De breedte van mijn armen en buikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik vind het juist leuk om mijn baantjes te tellen![]()
Hoe hou je dan bij of je jezelf verbetert?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben clubkampioen geweest met wedstrijd zwemmen![]()
Ha, ja, dat gaat me te traag, hoorquote:
Ik weet niet hoe de buik van PvdH eruit ziet? Hij draagt tegenwoordig toch bedekkende zwempakken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je buik trainen met zwemmen is niet ideaal.
Kijk naar van de Hoogenband. Als je echt een strakke buik wil kun je beter naar de sportschool gaan.
Niks mis met die buikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de buik van PvdH eruit ziet? Hij draagt tegenwoordig toch bedekkende zwempakken?
Vrij standaard navel hoorquote:
Die brede schouders heb ik al. Maar daar merk je weinig van vanwege mijn buik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prima buik iddEn lekkere brede schouders
dat is omdat ze zoveel zuipen na de wedstrijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar echt een strakke buik is het niet toch. Waterpolo-ers hebben ook bijna allemaal een buikje, maar wel een breed bovenlichaam.
Ja dat was echt vet lekker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
ik had een tijdje terug gemarineerde lamsbiefstukjes van de slagert, en die waren echt to die for
dat zou t kunnen zijn iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
lamsvlees![]()
![]()
Maar misschien vind ik het alleen maar lekker omdat ik het niet zovaak eet.Er zit wel duidelijk een aparte smaak aan, net als rundvlees en eendvlees. Kip is heel neutraal bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
<knip>
Mijn kuthumeur van gister is overduidelijk nog niet voorbij![]()
Ach gossie.quote:
Jij was getuige!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat was echt vet lekker!
Moeders heefttartaar
voor me gekocht
Ik HAAAAAAAT tartaar. Smerig vlees
Tis t gewoon NIET. Met roerbakgroente. Dear sweet mother of Jesus, heeft ze nou écht zo weinig fantasie?
![]()
Mijn kuthumeur van gister is overduidelijk nog niet voorbij![]()
Mams culinaire fantasie is prima. Alleen niet voor doordeweekse dagen, als er geen bezoek is. Tartaar vind ik vies omdat de textuur vreemd is als je het rul bakt, en rauwig... gatverredamme. Kotsie kotsie kotsie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
Jij was getuige!![]()
enne waarom vind je tartaar niet lekker? Snel en kort op een hoog vuur in de roomboter met enkel peper & zout bakkenof ik gebruik het ook vaak ipv gehakt in pastagerechten ofzo.
Maarre mams heeft toch culinaire fantasie voldoende?
en anders kom je toch hier eten
Het was zo erg gister dat ik mezelf in slaap gehuild hebquote:
ach wijffie tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was zo erg gister dat ik mezelf in slaap gehuild hebEn vanmorgen gingen m'n ogen bijna niet open omdat m'n gezicht zo opgezet was
![]()
kom je op de fiets, dan is 't eten klaar als je aankomtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mams culinaire fantasie is prima. Alleen niet voor doordeweekse dagen, als er geen bezoek is. Tartaar vind ik vies omdat de textuur vreemd is als je het rul bakt, en rauwig... gatverredamme. Kotsie kotsie kotsie.
En ik wíl best bij jou komen eten, heb alleen geen vervoer. Moeders heeft morgen vroeg de auto nodig en paps heeft morgen zijn auto nodig. Althans, zijn chauffeur.
Ik heb gister gewerkt, naar t paard gegaan en naar de sportschool. Toen naar huis, eten, huilen en slapen. Vandaag gewerkt en naar paard gegaan. En ik wil nog steeds best huilen. En ik ben óók nog zo moe dat ik geen eens zin heb om te poepen, laat staan om te fietsen! Dus nee, ik kom niet op de fiets. Ik bak wel eenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
kom je op de fiets, dan is 't eten klaar als je aankomt![]()
aaawquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb gister gewerkt, naar t paard gegaan en naar de sportschool. Toen naar huis, eten, huilen en slapen. Vandaag gewerkt en naar paard gegaan. En ik wil nog steeds best huilen. Dus nee, ik kom niet op de fiets. Ik bak wel eentartaartje. Of beter nog, ik flikker m weg en eet iets dat ik wél lekker vind
Ja eh... Hij had z'n msn niet aanquote:
Oeh, ik schrijf me meteen in!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel me ook klote vandaag, werkgroepje beginnen?
grrrrr demente ouwe bejaardenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja eh... Hij had z'n msn niet aan![]()
Bluezz, vanmorgen voelde ik me ineens best vrolijk! Toen ik lief oudje uit bed ging halen en een CD van 'Ja zuster, nee zuster' vrij hard op had staan. Samen lekker vals meebleren![]()
Maar toen dat nieuwe mens 4 keer in 5 minuten vroeg waar haar kamer was, waar haar kinderen waren en wat ze moest doen, was dat ook weer afgelopen, dat vrolijke![]()
Nou die maandelijkse buikpijn kan ik intussen op mijn buik schrijven, maar de hormonen gieren soms nog wel door mijn lijf al was het maar dat het de omgekeerde puberteit isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh, ik schrijf me meteen in!!!![]()
Ben ook nog niet echt fit, maandelijkse buikpijn er bij.. en ben het behoorlijk zat aan het worden!
Niet je tong uitsteken tegen ouwe vrouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, stel je voor straks is het topic nog vol
Ze zijn zo leuk, maar soms kan je ze ook wel achter het behang plakken. Bijvoorbeeld als ze 5 minuten vóór de overdracht aan het einde van je dienst nog een 'grote' moeten. *zucht* Sta je weer een half uur te klieren met tilliften, rolstoelen en dichtvallende wc-deuren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef Bluezz het volgende:
grrrrr demente ouwe bejaarden![]()
Ja zuster nee zuster, heeeeeerlijk in nachtdiensten
nou , je moet er wel zuinig op zijn hoor, zoveel lege zijn er niet meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, stel je voor straks is het topic nog vol
Oh nee joh, omgaan met dementen als je sacho bent is des te leuker! Want als je sacho bent, heb je een heel erg goede reden om ze te knuffelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef DarkElf het volgende:
dementie lijkt me wel lastig om mee om te gaan.. zeker als je zelf een kuthumeur hebt
trouwens, een smoothie met aardbeitjes, banaan, verse perzik, yoghurt en een tikkie honing is lekker
die kan ik meenemen voor de mr vannacht .
Ja kan het me voorstellen. Die herhalers kunnen soms best ehh.. intensief zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:14 schreef DarkElf het volgende:
mijn oma is 92, niet dement, maar herhaald wel veelnou heb ik er niet zo een last van die keren dat ik haar bel en zie, maar mijn moeder doet heel veel voor haar (oa meenemen op vakantie) en die wordt er soms helemaal gestoord van ..
ja iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja kan het me voorstellen. Die herhalers kunnen soms best ehh.. intensief zijn
Ik lag laatst bij de tandarts en de assistente vertelde met zoveel passie over haar werk en ik dacht alleen: Getver, zit je de hele dag bij mensen in hun bek te poeren en het gereedschap van de tandarts schoon te maken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef DarkElf het volgende:
das wel lief ja
Heb ooit stage gelopen met bejaarden maar ik denk dat t je moet liggen, mij lag het niet iig
Gaat ze naar de lopen naar de Noordpool? Of Siberië?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:22 schreef freecell het volgende:
Isa, ik wens je zeer veel succes op je barre tocht
De winkel en het miezertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gaat ze naar de Noordpool? Of Siberië?
Ik vind mijn oudje leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Het is ook heel erg mijn dekseltje (geweest)
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
Dus er komen nooit kleine ColdFeetjes op de wereld?
Ja, dat doet t wel altijd. Maar dan komt die nieuwe weer langs en die kan in 5 minuten je hele humeur verstieren. Dan kan je van 20 oudjes welgemeende zoenen krijgen, maar dat maakt dan geen reet meer uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef ColdFeet het volgende:![]()
Lein, wat schattigDaar moet je humeur toch wel van opklaren?
Sommige vrouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef freecell het volgende:
Mijn zwagertje net aan op MSN, die had een tof meisje, al 9 maanden. En hij investeerde écht in de relatie deze keer.
Uitsinds vorige maandag
En net kwam hij haar op bevrijdingsfestifal tegen, spreken ze af om volgende week nog een keer te gaan praten om alles goed en prettig af te ronden....
Staat ze 2 minuten later te zoenen met een ander...Terwijl hij langsloopt
Dat gunde ik hem nou echt helemaal niet![]()
En nou issie woest. En ik ken hem een beetje inmiddels en het is een wonder te noemen dat hij ze niet bij de haren uit elkaar gerukt heeft... Hij hield dus echt van haar...
Kutzooi
Ongeschoren benen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
ow, oké ik zag al een causaal verband met die ongeschoren benen
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Hèhè, eindelijk een vrouw die gewoon puur natuur vrouw wil zijnen waarom ook niet als het lichte blonde haartjes zijn
(enorme bossen haar vind ik nog steeds geen gezicht
)
Thx. Maar ik ben het wel met Isa eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
Idemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Thx. Maar ik ben het wel met Isa eens.
Ik snap de hysterie vanwege haartjes op benen niet. Vrouwen met veel, dik of donker haar uitgezonderd natuurlijk. Ik scheer mn benen ook amper. Je ziet die haartjes toch bijna niet! Hoe vaker je scheert, hoe donkerder je haar wordt. Gezeik dus!quote:
Hipquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef golfer het volgende:
Ik scheer mijn benen tegenwoordig ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ja die lukte vorige week ook, les 8?quote:
Les 1t/m 12 zijn er om de basis erin te krijgen en daarna ga je toch echt naar het 'volgende niveau'. Althans zo zie ik het.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:56 schreef DarkElf het volgende:
tot nu toe wel iig... heb ook besloten dat ik die eerst lekker wil lopen voor ik doorga.
Het heeft geen nut om door te gaan met 13 enzo als ik vrijdag 12 niet lekker vind gaan toch?
Dat druist dan weer enorm in tegen mijn prestatiedrangmaar goed, ik moet wel een beetje lief blijven voor mezelf bedacht ik me. Mijn lijf heeft het al niet zo makkelijk de laatste maanden, een blessure erbij lopen heb ik dan helemaal niets aan.
Trouwens wel raar elke vrijdag is zwaar voor mij tot nu toe, maandag maar vooral woensdag gaan goed.. en dan is vrijdag ineens zwaarder (niet alleen qua tijd en lopen dus maar ook qua gevoel)
dat lijkt mij ook dus moet eerst dit lekker gaan vond ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Les 1t/m 12 zijn er om de basis erin te krijgen en daarna ga je toch echt naar het 'volgende niveau'. Althans zo zie ik het.
nah soort van hoorquote:
Dat je gelijk hebt in dat topic betekent natuurlijk niet dat je niet gek bentquote:
Goed puntquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat je gelijk hebt in dat topic betekent natuurlijk niet dat je niet gek bent
Een enorme virtuele knuffel voor jou {{{{{{{{DE}}}}}}} (zo een uit het prehistorische internet tijdperkquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef DarkElf het volgende:
hoi, t ziekenhuis stond op de voicemail; uitslag is er nog niet.
nou zoals je dus zult snappen is dat echt heel goed nieuws, fijn nog even langer wachten want wachten is zo ontzéttend leuk.. zo een heerlijk gevoel niet weten waar je aan toe bent en ondertussen wel te weten dat t niet goed gaat met je nieren...
kheb morgen een telefonisch consult met de internist zodat ik even bij hem mijn irritaties kan neerleggen want de mevrouw aan de telefoon kan er ook niets aan doen tenslotte.
(ja vond ik ook heel volwassen van mezelf)
OMG deze tijd moeten wij er ook uit als we naar Barca gaanquote:
Goedzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef DarkElf het volgende:
hoi, t ziekenhuis stond op de voicemail; uitslag is er nog niet.
nou zoals je dus zult snappen is dat echt heel goed nieuws, fijn nog even langer wachten want wachten is zo ontzéttend leuk.. zo een heerlijk gevoel niet weten waar je aan toe bent en ondertussen wel te weten dat t niet goed gaat met je nieren...
kheb morgen een telefonisch consult met de internist zodat ik even bij hem mijn irritaties kan neerleggen want de mevrouw aan de telefoon kan er ook niets aan doen tenslotte.
(ja vond ik ook heel volwassen van mezelf)
Ja maar, wij mogen geen uitslagen geven, tenzij.... de dok daar uitdrukkelijk om vraagt, maar eigenlijk vinden wij het not done.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Isabeau het volgende:
DE, mij bekruipt dan altijd het gevoel dat de telefoniste de uitslag niet maggeven omdat het ernstig is en de dokter het zelf wil doenDus dan zit je een dag langer extra in de zenuwen.
Maar ze zien er heel normaal en eetbaar uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Bluezz het volgende:
En K&K maaltijden zijn áltijd smerig en wij trappen er ook nog wel eens in als we er eentje willen kopen voor ná het werk.
Eitjes staan te pruttelen, golfer is naar het lab, zometeen lunchen en boodschappen doen.
prima tijd om op te staan hoor, ik heb er geen moeite meequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG deze tijd moeten wij er ook uit als we naar Barca gaan![]()
![]()
Lukte het een beetje?
[..]
GoedzoWant wij aan de foon en balie worden al genoeg onterecht boosch aangekeken
!
Maar dat wachten
Nee, begrijp ik en is heel normaal, alleen zeg dan niet tegen een patiënt: u kunt bellen voor de uitslag!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar, wij mogen geen uitslagen geven, tenzij.... de dok daar uitdrukkelijk om vraagt, maar eigenlijk vinden wij het not done.
ja dat snap ik wel, en misschien zou ik dat ook hebben als ik niet nu (na de vorige keer) meer de angst heb dat t weer niet goed wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Isabeau het volgende:
DE, mij bekruipt dan altijd het gevoel dat de telefoniste de uitslag niet maggeven omdat het ernstig is en de dokter het zelf wil doenDus dan zit je een dag langer extra in de zenuwen.
Ik stuur nog maar een paar ons positieve energie jouw kant op! Sterkte met wachten babe!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:36 schreef DarkElf het volgende:
ja dat snap ik wel, en misschien zou ik dat ook hebben als ik niet nu (na de vorige keer) meer de angst heb dat t weer niet goed was
Stuur haar eens langsquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef freecell het volgende:
Mijn mama is hier, huis wordt superschoon
Wij hebben ons al maanden voorgenomen om een kuismadam te zoeken... Voor de tijd die ons dat bespaart, lever ik met liefde het geld voor de 3e vakantie inquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stuur haar eens langs
Ik zou zo graag iemand willen voor eens per 2 weken of zo voor de keuken en de badkamer + wc's
Ik wilde iets normaals en gezonds en geen pizzaquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
DE, sterkte! Wat een klotezooi.
K&K maaltijden, dan neem je toch gewoon een pizza?
Hoewel ik Lonny ook wel te eten vond, maar volgens mij bestaat dat niet meer.
De pestzooi van een ander opruimen gaat erg snel vervelen, zelfs al krijg je ervoor betaald!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde iets normaals en gezonds en geen pizza
Een kuismadam, wat een lief woordHeeft niemand op de uni een kuismadam waar hij of zij zeer tevreden over is en die wel wat meer uurtjes wil werken?
Als je gaat spinnen hier, krijg je na ieder nummer even tijd voor wat water drinken en 'uw zweet afkuisen'quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik denk bij kuis toch aan iets heel anders.....
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef Leintjeuh het volgende:
De pestzooi van een ander opruimen gaat erg snel vervelen, zelfs al krijg je ervoor betaald!
Als ze ook onder de dekens zuigt mag ze gelijk beginnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze hoeft niks op te ruimen, Póetsen zal zemet hoofdletter P.
Of Kuisen dan met een grote K![]()
de ceasar valt te eten. de rest is idd grotendeelsquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
DH: ben ik een culisnob als ik zeg dat ik de maaltijdsalades van de Appie echt het aller- allerviest vind? Bij een iglo-diepvriesmaaltijd stel ik me er altijd wel op in dat het wat minder lekker is dan vers, en dan valt het meestal best mee. Maar bij zo'n salade denk ik: daar kun je toch niet veel aan verkloten? Nou, mooi wel![]()
Ik geloof dat ik ooit de caesar heb gegeten. Wat doen die gore, flauwe stukjes aardappel in een caesar salad? En waarom is die kip zo sponzig?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
de ceasar valt te eten. de rest is idd grotendeels
krijg jij geen dienstenchecks? daar kun je dit toch van betalen? aantal thuiszorgorganisaties in Belgie hebben ook schoonmaakafdelingen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij hebben ons al maanden voorgenomen om een kuismadam te zoeken... Voor de tijd die ons dat bespaart, lever ik met liefde het geld voor de 3e vakantie in
Alleen hebben we geen tijd allebei om een kuismadam te zoeken
ik de mijne ook. maar als het dan toch gezond k&k moet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit de caesar heb gegeten. Wat doen die gore, flauwe stukjes aardappel in een caesar salad? En waarom is die kip zo sponzig?
Ik vind mijn eigen klassieke caesar echt duizend keer lekkerder
Look who's backquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
even een culinair fotootje uit Marokko
[ afbeelding ]
smakelijk
Lekker, slakjes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
smakelijk
Goed gebakken in oven met flink veel knoflook zijn ze heerlijk.quote:
Ik heb in een restaurant mijn duim ooit open gehaald met de behuizing van slakken.quote:
iddquote:
Hangt er vanaf waar ik zin in heb/tijd voor maakquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Waarmee grill jij de groentes altijd DE, is dat in de grill/oven of in de grill pan?
Gelukkig kan je het doorslikken zonder te kauwen als er aardappelpuree uit een pakje bij zit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet je wat ik mag eten vanavond? De tartaar en roerbakgroente waar ik gister al geen zin in hadTartaar
Dan komen ze er ook als stukjes weer uit, Lein.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het doorslikken zonder te kauwen als er aardappelpuree uit een pakje bij zit.
Ulkquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan komen ze er ook als stukjes weer uit, Lein.
Tartaar valt idd mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ulk
Bij baby's misschien, mijn ingewanden zijn hipper dan dat
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben een af-en-toe-vleeseter.Soms heb ik er erg zin in.
Maar ik zou liever geen vlees eten dan geen kaas.
De mr. komt morgenochtend weer thuis, non?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef DarkElf het volgende:
en nu een lekker groot glas rose , voel me een beetje.. euhm teveel afhankelijk van dokters en t gaat allemaal zo langzaam en zo duurt het wéér langer tot de uitslag en dus tot ze me kunnen gaan helpen, als ze dat kunnen want brr misschien is t toch enger dan ik dacht/hoopte enzo want gatver t voelt zolangzamerhand wel eng allemaal en wie weet hoe t nu met mijn lieve niertjes gaat enzo..
die is er al!! vanmorgen om 05.15 konden we weer zoenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De mr. komt morgenochtend weer thuis, non?
Die kans zit er goed in ja. Mijn lijf verteert geeneens taugéquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Dan komen ze er ook als stukjes weer uit, Lein.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lieve mutsJij krijgt een speciale Lein-knuffel
wat een onzin bloesquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie je japanse nick al opgezocht?
Ik heet : tuta doku zizi
we gingen 3uur lang de berg op lopend en per muilezel om naar zo'n dorpje te gaan en daar kregen we dus eten, salade, tajine, en sinaasappel en banaan met kaneel, was lekker en toen weer 2uur naar beneden, we waren wel een attractie in dat dorpjequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
Toffe foto´s MeMo, die berberdorpen in de bergen zijn tof om te zien, en Fes lijkt me ook mooi, en die slakken
Ach Memo, jij bent toch *overal* een attractie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we gingen 3uur lang de berg op lopend en per muilezel om naar zo'n dorpje te gaan en daar kregen we dus eten, salade, tajine, en sinaasappel en banaan met kaneel, was lekker en toen weer 2uur naar beneden, we waren wel een attractie in dat dorpje
aubergine en een soort tapenadequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Memo wat zat er in die marokkaanse salade?
wil net ijs eten.. ik wacht nog evenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
smakelijk
rinkiariaririmotuzukuquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie je japanse nick al opgezocht?
Ik heet : tuta doku zizi
lekkerquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lekker![]()
Ik ga straks kaneel ijs nemen.. gewoon omdat het mag van mezelf
Moet ff bijkomen van die slakken foto
Snot ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Nietes. Slakken zijn een overgewaardeerd stukje vlees, wat in het slechtste geval gronderig smaakt of door oververhitten taai is.
MAW, slakken smaken naar niks.
Ik krijg snel blauwe plekken. Maar dat vind ik niet erg, als ik weer zin zou hebben om te feesten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha zou ik ook niet doen als ik jou was, nu net na je operatie en zo..![]()
Moet zeggen dat ik al een paar jaar niet gemoshed heb hoor.. werd de blauwe plekken beu
Barcelona gescoord in blessuretijd met 10 man. Hiddink's Chelsea dus niet naar de finale.quote:
Dat weet je best, ransbakjequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
Hey Lein, die grijze handdoek was vies hé?
TMI!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef kaasplankje het volgende:
alleen vanmorgen was ik 't even vergeten
blijkbaar scheelt het echt enorm als je bijvoorbeeld slechter slaapt, je niet lekker voelt, als t de tijd van de maand is enzo.. grappig om te zien welquote:
Mooi he?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Barcelona gescoord in blessuretijd met 10 man. Hiddink's Chelsea dus niet naar de finale.
Truste
Ik heb na koninginnedag mijn eerste les gelopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Dat maakt echt heel veel uit inderdaad!
Heb een keer geprobeerd met een halve kater 's morgens best vroeg te lopen, dat ging ook niet zo bestIk voelde me toen trouwens wel beter de rest van de dag
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mooi he?
Gus Hiddink is een nare man en Chelsea is een kloteclub. Ik kan hier echt van genieten. Die Balack en Drogba maken mijn week goed.
Oh, ik zwéér echt bij hardlopen met een kater. OK, je gemiddelde snelheid is misschien een beetje matig, en lekker is anders, maar daarna is je hoofd weer frisquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:37 schreef DarkElf het volgende:
oh ik geloof idd dat dat niet zo lekker loopt en t verbaast mij niets dat je je toch beter voelde erna
quote:
grappig is dat, ik vond 2x4 en 1x5 veel moeilijker vorige week... en toen ging die 8x2 een stuk zwaarder dan deze keerquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik zwéér echt bij hardlopen met een kater. OK, je gemiddelde snelheid is misschien een beetje matig, en lekker is anders, maar daarna is je hoofd weer fris
Mogge. Ben blij dat je je beter voelt, DE! En ik vind het knap dat je die 8x2 zo even doet; ik ging echt dood toen
Ik moet nog altijd een beetje grinniken om jouw meneer aan het rennen. Omdat hij zo'n sporthater wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef DarkElf het volgende:
we hebben ook nieuwe schoenen gekocht dit weekend en dat loopt misschien ook wel beter
Lekker rustig zittenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lopen met een kater
Lopen met spierpijn
nee, zeven uur wordt het dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd een beetje grinniken om jouw meneer aan het rennen. Omdat hij zo'n sporthater wasBen trouwens benieuwd of je na de burenborrel ook om half 7 opstaat
Karrel, met spierpijn moet je gewoon wat rustiger lopen, maar kan wel, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef Bluezz het volgende:
Ok, dus je nieren zijn niet achteruit gegaan, dat is positief nieuws(toch?)nee t hangt een beetje rond de 53-46-52 procent... Ik zei al tegen de mr, eigenlijk raar: Mijn nieren werken nu voor 52 %SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... right,
eigenlijk is dat ook al veel te weinig maar toch voelt het als iets goeds, raar he?
Ach joh dat hardlopen scroll je toch gewoon overheen?doe ik ook 8 van de 10 keer met die draken, ik klik hier en daar wat erop en dat is t wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
brrr nee ik ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hardlopen, draken, nieren.
Nieren heeft dan wel weer het meest met koken te maken, maar dat lust ik niet.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef Bluezz het volgende:
Ok, dus je nieren zijn niet achteruit gegaan, dat is positief nieuws(toch?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE nieuws past eenbij.
Zo mijn tas maar eens inpakken, zo naar de VU voor de eerste colleges in 9 dagen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Statistiek en M&O zijn wel een vakken om in slaap te vakkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Succes Borisz. Niet in slaap vallen!
Nou Elfje, ik ben blij voor jequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef DarkElf het volgende:
nee t hangt een beetje rond de 53-46-52 procent... Ik zei al tegen de mr, eigenlijk raar: Mijn nieren werken nu voor 52 %... right,
eigenlijk is dat ook al veel te weinig maar toch voelt het als iets goeds, raar he?
Ach joh dat hardlopen scroll je toch gewoon overheen?doe ik ook 8 van de 10 keer met die draken, ik klik hier en daar wat erop en dat is t wel
dat is hij (dacht ik tenminste)quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou Elfje, ik ben blij voor jeEn als je bloedgroep A+ is, mag je best een nier van mij als je er een nodig hebt
![]()
Ik heb B negatief.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou Elfje, ik ben blij voor jeEn als je bloedgroep A+ is, mag je best een nier van mij als je er een nodig hebt
![]()
Opposites attrackt, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb B negatief.We zijn weer eens tegenpolen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hardlopen, draken, nieren.
Nieren heeft dan wel weer het meest met koken te maken, maar dat lust ik niet.
Ja want dat doe ik met alle mannenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
We gaan dood als we sex met elkaar hebben
waarschijnlijk eet je me op naderhand ofzo![]()
Knoflook tenenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja want dat doe ik met alle mannenVraag maar aan D_H en kaasplankje
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja want dat doe ik met alle mannenVraag maar aan D_H en kaasplankje
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vertel het maar hoor, waar dat stukje ontbreekt
quote:
Ik mot geen tenen in de buurt van mn gezichtquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |