De breedte van mijn armen en buikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik vind het juist leuk om mijn baantjes te tellen![]()
Hoe hou je dan bij of je jezelf verbetert?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben clubkampioen geweest met wedstrijd zwemmen![]()
Ha, ja, dat gaat me te traag, hoorquote:
Ik weet niet hoe de buik van PvdH eruit ziet? Hij draagt tegenwoordig toch bedekkende zwempakken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je buik trainen met zwemmen is niet ideaal.
Kijk naar van de Hoogenband. Als je echt een strakke buik wil kun je beter naar de sportschool gaan.
Niks mis met die buikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de buik van PvdH eruit ziet? Hij draagt tegenwoordig toch bedekkende zwempakken?
Vrij standaard navel hoorquote:
Die brede schouders heb ik al. Maar daar merk je weinig van vanwege mijn buik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prima buik iddEn lekkere brede schouders
dat is omdat ze zoveel zuipen na de wedstrijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar echt een strakke buik is het niet toch. Waterpolo-ers hebben ook bijna allemaal een buikje, maar wel een breed bovenlichaam.
Ja dat was echt vet lekker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:57 schreef kaasplankje het volgende:
ik had een tijdje terug gemarineerde lamsbiefstukjes van de slagert, en die waren echt to die for
dat zou t kunnen zijn iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
lamsvlees![]()
![]()
Maar misschien vind ik het alleen maar lekker omdat ik het niet zovaak eet.Er zit wel duidelijk een aparte smaak aan, net als rundvlees en eendvlees. Kip is heel neutraal bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
<knip>
Mijn kuthumeur van gister is overduidelijk nog niet voorbij![]()
Ach gossie.quote:
Jij was getuige!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat was echt vet lekker!
Moeders heefttartaar
voor me gekocht
Ik HAAAAAAAT tartaar. Smerig vlees
Tis t gewoon NIET. Met roerbakgroente. Dear sweet mother of Jesus, heeft ze nou écht zo weinig fantasie?
![]()
Mijn kuthumeur van gister is overduidelijk nog niet voorbij![]()
Mams culinaire fantasie is prima. Alleen niet voor doordeweekse dagen, als er geen bezoek is. Tartaar vind ik vies omdat de textuur vreemd is als je het rul bakt, en rauwig... gatverredamme. Kotsie kotsie kotsie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
Jij was getuige!![]()
enne waarom vind je tartaar niet lekker? Snel en kort op een hoog vuur in de roomboter met enkel peper & zout bakkenof ik gebruik het ook vaak ipv gehakt in pastagerechten ofzo.
Maarre mams heeft toch culinaire fantasie voldoende?
en anders kom je toch hier eten
Het was zo erg gister dat ik mezelf in slaap gehuild hebquote:
ach wijffie tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was zo erg gister dat ik mezelf in slaap gehuild hebEn vanmorgen gingen m'n ogen bijna niet open omdat m'n gezicht zo opgezet was
![]()
kom je op de fiets, dan is 't eten klaar als je aankomtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mams culinaire fantasie is prima. Alleen niet voor doordeweekse dagen, als er geen bezoek is. Tartaar vind ik vies omdat de textuur vreemd is als je het rul bakt, en rauwig... gatverredamme. Kotsie kotsie kotsie.
En ik wíl best bij jou komen eten, heb alleen geen vervoer. Moeders heeft morgen vroeg de auto nodig en paps heeft morgen zijn auto nodig. Althans, zijn chauffeur.
Ik heb gister gewerkt, naar t paard gegaan en naar de sportschool. Toen naar huis, eten, huilen en slapen. Vandaag gewerkt en naar paard gegaan. En ik wil nog steeds best huilen. En ik ben óók nog zo moe dat ik geen eens zin heb om te poepen, laat staan om te fietsen! Dus nee, ik kom niet op de fiets. Ik bak wel eenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
kom je op de fiets, dan is 't eten klaar als je aankomt![]()
aaawquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb gister gewerkt, naar t paard gegaan en naar de sportschool. Toen naar huis, eten, huilen en slapen. Vandaag gewerkt en naar paard gegaan. En ik wil nog steeds best huilen. Dus nee, ik kom niet op de fiets. Ik bak wel eentartaartje. Of beter nog, ik flikker m weg en eet iets dat ik wél lekker vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |