Moet je ook maar in de Vrijheidswijk gaan wonen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Cetera het volgende:
[..]
Ik woon ook in Schieringen en je zou voor de grap eens moeten kijken naar de kozijnen e.d.Behoorlijke pauperflat met weinig tot geen isolatie.
Mja, het komt allemaal zo Amerikaans en massaal over, daar houd ik echt niet van. Ik vind de winkels ook niet zo denderend eigenlijk. Alleen de Praxis is wel handig. Verder vind ik de muziek die je daar hoort ook irritant. Nou ja, ik vind het gewoon STOMquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:37 schreef justmattie het volgende:
@Tristessa. Hoezo dat? Ik vindt het uiterlijk er niet raar uitzien. Het aanbod winkels is ook leuk.
Die muziek staat tegenwoordig niet echt meer aan dacht ik. Er zit nu een Blokker/Xenos/Kwantum. beetje dezelfde soort winkels allemaal. Daar had wel wat variatie in kunnen komen. Maar goed als je kijkt hoeveel mensen het elke zaterdag weer aantrektquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:08 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Mja, het komt allemaal zo Amerikaans en massaal over, daar houd ik echt niet van. Ik vind de winkels ook niet zo denderend eigenlijk. Alleen de Praxis is wel handig. Verder vind ik de muziek die je daar hoort ook irritant. Nou ja, ik vind het gewoon STOM.
Is van de week geopend. Daar boven komt ook een fitness schoolquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:59 schreef neen het volgende:
Een Blokker? Sinds wanneer is dat danIk kom er eigenlijk ook nooit
Bedankt, vriend!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Moet je ook maar in de Vrijheidswijk gaan wonen.
![]()
Alle junkies die hier zaten zijn nu naar Schieringen getrokken.
Dat is wel beter! Vandaag nog even een ronde gedaan bij de Centrale, begint er een stuk beter uit te zien. Wist niet dat er een fitness school kwam!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is van de week geopend. Daar boven komt ook een fitness school
Aldi, Lidl, AH én Super de Boer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:59 schreef neen het volgende:
Ik een Poiesz en een Aldien iets verder nog een AH
Inderdaad, vond ik ook. 200 meter lopen en ik ben erquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:40 schreef Cetera het volgende:
[..]
Dat is wel beter! Vandaag nog even een ronde gedaan bij de Centrale, begint er een stuk beter uit te zien. Wist niet dat er een fitness school kwam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |