abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:47:55 #276
236335 neen
schone schijn
pi_72320674
Geel blauw uhh!
het lijkt niet wat het is
pi_72320839
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Yep, maar ik woon in de binnenring... de buitenwijken zullen later wel volgen. 45000 stenen voor deuren deponeren kost wel wat tijd
Ach wat is een buitenwijk he Als ze ons niet kunnen vinden met folders en huis aan huis zullen we nu ook wel niks krijgen (niet dat dat erg is maar toch) Is ook al meerdere keren voor gekomen dat de containers niet zijn geleegd omdat ze het niet konden vinden
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72321260
LEEUWARDEN -

Alle 45.000 huishoudens in Leeuwarden krijgen deze week een baksteen thuis bezorgd.

Met de steen, die verpakt en wel op de stoep wordt neergelegd, kunnen ze een steentje bijdragen aan een tijdelijk monument voor de Leeuwarder architect W.C. de Groot op het Mercuriusplein. Komende zaterdag wordt begonnen met het GROOT Leeuwarder Monument, dat een week later klaar moet zijn.

Het kunstwerk is een idee van de Amsterdamse kunstenaar Martijn Engelbregt en het Fries Museum, dat tot 13 september een grote overzichtstentoonstelling over de Leeuwarder architect houdt.

Hoe het kunstwerk eruit komt te zien, is nog onduidelijk. ,,Dat bepaalt iedereen die eraan mee bouwt. De kunstenaar kan er richting aan geven”, zegt woordvoerder Paul Klarenbeek van het Fries Museum.

bron.
De reacties op lc.nl zijn wel wat voorspelbaar

Dat het tijdelijk is, is dan wel weer jammer... blijkbaar gaan ze er al vanuit dat het er niet uit gaat zien
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:17:36 #279
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_72321836
Ben benieuwd wanneer ik mijn baksteen krijg!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_72322133
Het gaat er ook niet uitzien denk ik
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 augustus 2009 @ 22:33:44 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72325272
Het verspreiden van de stenen is tijdelijk stilgelegd, omdat er signalen binnenkwamen dat er mensen waren die er verkeerde bedoelingen mee zouden hebben
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72325511
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Het verspreiden van de stenen is tijdelijk stilgelegd, omdat er signalen binnenkwamen dat er mensen waren die er verkeerde bedoelingen mee zouden hebben
Dat kun je natuurlijk niet van te voren bedenken
pi_72325552
En dat bedenken ze nu pas
pi_72329118
Kun je bakstenen ook voor andere doeleinden gebruiken dan?

Was toch een apart gezicht om de dag erop door de Coopmansstraat naar mijn werk te rijden, overal gemeentewerkers bezig de klinkers van de straat te halen...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_72331591
Voor dat soort dingen kun je beter stoeptegels gebruiken
pi_72331911
Oh ja, weer een tijdelijk monument. Ik hoop dat het in ieder geval mooier wordt dan die domme spiegeleieren. Had begrepen dat die lelijke dingen superveel geld gekost hebben.

Nou ja, en dat met die bakstenen voor andere doeleinden gebruiken... Dat hadden ze van tevoren ook wel kunnen weten . Volgende keer maar van plastic dus!
pi_72334524
Leuk idee.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:37:38 #288
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_72339443
Sjonge Jonge, wat een slappe burgemeester hebben wij weer.

"Signalen dat mensen er andere plannen mee hadden".

Wat verwachten ze nou? Dat mensen die een steen door het raam van het gemeentehuis willen gooien nu geen baksteen kunnen vinden? Als iemand het wil doen, doen ze het. Het maakt ook niet uit of je dan een baksteen door de brievenbus propt of niet. Crone moet zich niet zo bang laten maken.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_72497735
Was een mooi feest gister, dat Xplode
pi_72499407
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 00:19 schreef Paladijn het volgende:
Kun je bakstenen ook voor andere doeleinden gebruiken dan?

[ afbeelding ]

Was toch een apart gezicht om de dag erop door de Coopmansstraat naar mijn werk te rijden, overal gemeentewerkers bezig de klinkers van de straat te halen...
'Ik brak je been met een baksteen'
De Huilende Rappers - Butje
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_72534168
Wat is dat vuurwerk wat ik al 20 min hoor
pi_72534273
Skuurmans is aant experimenteren.
pi_72534671
Geen opening van het WTC ?
pi_72534835
Oh dat zou ook kunnen.
pi_72535157
Ik vroeg me ook al af wat't was
pi_72535258
Ik ga voor de opening van het WTC
pi_72537062
EN waarom wist ik daar niets van af! Ik als vuurwerk liefhebber!
pi_72537167
• Officiële opening WTC Hotel 23 september 2009

Van de site, dus ik twijfel nu wel wat
pi_72540004
Ik ben benieuwd of ik ook wat mis in Leeuwarden.... (zit voor 4 maanden in het buitenland).
pi_72723222
De politie heeft in de nacht van zondag op maandag een 20-jarige automobilist uit Leeuwarden een bekeuring gegeven voor het maken van onnodig lawaai. Surveillerende agenten hoorden in de omgeving van het Jacob Catsplein het geluid van auto die met hoge toeren aan het rondrijden was. Na korte zoektocht vonden de agenten de bewuste auto. De gehele omgeving stond nog blauw van de rook en de geur van verbrand rubber was duidelijk te ruiken. De beginnende bestuurder verklaarde tegenover de agenten dat hij een aantal ‘donuts’ had gemaakt. De Leeuwarder had nieuwe autobanden aangeschaft en hij wilde de oude nog even ‘op branden’. De 20-jarige kreeg een bekeuring van ¤150,-.

Je mag ook niets meer tegenwoordig Het nadeel van de 'grote' stad tegenover een boerengehucht...

Afhankelijk van de lokatie waar je heengaat zul je ongetwijfeld weinig missen Leonidas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')