Beter maak je een nieuwe hyvesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:28 schreef Fidelity het volgende:
Maar het verwijderen van die hyves groepen duurt ook zo lang
Hahaha ja, dat kan natuurlijk ookquote:
Eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
Renesite is lid van de anti-Jojoortje-Hyves.
Ik heb er al een, ipv deze debielequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe msn maken, hier heb ik zoveel zooi instaan.
Ik flikker ze eruit en ban ze meteenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe msn maken, hier heb ik zoveel zooi instaan.
Dat dus, en overal sta ik ingeschreven met dit adres.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb er al een, ipv deze debieleAlleen veelste lui om iedereen opnieuw toe te voegen
Mijn nieuwe msn is gewoon voornaam+achternaamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat dus, en overal sta ik ingeschreven met dit adres.
Waarom?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 4 emailadressen, omdat die kutshop van de H&M mijn account soms blokt
Ik krijg altijd kortingscodes toegestuurd van H&M. Die zijn dus gewoon geldig omdat ze van de H&M komen en dan voer ik ze in als ik bij de online kassa kom en dan staat er dat de kortingscodes niet kloppen en dat mijn account geblokt wordtquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kortingscodes toegestuurd van H&M. Die zijn dus gewoon geldig omdat ze van de H&M komen en dan voer ik ze in als ik bij de online kassa kom en dan staat er dat de kortingscodes niet kloppen en dat mijn account geblokt wordt
En dan moet je er weer helemaal achteraan bellen dat je WEL de goede kortingscodes hebt gebruikt enzoGewoon een nieuw accountje aanmaken gaat wat sneller
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben nog nooit meegeweest met mijn toenmalig vriendinMaar nu je het zegt, werelduitvinding
Oh, die tyfuslange rijen, stervensirritantquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
H&M heeft leuk spul, maar ik HAAAAAAAT die winkel. Dikke rotzooi daar altijd. Onmeunige rijen voor de pashokjes en dan ben je er eindelijk, stinkt dat hele pashokje naar deo/zweet
Groningen is lang niet gekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee van dat winkelaanbod in Nederland wordt je vrolijk.
Nee, dat is chill hoor!quote:
Wat ik van amsterdam hoor is dat het nogal breed opgezet is en veel lopen isquote:
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.quote:
Amsterdamquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, die tyfuslange rijen, stervensirritant
Nee ik ook niet, ik vind dat leuker dan online winkelen, maar soms is het echt handigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een dagje in de stad rondslenteren vind ik ook niet erg.
Slaapzak meenemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Amsterdam. Je komt alleen tijd tekort als je daar rondloopt
.
Dat met die hokjes bezet houden heb ik nog nooit meegemaakt, thank gokquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja
En dan van die teringpubers (oeps, ik zit in PUB) die elkaars hokje dan bezet gaan houden, zodat je echt een half uur in de rij staat om 1 ding aan te passen
Heb trouwens ook wel truites gepast in een hoekje van de H&M, maar broeken enzo wil ik toch wel in een hokje doen
Zaterdagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aan
Moet je ook niet op zaterdag gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar op een zaterdag in de H&M leuke dingetjes zoeken vind ik echt niks aan
Omdat het te druk isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je zoveel sjouwen.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Renesite het volgende:
Sowieso ga ik altijd naar een stad in een suburb van Groningen, Roden
Ook een toffe winkel in de stad gevonden tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |