In het winkelcentrum zaailand meerderequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:36 schreef Ensaf het volgende:
Hoeveel roltrappen zitten er in Friesland?
Ik kom niet verder dan die in de V&D en die ene in de Hema.
Ja klopt, bij die sportzaak tegenover de BCCquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
Zijn er bij de Centrale niet ook nog een paar?
In Sneek is er ook 1, in de Sting?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:36 schreef Ensaf het volgende:
Hoeveel roltrappen zitten er in Friesland?
Ik kom niet verder dan die in de V&D en die ene in de Hema.
Wie, wat waar?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef Paladijn het volgende:
Wel een tof idee, dat opbouwen van een kunstwerk met bakstenen. Het betrekt de burger iig bij het nieuwe Fries museum![]()
Alleen niet zo handig om rond de vakantieperiode die dingen voor de deur te leggen bij mensen...
Zit er niet gewoon een ja/nee / nee/nee sticker op je brievenbusquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef justmattie het volgende:
Ons weten ze niet te vinden. Wij krijgen ook al een jaar geen folders etc meer
Nee, niemand hier krijgt ze. Ook geen huis aan huis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zit er niet gewoon een ja/nee / nee/nee sticker op je brievenbus. Ik krijg zelfs folders terwijl ik een nee/nee sticker heb
.
Ik liep daar laatst een keer stoned langs, en er knipperde allemaal lampjes enzo.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef franka het volgende:
Die steen he? Is dat nou om straks de ramen van het fries museum mee in te kinkelen?
Yep, maar ik woon in de binnenring... de buitenwijken zullen later wel volgen. 45000 stenen voor deuren deponeren kost wel wat tijdquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:42 schreef justmattie het volgende:
Wanneer kreeg je die? Vandaag of zo?
Ach wat is een buitenwijk hequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Yep, maar ik woon in de binnenring... de buitenwijken zullen later wel volgen. 45000 stenen voor deuren deponeren kost wel wat tijd
Dat kun je natuurlijk niet van te voren bedenkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Het verspreiden van de stenen is tijdelijk stilgelegd, omdat er signalen binnenkwamen dat er mensen waren die er verkeerde bedoelingen mee zouden hebben
'Ik brak je been met een baksteen'quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:19 schreef Paladijn het volgende:
Kun je bakstenen ook voor andere doeleinden gebruiken dan?
[ afbeelding ]
Was toch een apart gezicht om de dag erop door de Coopmansstraat naar mijn werk te rijden, overal gemeentewerkers bezig de klinkers van de straat te halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |