Maar wel sletten voor de webcamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:45 schreef Ilse1990 het volgende:
[..]
Maar op msn typte ik het ook met puntjes, vandaar
Eén woord, wegwezen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef Ilse1990 het volgende:
Iemand vroeg wat ik zal doen als hij het had gedaan:
Ik zou ook gekwest zijn. en boos
Maar ik zal een update geven
Ik voel me er nog steeds rot om en mijn vriend doet heel wisselend.
Het ene moment fluit hij en zegt dat hij van me houdt, het andere moment herhaalt hij steeds zinnen uit het gesprek waar ik me voor schaam en vraagt hij heel veel erover. Ik moest van hem toegeven dat het een sletterige actie was, en al dat soort dingen meer. Telkens als ik zeg dat ik van hem houdt zegt hij "wat zijn de woorden van een leugenaar waard" en zo meer. Hij heeft teruggenomen dat ik een hoer ben maar ik ben wel sletterig, en dat moest ik ook toegeven.![]()
Verder wil hij nu heel veel sex, en ik ga er in mee omdat het een goed gevoel geeft. Anderzijds, zou ik nu ook geen nee durven zeggen. Mijn vriend herhaalt contant dat ik het deed omdat die andere gozer knapper/beter/whatever is. Als ik dan zeg dat ik alleen van hem houdt wimpelt hij het af. Als ik zeg dat het me spijt of als ik huil zegt hij "had je maar eerder moeten bedenken" Dat is echt VRESELIJK. Maar ik ga er voor vechten. Tot dit voorbij is.
Vandaag heb ik cadeau's gekocht. Een shower gel van HUGO Boss, krasloten en een panorama. Ik weet dat ik hem niet kan kopen, maar ik wil gewoon IETS doen
Actie van TS was niet netjes, maarruh....hoe die gozer reageert vind ik ronduit belachelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een kutwijf ben je.
Sorry hoor, maar je verdient het.
Je mag blij zijn dat je vriend nog bij je is, ik had je allang gedumpt, maar dat ben ik.
Tevens tvp voor de updates.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Actie van TS was niet netjes, maarruh....hoe die gozer reageert vind ik ronduit belachelijk!
Sorry dat ik het zeg maar hij gebruikt je naar mijn idee!
Hij schuift de schuld nu op jou af, laat jou een hoer voelen, laat jou toegeven dat je een misbaksel bent etc....alleen maar om zichzelf nog meer op te hemelen....alleen maar zodat de kloof tussen jullie nog groter wordt....je bent geen ding! Je bent een persoon met gevoel!
Jezus wat een eikel die je zo behandeld. Sorry, ik vind wat jij gedaan hebt ook niet goed...keur ik ook af. Ik zou ook kwaad zijn op je..... maar om zo te reageren....
Waarom moet je hem nu meer neuken? Zodat ie je daarna nog vaker voor hoer uit kan maken? En als je zegt dat je van hem houdt ben je een leugenaar?
Doen jullie wel leuke dingen samen ofzo? Of is hij altijd weg en als ie terug komt moet je met de benen wijd?
Lieverd, sorry dat ik het zeg maar die gozer verneukt je hele leven....Hij BEHANDELD jou als een hoer, en dat wil niet zeggen dat je er een bent!
Ik had de updates niet gelezen, maar die vent is ook niet goed snik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Actie van TS was niet netjes, maarruh....hoe die gozer reageert vind ik ronduit belachelijk!
Sorry dat ik het zeg maar hij gebruikt je naar mijn idee!
Hij schuift de schuld nu op jou af, laat jou een hoer voelen, laat jou toegeven dat je een misbaksel bent etc....alleen maar om zichzelf nog meer op te hemelen....alleen maar zodat de kloof tussen jullie nog groter wordt....je bent geen ding! Je bent een persoon met gevoel!
Jezus wat een eikel die je zo behandeld. Sorry, ik vind wat jij gedaan hebt ook niet goed...keur ik ook af. Ik zou ook kwaad zijn op je..... maar om zo te reageren....
Waarom moet je hem nu meer neuken? Zodat ie je daarna nog vaker voor hoer uit kan maken? En als je zegt dat je van hem houdt ben je een leugenaar?
Doen jullie wel leuke dingen samen ofzo? Of is hij altijd weg en als ie terug komt moet je met de benen wijd?
Lieverd, sorry dat ik het zeg maar die gozer verneukt je hele leven....Hij BEHANDELD jou als een hoer, en dat wil niet zeggen dat je er een bent!
benen of relatie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:35 schreef Armageddon het volgende:
Dit is echt een typisch gevalletje van heel snel uit elkaar gaan.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef Re het volgende:
wat je hebt gedaan is fout. punt. maar het lijkt verdomd veel op dat hij er gewoon misbruik van maakt, dan kan hij nog zo goed voor je zijn maar deze psychische terreur die hij op je loslaat is niet gezond.
Ik zou dat gedrag meteen de kop indrukken, maar ja he, hij is zo lief voor je. of vind je dat je het hebt verdient dat hij dit voortaan constant voor je poten gaat gooien?
Jawel; hij houdt je klein.quote:
Liefde is iets anders dan "hij doet best veel voor me"quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef Ilse1990 het volgende:
We gaan vaak uit eten en naar de bioscoop. We wandelen ook in het park.
En omdat ik zoveel alleen ben heeft hij me een kat gegeven terwijl hij die haat
En als ik de trein mis voor een toets op school brengt hij me met de auto na school terwijl hij een nachtdienst heeft gedraaid. En mijn school is echt 50km rijden want ik studeer niet in mijn eigen woonplaats
ZO slecht is hij dus volgens mij niet. HIj doet best veel voor me..
Dit gaat niet voorbij. Deze relatie was al bijzonder ongelijkwaardig en je hebt hem nu nog een goede stok gegeven om mee te slaan bovendien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef Ilse1990 het volgende:
Iemand vroeg wat ik zal doen als hij het had gedaan:
Ik zou ook gekwest zijn. en boos
Maar ik zal een update geven
Ik voel me er nog steeds rot om en mijn vriend doet heel wisselend.
Het ene moment fluit hij en zegt dat hij van me houdt, het andere moment herhaalt hij steeds zinnen uit het gesprek waar ik me voor schaam en vraagt hij heel veel erover. Ik moest van hem toegeven dat het een sletterige actie was, en al dat soort dingen meer. Telkens als ik zeg dat ik van hem houdt zegt hij "wat zijn de woorden van een leugenaar waard" en zo meer. Hij heeft teruggenomen dat ik een hoer ben maar ik ben wel sletterig, en dat moest ik ook toegeven.![]()
Verder wil hij nu heel veel sex, en ik ga er in mee omdat het een goed gevoel geeft. Anderzijds, zou ik nu ook geen nee durven zeggen. Mijn vriend herhaalt contant dat ik het deed omdat die andere gozer knapper/beter/whatever is. Als ik dan zeg dat ik alleen van hem houdt wimpelt hij het af. Als ik zeg dat het me spijt of als ik huil zegt hij "had je maar eerder moeten bedenken" Dat is echt VRESELIJK. Maar ik ga er voor vechten. Tot dit voorbij is.
Iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef Re het volgende:
ik heb medelijden met je, niet om je actie maar om de verrotte relatie waarin je zit
Dit is een beetje triestig van hem (voor jou). Koop een hondje voor 'em, ken'ie die gaan commanderen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Ilse1990 het volgende:
Straks maar fok.nl wissen uit de geschiedenis want ik weet niet wat hij allemaal checkt, en hij is misschien not amused als hij dit leest. Ik durf het gewoon niet goed te vertellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |