In dat geval ga ik deze zomer ook puur natuur man zijn. Koken en bier halen jij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Hèhè, eindelijk een vrouw die gewoon puur natuur vrouw wil zijnen waarom ook niet als het lichte blonde haartjes zijn
(enorme bossen haar vind ik nog steeds geen gezicht
)
Gedrag is cultureel bepaaldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:35 schreef TNA het volgende:
In dat geval ga ik deze zomer ook puur natuur man zijn. Koken en bier halen jij.
Een hele goede reden om nooit in de sauna te komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gedrag is cultureel bepaaldOf er haartjes op je benen groeien of niet is niet cultureel bepaald.
En ruud.nl komt zeker nooit in een sauna? De meeste vrouwen (net als de meeste mannen) zijn van onderen niet geschoren
Dat je je benen moet scheren is ook cultureel bepaald. En terecht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gedrag is cultureel bepaaldOf er haartjes op je benen groeien of niet is niet cultureel bepaald.
En ruud.nl komt zeker nooit in een sauna? De meeste vrouwen (net als de meeste mannen) zijn van onderen niet geschoren
Eigenlijk een enorm achterlijke reden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:40 schreef Ladidadida het volgende:
Een hele goede reden om nooit in de sauna te komen.
De meeste vrouwen houden het op z'n minst een beetje bij in plaats van 'puur natuur'. *ril*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus. Gelukkig maar. Benen en oksels scheren, de rest bijhouden, opgelost.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De meeste vrouwen houden het op z'n minst een beetje bij in plaats van 'puur natuur'. *ril*
Ja, bah, vrouwen met schaamhaar! Gekker moet het niet worden zeg...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een hele goede reden om nooit in de sauna te komen.
Jij bent er wel weg van als vrouwen niets bijhouden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, bah, vrouwen met schaamhaar! Gekker moet het niet worden zeg...
Lichaamshaar is ranzig, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk een enorm achterlijke reden.
Het is alleen een leuk zinnetje op een forum blijkbaar.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:25 schreef Irien het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn benen niet meer ga scheren.
Ik heb blonde haartjes erop en ik vind ze eigenlijk helemaal niet lelijk! Zeker op een gebruinde huid vind ik wat haartjes mooier dan zo'n glimmende, kale bedoening.
Ook zijn ze veel zachter als je de haartjes laat staan. Want of je nu harst of scheert, vroeg of laat priemen ze er weer door en voelt het als schuurpapier. Om maar te zwijgen van een branderig gevoel, rode vlekken of een schilferige droge huid.
Nee, deze zomer, zachte vrouwenbenen puur natuur! Wie het gek vindt, moet er naar aan wennen.
Wat is in hemelsnaam jouw beeld van schaamhaar als je zulke dingen typt? Meestal gaat het om een heel klein driehoekje, niet om bossen haar tot over de buik & bilstreekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:44 schreef TNA het volgende:
Jij bent er wel weg van als vrouwen niets bijhouden?
Dus jouw hoofd is ook helemaal kaal? Geen wenkbrauwtjes & hoofdhaartjes, want ranzig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:45 schreef Ladidadida het volgende:
Lichaamshaar is ranzig, zo simpel is het.
Ik ben voorstander van netjes gedekt, dat kale hoeft van mij niet zo... Maar los daarvan vind ik de walging van lichaamshaar soms absurde vormen aannemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij bent er wel weg van als vrouwen niets bijhouden?
Je kunt het wassen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Lichaamshaar is ranzig, zo simpel is het.
Dat valt onder hoofdhaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jouw hoofd is ook helemaal kaal? Geen wenkbrauwtjes & hoofdhaartjes, want ranzig.
Of ben je hypocriet en is lichaamshaar alleen een benaming voor oksel, schaam en beenhaar?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jouw hoofd is ook helemaal kaal? Geen wenkbrauwtjes & hoofdhaartjes, want ranzig.
Of ben je hypocriet en is lichaamshaar alleen een benaming voor oksel, schaam en beenhaar?
Dan blijf je een aapquote:
hear hear!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben voorstander van netjes gedekt, dat kale hoeft van mij niet zo... Maar los daarvan vind ik de walging van lichaamshaar soms absurde vormen aannemen.
Jij misschien, maar bij anderen groeit er niet zoveel.quote:
Als je compleet niet scheert, krijg je een vachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij misschien, maar bij anderen groeit er niet zoveel.
Ja ik snap het ook niet. Dat is toch heel wat anders dan pikzwarte haren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
Die reacties hierAlsof lichte blonde haartjes erg zijn
Ik ook. Bij de vrouwen danquote:Heb ook blonde haartjes als ik het laat groeien, maar ik vind glad toch fijner.
Je begrijpt het toch niet helemaal. TS moet als grijze muis in dit land niet de Remi gaan uithangen, daar is geen ruimte voor, en bovendien, al die grijze muizen willen al Remi zijn. TS moet haar benen harsen, anders is TS uitschot... punt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Hèhè, eindelijk een vrouw die gewoon puur natuur vrouw wil zijnen waarom ook niet als het lichte blonde haartjes zijn
(enorme bossen haar vind ik nog steeds geen gezicht
)
Nou niet echt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als zoveel mannen dat doen, dan zal er toch wel een kern van waarheid in zitten?
Waarom ga je er in hemelsnaam serieus op in?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou niet echt...
Ik heb mijn bovenbenen nog nooit geschoren, het is nog nooit een man opgevallen.
Die paar blonde haartjes zie je alleen als je er speciaal naar zoekt.
Als ik mijn onderbenen een paar maanden niet zou scheren zou het ook amper opvallen, ben weleens lui, maar ook dat is nog nooit een man opgevallen.
Wat niet weet wat niet deert he
Idd. Ik vind (veel) haar ook vaak niet mooi. Maar vies, ik bedoel als je je gewoon elke dag wast enzo..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef Modus het volgende:
Dat geneuzel tegenwoordig alsof haar een soort SOA is..
Dan heeft je moeder ws ook een SOA..
Een goed verzorgde meid, met wat lichte haargroei op de benen vind je smerig?quote:
Ik scheer liever mij kut (kaal) dan mijn benen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hear hear!
Kale kutjes vind ik iets voor kleine kindjes die nog niet puberen! Ik krijg er rillingen van.
(wil niet zeggen dat ik fan ben van enorme bossen haar, een beetje netjes bijhouden als het heel erg veel is is wel zo prettig...en als je net een gorilla lijkt met haar op je benen dan denk ik dat het er netter uitziet als je het scheert...maar een paar blonde donshaartjes? get real, dat kan je prima laten staan!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |