Haha, ja, Bij mij in de wijk. Ik mag gelukkig wel in mijn flatje blijven zittenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef justmattie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaahoorrrrrrrrrrrrrrr. Bommelding in de boksdoornstraat
Dus daarom stond het daar zo vol met politie en brandweer... dacht al dat er weer eens een Antiliaan afgeschoten wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef justmattie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaahoorrrrrrrrrrrrrrr. Bommelding in de boksdoornstraat
Welke straat? Ik woon ook in die ''wijk''quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:25 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Haha, ja, Bij mij in de wijk. Ik mag gelukkig wel in mijn flatje blijven zitten.
Opzich leuke tentjes hier wel in Leeuwarden hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Ensaf het volgende:
Wat een toffe stad is Leeuwarden zeg!
Ben gister op stap geweest met iemand die er studeert. Eerst naar de Scamele Ruter geweest, daarna eentje gepakt bij De Stengel, eventjes aan de bar van 't Hoekje gehangen en een afzakkertje genomen in Cafe Coby.
Dat zijn de hotspots van de stad heb ik me laten vertellen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Ensaf het volgende:
Ben gister op stap geweest met iemand die er studeert. Eerst naar de Scamele Ruter geweest, daarna eentje gepakt bij De Stengel, eventjes aan de bar van 't Hoekje gehangen en een afzakkertje genomen in Cafe Coby.
Je moest eens weten hoevaak ik mensen"Genooowt" hoor schreeuwen als ik probeer te slapen in het weekendquote:Op maandag 6 juli 2009 22:35 schreef Leonidas82 het volgende:
Speciaal voor alle liefhebbers van de stad Leeuwarden:
Must niet su seure juh. Dat is toch hartstikke gesellig!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoevaak ik mensen"Genooowt" hoor schreeuwen als ik probeer te slapen in het weekend
Gewoon lekker met doen in het weekend, niet slapen maar sûpen!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:21 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Must niet su seure juh. Dat is toch hartstikke gesellig!
Net als in 't Hertje, allemaal Nederlandstalig, niet echt mijn smaak maar daar is het gewoon gezellig leuke muziekquote:Op maandag 6 juli 2009 23:31 schreef neen het volgende:
Leeuwarden & Cambuur playlist op youtube
Ook niet mijn muziekgenre maar als ik dit met wat lui beluisteren even een biertje erbij, beetje in de sfeer komen. Genot![]()
Hotspots? Ik ken ze allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:09 schreef Ensaf het volgende:
IJlst/Sneek/Spannum.quote:
Haha, nee inderdaad.. ze zeggen me niets eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hotspots? Ik ken ze allemaal niet.
Ik noemde dan ook bewust een stel C-kroegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:24 schreef Cetera het volgende:
[..]
Haha, nee inderdaad.. ze zeggen me niets eigenlijk.
nee klopt, de kleine is juist een E kroeg. Damnn, die tent en haar volk weerspiegelt wanhoop, ongeluk en kansloosheid. Het is dé plebskroeg van platpratend en dom Leeuwarden. De verzamelplaats voor hoog geblondeerde 20-jarige anita's met kind, stratenmakers van 28 die al het gezicht hebben van een 45-jarige en ander naar volk.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
nee klopt, de kleine is juist een E kroeg. Damnn, die tent en haar volk weerspiegelt wanhoop, ongeluk en kansloosheid. Het is dé plebskroeg van platpratend en dom Leeuwarden. De verzamelplaats voor hoog geblondeerde 20-jarige anita's met kind, stratenmakers van 28 die al het gezicht hebben van een 45-jarige en ander naar volk.
Ohja, ze kunnen er ook niet normaal praten. Ze schreeuwen. En dan die muziek, alleen maar Nederlandstalige meuk
quote:
Foto?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:02 schreef justmattie het volgende:
Trouwens, dat Amicitia gebouw wordt anders gebouwd. EN het ziet er een stuk beter uit
Nu staat er al iets: http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/article4923981.ecequote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:48 schreef justmattie het volgende:
Niet te vinden. In de krant stond dus wel een plaatje van de architect hoe het moet worden. Maar op de lc.nl, de site van de architect zelf, niks te zien nog
De Jumbo is onderdeel van de vrijheidswijk en Schieringen is volgens mij geen geld meer voor sinds Vogelaar gevlogen is. Bovendien stelde dat plan niet echt veel voor, ondanks de positieve berichten van Sluiterquote:Op zondag 12 juli 2009 06:43 schreef neen het volgende:
Ik ben er vandaag even geweest en he tschoot al op, de Jumbo is iig al klaar. Een vriend van me die er woont woont al een tijdje in een gerenoveerd huis. Hoe het met dief lats zt weet ik niet, ziet eriig a een stuk beter uit.
Het is inderdaad een aardige verbetering... maar het gebouw ziet er wel wat 'normaaltjes' uit zo. Wel jammer dat men niet wat gewaagders aandurft.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu staat er al iets: http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/article4923981.ece
Ik vind het er stukken beter uitzien eerlijkgezegd
De meesten op 10 seconden, sommige op 20/30s. Het blijft helaas wat proberen met sluitertijden om de lichten er mooi uit te krijgen, je zit nogal snel op 'te donker'. En te lui... herkenbaarquote:Op maandag 13 juli 2009 20:32 schreef neen het volgende:
Ze lijken wel wat donker maar dat heeft ook wel wat, welke sluitertijd heb je gebruikt? Ik heb me ook al lang voorgenomen om bij de Willemskade als het eens goed donker is met Statief een foto te maken maar ik ben nogal lui
Ik woon ook in Schieringen en je zou voor de grap eens moeten kijken naar de kozijnen e.d.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:11 schreef justmattie het volgende:
W\at zou schieringen moeten hebben dan. Een winkel enzo staat er al. De flatjes worden gerenoveerd, (tenminste een vriendin van me woont in een flat daar en die zijn opgeknapt van binnen). Wat moet er nog meer dan
Ontplooien: prima. Mag ook best trouwens. Stelletje apen die meubels in de fik steken -,-quote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef Paladijn het volgende:
De aanpak van Heechterp/Schieringen was vooral geent op energie (en dus kosten) besparing en het contact zoeken met de mensen in de wijk om zo problemen boven water te krijgen en tijdig aan te pakken. Ook zou dat mensen moeten motiveren om zichzelf verder te ontplooien. Weinig verbouwingen in de wijk zelf dus...
Enerzijds is het wel positief dat men de bewoners hierin stimuleert, maar anderzijds vind ik het een ongelooflijke hoeveelheid weggegooid belastinggeld aan onderzoeken en adviseurs terwijl de 'return-on-investment' erg onduidelijk is. Het grootste gedeelte van het geld kwam meen ik echter vanuit de ministeries ipv de gemeente, dus dan zit je vast aan de bureaucratie daarvan. Op de site van VROM of via de overheidsbrede zoekdienst kun je ongetwijfeld telefoonboek-sized pdf-bestanden vinden waarin alles is uitgewerkt
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
nee klopt, de kleine is juist een E kroeg. Damnn, die tent en haar volk weerspiegelt wanhoop, ongeluk en kansloosheid. Het is dé plebskroeg van platpratend en dom Leeuwarden. De verzamelplaats voor hoog geblondeerde 20-jarige anita's met kind, stratenmakers van 28 die al het gezicht hebben van een 45-jarige en ander naar volk.
Ohja, ze kunnen er ook niet normaal praten. Ze schreeuwen. En dan die muziek, alleen maar Nederlandstalige meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |