hebt ook niet goed...keur ik ook af. Ik zou ook kwaad zijn op je..... maar om zo te reageren....

Waarom moet je hem nu meer neuken? Zodat ie je daarna nog vaker voor hoer uit kan maken? En als je zegt dat je van hem houdt ben je een leugenaar?

Doen jullie wel leuke dingen samen ofzo? Of is hij altijd weg en als ie terug komt moet je met de benen wijd?
Lieverd, sorry dat ik het zeg maar die gozer verneukt je hele leven....Hij BEHANDELD jou als een hoer, en dat wil niet zeggen dat je er een bent!
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:32:20 #156
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_68790288
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Actie van TS was niet netjes, maarruh....hoe die gozer reageert vind ik ronduit belachelijk!

Hij schuift de schuld nu op jou af, laat jou een hoer voelen, laat jou toegeven dat je een misbaksel bent etc....alleen maar om zichzelf nog meer op te hemelen....alleen maar zodat de kloof tussen jullie nog groter wordt....je bent geen ding! Je bent een persoon met gevoel!

Jezus wat een eikel die je zo behandeld. Sorry, ik vind wat jij gedaan hebt ook niet goed...keur ik ook af. Ik zou ook kwaad zijn op je..... maar om zo te reageren....

Waarom moet je hem nu meer neuken? Zodat ie je daarna nog vaker voor hoer uit kan maken? En als je zegt dat je van hem houdt ben je een leugenaar?

Doen jullie wel leuke dingen samen ofzo? Of is hij altijd weg en als ie terug komt moet je met de benen wijd?
Lieverd, sorry dat ik het zeg maar die gozer verneukt je hele leven....Hij BEHANDELD jou als een hoer, en dat wil niet zeggen dat je er een bent!
Helemaal mee eens!
pi_68790346
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Ik had de updates niet gelezen, maar die vent is ook niet goed snik.
Gewoon dumpen die gast en lekker verder gaan met je leven.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:35:22 #158
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68790427
Dit is echt een typisch gevalletje van heel snel uit elkaar gaan.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:37:10 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68790524
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:35 schreef Armageddon het volgende:
Dit is echt een typisch gevalletje van heel snel uit elkaar gaan.
benen of relatie?

sorry kon het ff niet laten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:39:16 #160
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_68790632
Wat een wanhoop in dit topic.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_68790987
We gaan vaak uit eten en naar de bioscoop. We wandelen ook in het park.
En omdat ik zoveel alleen ben heeft hij me een kat gegeven terwijl hij die haat
En als ik de trein mis voor een toets op school brengt hij me met de auto na school terwijl hij een nachtdienst heeft gedraaid. En mijn school is echt 50km rijden want ik studeer niet in mijn eigen woonplaats
ZO slecht is hij dus volgens mij niet. HIj doet best veel voor me..
Lieve kusjes Ilse
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:52:48 #162
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68791289
Zo'n soort dingen doe je toch voor elkaar in een relatie?

Maar iemand kan ook slecht zijn op andere gebieden, zoals ie jou behandeld bijv. Wat hij van jou vraagt en verwacht, hoe hij je nu op dit moment laat voelen etc...

Gaat hij vaker zo tegen je te keer bij dingen? Je geeft zelf al aan dat je je minderwaardig voelt tegenover hem. Laat hij je ook zo voelen? Zegt hij dingen tegen je waardoor je dit denkt? (niet alleen na het msn-voorval maar ik heb het over daarvoor).
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:02:11 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68791733
wat je hebt gedaan is fout. punt. maar het lijkt verdomd veel op dat hij er gewoon misbruik van maakt, dan kan hij nog zo goed voor je zijn maar deze psychische terreur die hij op je loslaat is niet gezond.

Ik zou dat gedrag meteen de kop indrukken, maar ja he, hij is zo lief voor je. of vind je dat je het hebt verdient dat hij dit voortaan constant voor je poten gaat gooien?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68791791
Soms, ik mag bevoorbeeld niet in het eten roeren omdat ik dat niet KAN volgens hem
Maar ik laat wel meestal de helft over de pan heen klotsen, dus het is neit helemaal onwaar

Verder kan ik ook nog slecht hoofdrekenen en weet ik weinig van topografie. Hij vind het bijvoorbeeld SCHANDALIG dat ik niet weet waar Alkmaar (ik noem maar een plaats hoor:P) ligt. En dat ik de tafels niet uit mijn hoofd ken vind hij ook belachelijk. Maarja, ik doe HBO weetje, daar zijn het logaritmen en exponentiele functies, als we het al niet gaan hebben over bacteriele groeicurves en dan de stationaire fase aanwijzen ( wat ik dus weer wel kan )

Maar hij schreeuwt wel als hij boos is, maar hij heeft er altijd spijt van (echt spijt, lijkt mij neit gespeeld ofzo)
Moet ik wel zeggen dat ik veel scheld en beledig als ik ontplof....

Maarja, in veel ruzies voel ik me wel heel naar. En nu voel ik me echt miserabel. Ben blij dat ik hier mijn hart kan luchten.
Straks maar fok.nl wissen uit de geschiedenis want ik weet niet wat hij allemaal checkt, en hij is misschien not amused als hij dit leest. Ik durf het gewoon niet goed te vertellen...

PS: Kan zijn dat dit mijn laatste up voor vandaag is
kuss
Lieve kusjes Ilse
pi_68791875
can you say abusive relationship?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_68792601
Holy shit, bij 'jan-pieter' dacht ik nog KLOON! maar nu dit is is leipe shit ouwe. Ilse, het uitmaken is geen optie?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:29:44 #167
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_68792891
Wat een eikel :S

Ik weet ook niet alle steden in nederland te liggen Vroeger op de basisschool en middelbare had ik 10en voor aardrijkskunde....diploma gehaald met 8en voor aardrijkskunde en geschiedenis.....maar nu weet ik veel dingen niet meer....en precies wat je zegt. Ik doe ook een HBO opleiding, en daar worden die dingen niet gevraagd...dan hou je je er niet mee bezig en dan sluipt het er langzaam uit...

Dan vraagt m'n vriend bijv. iets algemeens he....dan weet ik daar ook niet altijd antwoord op maar hij lacht dan en maakt een grapje en dan is het goed....jouwne maakt er een heel punt van...is het zo een ramp dat je het niet weet? Is het zo een ramp dat je niet alle tafels kent? Kan ik ook niet.....ik kan ook slecht hoofdrekenen, mijn vriend is hier beter in....maar ik ben bijv. weer beter in frans en duits....zo heeft iedereen zijn eigen sterke punten. Dat hij goed is in rekenen, wil niet zeggen dat hij moet verwachten dat jij dat ook bent.

Ben je een klein kind ofzo dat je van 'pappa niet in het eten mag roeren'. So what als je knoeit? Ruim je het op en klaar.

Iedereen scheld of schreeuwt als ie boos is. Ik ken niemand die rustig zit duimpje te draaien als de ander tegen hem tekeer gaat. Alleen is het bij de een iets meer dan bij de ander. Maar het is niet raar of fout van je dat jij scheld of tekeer gaat.....denk dat je daar menig keer recht toe hebt om boos te zijn.

Wis het idd maar. Als zijne hoogheid dalijk eens het idee krijgt om te kijken wat zijn hond vandaag heeft uitgevoerd en hij ziet dit dan hang jij volgens mij aan de hoogste boomtop.

sorry hoor maar wat een misselijke kwal hoe ie jou behandeld. Mijn idee?

Hij heeft vroeger een kutjeugt gehad waarin ie altijd gepest werd, bij de underdogs hoordde en geen vriendjes had. Naarmate pubertijd is ie hierover heen gegroeid en werd hij de 'gevoelige, bezorgde en 'de met iedereen het best voor hebbende' Don Juan', en de lieve casanova die wel wist wat het best is voor een meid....En door zijn jeugd is hij nu zo'n kwal: Nu heeft hij het voor het zeggen: Nu is er iemand die tegen hem op kijkt. Iemand waar hij de baas over kan spelen. Nu is hij geen underdog meer en dat zul jij weten ook! Hij behandeld je gewoon als minderwaardig! Hij: Ubermensch, Jij: Untermensch -> Hij doet alles goed, en alles maar dan ook alles wat jij doet is per definitie fout. Want jij KAN niks goed doen want jij bent hem niet.....Hij laat jou dom en sletterig en achterlijk en miserabel voelen zodat zijn eigen schildje niet gekraakt wordt...Dan voelt hij zich voor een keer zich eens machtig!

Helaas pakt hij de verkeerde nu terug...

Maarja, Ik geloof in karma....and Karma is a bitch!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:47:21 #168
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68793632
Ik vind het ook belachelijk dat je de tafels niet uit je hoofd kent.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:54:33 #169
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68793903
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef Re het volgende:
wat je hebt gedaan is fout. punt. maar het lijkt verdomd veel op dat hij er gewoon misbruik van maakt, dan kan hij nog zo goed voor je zijn maar deze psychische terreur die hij op je loslaat is niet gezond.

Ik zou dat gedrag meteen de kop indrukken, maar ja he, hij is zo lief voor je. of vind je dat je het hebt verdient dat hij dit voortaan constant voor je poten gaat gooien?
Dit dus.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:16:47 #170
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_68795957
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef Ilse1990 het volgende:
ZO slecht is hij dus volgens mij niet.
Jawel; hij houdt je klein.
Hij wrijft je keer op keer in wat jouw tekortkomingen zijn, en in plaats van te proberen samen sterker te worden houdt hij je klein en laat hij je geloven dat je blij mag zijn dat hij überhaupt bij je blijft.

Kies voor jezelf, spring in het diepe en dump die gast. Dat zal eventjes onzekerheid en eenzaamheid geven, maar je bent nog hartstikke jong en heb tijd zat om iets van je leven te maken.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:28:11 #171
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_68796096
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef Ilse1990 het volgende:
We gaan vaak uit eten en naar de bioscoop. We wandelen ook in het park.
En omdat ik zoveel alleen ben heeft hij me een kat gegeven terwijl hij die haat
En als ik de trein mis voor een toets op school brengt hij me met de auto na school terwijl hij een nachtdienst heeft gedraaid. En mijn school is echt 50km rijden want ik studeer niet in mijn eigen woonplaats
ZO slecht is hij dus volgens mij niet. HIj doet best veel voor me..
Liefde is iets anders dan "hij doet best veel voor me"

tip1 dumpen die gast! Doe je het nu niet, dan doe je het later wel......we 'll see....
tip 2 MSN logging uit zetten, en NOOIT "erotisch"cammen, je zult niet de eerste zijn die zichzelf terug vind
op het web.
tip 3 Niet meer doe in de toekomst.
tip 4 zie tip 1
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:41:08 #172
82136 Xennia
gekroond
pi_68796228
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef Ilse1990 het volgende:
Iemand vroeg wat ik zal doen als hij het had gedaan:
Ik zou ook gekwest zijn. en boos

Maar ik zal een update geven

Ik voel me er nog steeds rot om en mijn vriend doet heel wisselend.
Het ene moment fluit hij en zegt dat hij van me houdt, het andere moment herhaalt hij steeds zinnen uit het gesprek waar ik me voor schaam en vraagt hij heel veel erover. Ik moest van hem toegeven dat het een sletterige actie was, en al dat soort dingen meer. Telkens als ik zeg dat ik van hem houdt zegt hij "wat zijn de woorden van een leugenaar waard" en zo meer. Hij heeft teruggenomen dat ik een hoer ben maar ik ben wel sletterig, en dat moest ik ook toegeven.
Verder wil hij nu heel veel sex, en ik ga er in mee omdat het een goed gevoel geeft. Anderzijds, zou ik nu ook geen nee durven zeggen. Mijn vriend herhaalt contant dat ik het deed omdat die andere gozer knapper/beter/whatever is. Als ik dan zeg dat ik alleen van hem houdt wimpelt hij het af. Als ik zeg dat het me spijt of als ik huil zegt hij "had je maar eerder moeten bedenken" Dat is echt VRESELIJK. Maar ik ga er voor vechten. Tot dit voorbij is.
Dit gaat niet voorbij. Deze relatie was al bijzonder ongelijkwaardig en je hebt hem nu nog een goede stok gegeven om mee te slaan bovendien.
pi_68796229
Kom op zeg je bent een volwassen vrouw ipv je zwakheden op te noemen ..Ik kan dit niet ik weet dat niet etc etc kun je ook een blik in de spiegel werpen en jezelf eens met andere ogen gaan zien .
je zit in een relatie waar je niet de aandacht krijgt die je verdiend .
Hij houd je *klein* en daarom ben je misschien wel sneller geneigd een avontuurtje op te zoeken jezelf vrouwelijk te voelen .Wat je deed vind ik wel meevallen je bent niet met de beste man in bed gedoken hebt je kleren aangehouden en je zocht wat spanning er zijn er meer die dat doen .Helemaal oke was het niet maar zo onwijs fout en slecht vind ik het nu ook weer niet .Vraag jezelf eens af wil je echt bij hem blijven of gun je jezelf wat meer dan dit .je moet toch ooit een keer in die pannen kunnen roeren en erachter komen waar Alkmaar ligt .Tenzij je graag aan een riempje wilt blijven liggen .
Sterkte
  vrijdag 8 mei 2009 @ 08:57:08 #174
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68798418
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef Re het volgende:
ik heb medelijden met je, niet om je actie maar om de verrotte relatie waarin je zit
Idd
Al was je 7 keer spuitend klaargekomen in het gesprek, tis niet dat je op z'n "jan-pieter-frederik-willem" bent gaan zitten of wel?
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Ilse1990 het volgende:
Straks maar fok.nl wissen uit de geschiedenis want ik weet niet wat hij allemaal checkt, en hij is misschien not amused als hij dit leest. Ik durf het gewoon niet goed te vertellen...
Dit is een beetje triestig van hem (voor jou). Koop een hondje voor 'em, ken'ie die gaan commanderen.
pi_68798521
Je mag wel bij mij komen wonen ik heb een inductie kookplaat die is zo gemakkelijk schoon te houden het maakt mij niet uit als je knoeit. En het maakt mij ook niet uit dat je de tafels niet uit je hoofd kent en niet weet waar Alkmaar ligt.

Wat ik hiermee maar mee wil zeggen zorg dat je wegkomt bij hem als hij nu zo al begint is in mijn ogen de stap naar de eerste klap niet groot meer. En wil je wel kinderen met hem als hij je zo behandeld. Hij zal echt niet stoppen met je zo te behandelen. Er zijn echt betere mannen op de wereld dan hem.

Ook als je kinderen hebt zal hij je de grond in blijven trappen want dat is wat hij op dit moment doet. Ook al is de camkwestie niet echt netjes dit verdien je gewoon niet en dat weet je zelf ook wel. Voor hem ben je niet meer als een statussymbool. En hij kleineert je ook nog. Je relatie met zo'n iemand word nooit beter in mijn ogen alleen maar slechter

Probeer eens met afstand je laatste update terug te lezen wat zou jij je beste vriendin adviseren als zij zoiets zou schrijven. Dan zeg je toch ook dumpen die gast.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')